Nyt kun nuo 7 metriset "pilothouse" veneet on ns pro uistelijoilla suosiossa, niin ihan vain mielenkiinnosta kyssäri että onko kellään pro uistelijalla kokemusta kewatec easy 8.3 WA veneestä?.
Juu, onhan se jo yli 7 metriä, mutta menee painonsa puolesta vielä trailerilla ja uppumankin puolesta ajelee vielä rantaan. ;D.
Pilotit suosittuja pro uistelijoilla
5
1022
Vastaukset
- paskaakinpaskempi
Paska vene
- Sinnekkömuka
Tuli vaan mieleen et tuo vaatis kopin siirtoa hiukan eteenpäin jotta tulis takatilaa ja sitämyöten hyvä paatti uisteluun. Perän "moottorikaivon/takalaudan vois tehdä yhtenäiseksi ja avattava luukku avonaisen reijän tilalle. Niin ja tietysti tuplakaiteet sinne takaosaan :D.
- SunnuntaiKalastaja
Ihme välineurheilua. Niinkun sitä viittätoista vapaa ei vois vetää pienemmällä prutkulla vaan jollain omakotitalon hintaisella monsterilla joka ei perus salmestakaan mahdu kohta kun ainoastaan ruopimalla niillä kahdella 200 hv moottorilla kyntäen. Itse pidän pakasteen pullollaan kuhaa ja haukea 30 heppasella perus veneellä jossa vedän kahta vapaa. Ihan yli oman tarpeen silläkin kalaa saa.
- Eipävedetä
Eipä menekkään trailerilla kewatec easy 8.3 WA! on yli 2.60 leveä joten ei saa vetää trailerilla.
- EioleAlumiinisia
Ei oikein ole nuita alumiinisia pilothouse veneitä. Alutroll 650 pilotfish olisi ihan ok jos ne tekis siitä hiukan "isomman" ja hieman kätevämmän, eli levys maksimi trailerointileveyteen ja ns ympärikäveltäväksi, ja myös ohjauspulpettiin modernisointia, eli paikka näytölle/näytöille. Samoin myös tyhjät pois moottorikaivosta, eli perä seinä taaemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423