Mä ymmärrän, jos on perhe (äiti ja isä tai äiti ja äiti yms) sekä HYVÄ, KESTÄVÄ parisuhde ja tehdään lapsi. Onnellista perhe-elämää ja sellasta. 🤗
Ja vaikka ero tulisi niin perhe säilyy sovussa eikä tarvitse oikeuteen mennä taistelemaan mistään yms. 😊
Mutta sitä en voi sietää että tehdään lapsia rahan takia eikä anneta edes isän nähdä/äidin nähdä lastaan ja lapsi/lapset kärsii siinä eniten! Nämä sinkku YH-mammat, jotka ovat katkeria miehille tai muuten vain feministejä yms mitä lienee muuta niin ovat oikea häpeä ja kamaluus maailmassa. Oikeesti kunnon ongelma ja riesa!
Pistää niin vihaksi tämmönen sekopää ämmien touhu ettei mitään rajaa! 😤😡 mikä näitä ihmisiä vaivaa? Miten voi olla noin itsekkäitä ihmisiä? Onko tuttua muillekkin? Mikä siinä on että pitää olla katkera ja typerän lapsellinen vaikka ikää on kuitenkin enemmän ja käytös jo aikuismaista? Mutta ehei... Naurettavaa touhua...
Mikä näitä YH mammoja vaivaa?
14
139
Vastaukset
- TuhannenTulimmaista
Eihän ne YH-mammat kuitenkaan ole ihan yksin olleet silloin, kun siitä lapsen hankkimisesta on päätetty. Minä puolestani kysyisin, mikä vaivaa niitä miehiä, jotka tekevät lapsia sekundanaisten kanssa. Sen ymmärrän, että on tyytyminen siihen, mitä saa, mutta luulisi jo oma järkikin sanovan (sekä miesten että naisten), että kakkoslaatu ei priimaksi muutu, vaikka kuinka tuunaisi. Kuinkahan monella meistä loppujen lopuksi on sellaiset geenit, että niiden eteen päin siirtämistä voidaan pitää välttämättömänä?
- Syytäihanitseäsi
Isät itse ei halua nähdä lapsiaan kun pääsee helpommallakin. EI SE OLE ÄITEIN VIKA. Isät ne etsii helppoa lapsetonta elämää ja jää rahaa itselle enempi.
Äidit jopa tyrkyttää lapsiaan isälle, mutta kun eivät ota niin e sitä väkisin lapsia voi isän pihalle viedä.- Miem
Lissu ja Lissun kaltaiset tekevät kaikkensa estääkseen isää näkemästä lapsiaan ja kyseenalaisi ja laittomin perustein ! Se ei kuulu ex:lle keitä lapset tapaa isän luona !
- oyp
Miem kirjoitti:
Lissu ja Lissun kaltaiset tekevät kaikkensa estääkseen isää näkemästä lapsiaan ja kyseenalaisi ja laittomin perustein ! Se ei kuulu ex:lle keitä lapset tapaa isän luona !
Ja monet muut. Normaalit ja lapsiaan rakastavat äidit ja isät ei tuo lapsten silmeien eteen perheenrikojia, eikä pakota niitä nkemään. Se ei ole lasten velvollisuus, isän ja äidin velvollisuus on pitää perheenrikojat poissa lasten silmien edestä, jos isä sitä ei yksin tajua niin siihen on äidin puututtava.
Ei yhtään ihme että lasten mielenterveysongelmat ovat kasvaneet kun heiät pakotetaan näkemään ihmisiä joita ei halua j ajotka rikkoivat lapsen perheen.
idille kuuluu aina ket isän luona on, lasten ei tarvi pkolla nädhä ketään ketä ei halua, sutturat ei kuulu lasten elämään.
Surullista niiltä isiltä jotka lapset pakottaa näkemään vieraat kiusaaja ihmiset.
Tottakai isät haluaa jotta lapset eivät enää tulisi hänen luokseen kun suttura on heitä kiusannut, sitten isä voikin haukkua ex vaimoa ettei laske lapsia luokseen kun suttura on heitä ensin haukkunut.
Onneksi omia ei ole mies koskaanpakottanut näkemään sutturoita, en voi edes ajatella sitä millasia olisi lapset nyt jos olisi pakotetut niitä näkemään. En varmaan tuntisi omia lapsia. Luojan kiitos että mies tajusi että naikoset ovat meille erittän huonoa seuraa eikä tuonut heitä meille koskaan.
Ja ukson kyllä että moukka on samaa mieltä, mutta periaatteesta kääntää toisin, koska haluaa keksustella mun kanssa joka päivä monta kertaa.
