Tämä tapahtui jo toisen kerran: Menin illalla nukkumaan ja sammutin näytön. Aamulla kun heräsin, oli työpöydän taustakuva vaihtunut Mint 17.3:n oletustaustakuvaksi. Miten helkkarissa taustakuva voi vaihtua ihan itekseen?
Taustakuvan vaihtuminen
6
201
Vastaukset
- ei-yhtään-IHANAAAAA
Kamalaa.
- Linuks_kurttaus
Hienoa että linuksin haitat tunnustetaan.......†
Olenhan jo monta kertaa sanonut täälläkin, että kun linuks asennetaan, menee asentajaansa riivaaja….. †- trollille
Haista win-trolli paska ja häivy täältä!
- ikkkr
Tubutin Kari on eksynyt taas väärälle palstalle, suoltamaa sitä itseään.
- Risti-tumputtajalle
Miten hitossa tällä .......† postaajalla voi olla noin pienet ja tyhjän päiväiset aivot.
Nuo hänen postaukset tuo mieleen masokistin poikkeavuuden. Hänet varmaan tunnistetaan asuin ympäristössään, mutta ei välttämättä tiedetä, kuinka tämmöinen henkilö oireilee verkossa.
Masokistihan
on henkilö, joka nauttii itsensä satuttamisesta tai nöyryyttämisestä.
- Risti-tumputtajalle
Oliskohan suomi24:sen syytä tutustua tuonne Amnesty järjestön sivuihin, ja tasa-arvon nimissä järjestää ihan on katekoria näille Amnestyn jäsenille.
https://www.amnesty.fi/tietoa-meista/amnesty-international/
Mitä mieltä on itse tämä Risti-tumputtaja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181