Moiukka, lähden kohta lomalle lasteni, lastenlapsieni ja appiukon ja anopin kanssa... juhannuksen jälkeen sulla tulee mua ikävä. Kukaan ei ole neuvomassa sua miten toimia. - Miem
oyp kirjoitti:
Ja monet muut. Normaalit ja lapsiaan rakastavat äidit ja isät ei tuo lapsten silmeien eteen perheenrikojia, eikä pakota niitä nkemään. Se ei ole lasten velvollisuus, isän ja äidin velvollisuus on pitää perheenrikojat poissa lasten silmien edestä, jos isä sitä ei yksin tajua niin siihen on äidin puututtava.
Ei yhtään ihme että lasten mielenterveysongelmat ovat kasvaneet kun heiät pakotetaan näkemään ihmisiä joita ei halua j ajotka rikkoivat lapsen perheen.
idille kuuluu aina ket isän luona on, lasten ei tarvi pkolla nädhä ketään ketä ei halua, sutturat ei kuulu lasten elämään.
Surullista niiltä isiltä jotka lapset pakottaa näkemään vieraat kiusaaja ihmiset.
Tottakai isät haluaa jotta lapset eivät enää tulisi hänen luokseen kun suttura on heitä kiusannut, sitten isä voikin haukkua ex vaimoa ettei laske lapsia luokseen kun suttura on heitä ensin haukkunut.
Onneksi omia ei ole mies koskaanpakottanut näkemään sutturoita, en voi edes ajatella sitä millasia olisi lapset nyt jos olisi pakotetut niitä näkemään. En varmaan tuntisi omia lapsia. Luojan kiitos että mies tajusi että naikoset ovat meille erittän huonoa seuraa eikä tuonut heitä meille koskaan.
Ja ukson kyllä että moukka on samaa mieltä, mutta periaatteesta kääntää toisin, koska haluaa keksustella mun kanssa joka päivä monta kertaa.
Moiukka, lähden kohta lomalle lasteni, lastenlapsieni ja appiukon ja anopin kanssa... juhannuksen jälkeen sulla tulee mua ikävä. Kukaan ei ole neuvomassa sua miten toimia.Normaali äiti tai isä ymmärtää että eron jälkeen vanhemilla on oikeus normaliin elämään parisuhteseen ilman että EX puoliso roikkuu ja puuttuu toisen elämään ! Terve ja normaali aikuinen ymmärtää että isä ja äiti ovat tasa arvoisia lasten huoltajia joilla ei ole velvotteita ex puolisoaan kohtaan ! LISSU OYP SINULLA EI OLE JURDISIA ,TIETEELLISIÄ ,MORAALISIA PERUSTEITA ESTÄÄ LAPSIA MENEMÄSTÄ ISÄN LUOKSE EIKA SINLLA EM.PERUSTEITA ESTÄÄ KIELTÄÄ ISÄÄ /LAPSIA TAPAAMASTA ISÄN NYKYISTÄ VAIMOA !
Ja vaikka niin saatat kuvitella niin valtasi loppuu pihasi rajalle ! - Lissuonjuoppo
oyp kirjoitti:
Moiukka, lähden kohta lomalle lasteni, lastenlapsieni ja appiukon ja anopin kanssa... juhannuksen jälkeen sulla tulee mua ikävä. Kukaan ei ole neuvomassa sua miten toimia.Jaahas lässykkä on jo Jussinjuhlat aloittanut, pottu korkattu ja kulaukset otettu, nettikirjoittelu sen mukaista, sutturoita ja perheenrikkojia vaan mielessä.
- Juoponjorinoitako
oyp kirjoitti:
Moiukka, lähden kohta lomalle lasteni, lastenlapsieni ja appiukon ja anopin kanssa... juhannuksen jälkeen sulla tulee mua ikävä. Kukaan ei ole neuvomassa sua miten toimia.Onko tuo nimimerkki oyp niinkö ,olutta yksitoista päivässä, tekstin virheistä päätellen näin on.
- maailmanparasäiti
Miem kirjoitti:
Normaali äiti tai isä ymmärtää että eron jälkeen vanhemilla on oikeus normaliin elämään parisuhteseen ilman että EX puoliso roikkuu ja puuttuu toisen elämään ! Terve ja normaali aikuinen ymmärtää että isä ja äiti ovat tasa arvoisia lasten huoltajia joilla ei ole velvotteita ex puolisoaan kohtaan ! LISSU OYP SINULLA EI OLE JURDISIA ,TIETEELLISIÄ ,MORAALISIA PERUSTEITA ESTÄÄ LAPSIA MENEMÄSTÄ ISÄN LUOKSE EIKA SINLLA EM.PERUSTEITA ESTÄÄ KIELTÄÄ ISÄÄ /LAPSIA TAPAAMASTA ISÄN NYKYISTÄ VAIMOA !
Ja vaikka niin saatat kuvitella niin valtasi loppuu pihasi rajalle !Minulla on aina ollut oikeus omiin lapsiini, pitää heistä huolta ja katsoa ettei perheenrikkojat päässet lasten elämää enempää sotkemaan. Onneksi pidin heidän puolta, mies ei olisi siihen kyennyt, niin oli manipuloitu meitä vastaan, ja lapsethän vaihtoi sutturoihin.
Olemme erittäinonnekkaita, kun mies ei koskaan pakottanut meitä näkemään sutturoita, ei tarvinnut ottaa niitä meille eikä meidän tarnnut mennä niitä katsomaan.
Nyt onlapset onnellisia omissa perhiessäänja sanovatkin että olen maailman paras äiti.
Juu, en koskaan estänyt meitä menemästä ex miehen ex isän luokse, kun vaan ei ollut sutturoita paikalla, muutoin se oli kiellettyämeille. Emme halunneet nähdä perheenrikojia, olisivat pilanneet elämämme täysin.
Nyt mies katuu kun hylkäsi ja vaihtoi lapsensa. Mutta se oli hänen tiensä ja uksoi sutturoihin että elämä on ihnaa kun ei ole lapsia. Kai se sitten hänelle on niin.
Nyt onneksi lapset hyklkäsi isän kun isä hylkäsi lapset kun olivat pieniä. Kehtasi vaihtaa sutturoihin. Nuramme usien millainen kaakki mahtaa olla se joka on meitäparempi ja mies vaihtaa omat lapset suttuoihin. Emme edelleenkään voi sitä ymmärtää.
Onneksi päästiin huonosta miehestä isästä eroon, itse emme olisi ymmärtäneet heittää häntä ulos.
Onneksi ei tarnnut koskaan pakolla meidän nähdä sutturoita, se oli maailman paras päätös. ettei sutturat tule meille ikinä, eikä ole tulleet.
Lpset oat onnellisia ja sanovat että onneksi pidin heidän pulta, enkä päästänyt kaakkeja meille, olen aina pitänyt lasteni puolta ja nyt ovat onnellisia. Mihin olisimme tarvinneet sutturoita? - perheenrikkojat
ja lastenrikkojat = Raision kaupungin perhepalvelut; lastensuojelu, lastenvalvoja perättömin "viranomais"selvityksin, alusumin mitä oikeasti on tapahtunut, lapset, "viranomaiset" oikeasti lausuneet..
- Miem
maailmanparasäiti kirjoitti:
Minulla on aina ollut oikeus omiin lapsiini, pitää heistä huolta ja katsoa ettei perheenrikkojat päässet lasten elämää enempää sotkemaan. Onneksi pidin heidän puolta, mies ei olisi siihen kyennyt, niin oli manipuloitu meitä vastaan, ja lapsethän vaihtoi sutturoihin.
Olemme erittäinonnekkaita, kun mies ei koskaan pakottanut meitä näkemään sutturoita, ei tarvinnut ottaa niitä meille eikä meidän tarnnut mennä niitä katsomaan.
Nyt onlapset onnellisia omissa perhiessäänja sanovatkin että olen maailman paras äiti.
Juu, en koskaan estänyt meitä menemästä ex miehen ex isän luokse, kun vaan ei ollut sutturoita paikalla, muutoin se oli kiellettyämeille. Emme halunneet nähdä perheenrikojia, olisivat pilanneet elämämme täysin.
Nyt mies katuu kun hylkäsi ja vaihtoi lapsensa. Mutta se oli hänen tiensä ja uksoi sutturoihin että elämä on ihnaa kun ei ole lapsia. Kai se sitten hänelle on niin.
Nyt onneksi lapset hyklkäsi isän kun isä hylkäsi lapset kun olivat pieniä. Kehtasi vaihtaa sutturoihin. Nuramme usien millainen kaakki mahtaa olla se joka on meitäparempi ja mies vaihtaa omat lapset suttuoihin. Emme edelleenkään voi sitä ymmärtää.
Onneksi päästiin huonosta miehestä isästä eroon, itse emme olisi ymmärtäneet heittää häntä ulos.
Onneksi ei tarnnut koskaan pakolla meidän nähdä sutturoita, se oli maailman paras päätös. ettei sutturat tule meille ikinä, eikä ole tulleet.
Lpset oat onnellisia ja sanovat että onneksi pidin heidän pulta, enkä päästänyt kaakkeja meille, olen aina pitänyt lasteni puolta ja nyt ovat onnellisia. Mihin olisimme tarvinneet sutturoita?Mutta isän luona on isän säännöt ja tasavertaisena isällä on oikeus esitellä vaimonsa ilman sinun lupaa ja valvontaa ! Vaikka lapset on isän luona niin hänen kotiin sinulla ei koskaan ole oikeutta siellä määrää hän ja hänen vaimonsa !
- olenmaailmankauneinäiti
Miem kirjoitti:
Mutta isän luona on isän säännöt ja tasavertaisena isällä on oikeus esitellä vaimonsa ilman sinun lupaa ja valvontaa ! Vaikka lapset on isän luona niin hänen kotiin sinulla ei koskaan ole oikeutta siellä määrää hän ja hänen vaimonsa !
Ei ole. Missä niin sanotaan? Et pysty kertomaan sitä.
Lapsilla ei ole elvollisuutta ulkopuolisiin vieraisiin ihmisiin, mutta monet isät pakottaa jotta voivat kehua että mulla on hei kato lapsia, vaikkei heistä tykkääkkään niinkuin sinä et tykkää omista lapsista, mutta kehua pitää.
No me ei olla koskaan haluttukkaan lasten kanssa nähdä sitä suturaa eikä mennä lasten isän luokse sillon kun siellä on suttura, ei kuulu meidän elämään. Se olisi järkyttävää ja likaista. Hyi.
Miehen sutturalla ei ole mitään oikeutta nähdä meitä eikä tulla kotiamme likaamaan ja sotkemaan, ei mitään. Mies ei ole onneksi laskenut sutturoitameille, sani että ovat meille erittäin kauheeta seuraa likasia ja rumia ja omituisia, ettei mitenkään voi tuoda lasten ja mun eteen. Meille ei ole asiaa.
Olisi hävettävää jos sukuin olisi tiennyt että meis pakottaa lapset ja mut näkemään sutturat, onneksi ei pakottanut, emme varmaan lasten kanssa enää tuntisi toisiamme. En äitinä olisi kehdannut enää katsoa lapsiani silmiin jos meis olisipakottanut sutturat meille. - Miem
olenmaailmankauneinäiti kirjoitti:
Ei ole. Missä niin sanotaan? Et pysty kertomaan sitä.
Lapsilla ei ole elvollisuutta ulkopuolisiin vieraisiin ihmisiin, mutta monet isät pakottaa jotta voivat kehua että mulla on hei kato lapsia, vaikkei heistä tykkääkkään niinkuin sinä et tykkää omista lapsista, mutta kehua pitää.
No me ei olla koskaan haluttukkaan lasten kanssa nähdä sitä suturaa eikä mennä lasten isän luokse sillon kun siellä on suttura, ei kuulu meidän elämään. Se olisi järkyttävää ja likaista. Hyi.
Miehen sutturalla ei ole mitään oikeutta nähdä meitä eikä tulla kotiamme likaamaan ja sotkemaan, ei mitään. Mies ei ole onneksi laskenut sutturoitameille, sani että ovat meille erittäin kauheeta seuraa likasia ja rumia ja omituisia, ettei mitenkään voi tuoda lasten ja mun eteen. Meille ei ole asiaa.
Olisi hävettävää jos sukuin olisi tiennyt että meis pakottaa lapset ja mut näkemään sutturat, onneksi ei pakottanut, emme varmaan lasten kanssa enää tuntisi toisiamme. En äitinä olisi kehdannut enää katsoa lapsiani silmiin jos meis olisipakottanut sutturat meille.Ps. Lopeta se ME termin käyttö koska SINÄ ET KUULU ISÄ LAPSI TAPAMISEEN JA SINÄ OLET SE JOKA EI HALUNUT NÄHDÄ ISÄ UUTTA VAIMOA !!!
Ja muutenkin sinun kirjoitelu on MINÄ MINÄ KESKEISTA SKEIDAA !
JA NYT YKSI MINÄ JUTTU MINULTA SINUN ASENTEELLE !!! MINÄ PÄÄTIN EROTESSA ETTÄ EX PUOLISO EI OLE KUIN VAIN YKSI IHMINEN MUIDEN JOUKOSSA ENKÄ SUO AJATUSTAKAAN YHTÄÄN ENEMPÄÄ HÄNEEN KUIN MUIHINKAAN TÖPPÄILEVIIN KADULLA KULKIJOIHIN ELI SUKSISI SINNE MINNE VALO EI PAISTA
- Miem
No missä sanotaan että lapsilla on velvollisuus toimia sinun ohjeiden mukaan ? Ja kyllä isän luona on isän säännöt ja ISÄ ON IHAN LAIN PUITTEISSA TASA ARVOINEN SINUN KANSSA ja siksi isällä on oikeus päättää siitä keitä lapset tapaa hänen luona ! Ja tapasi peloitella sutturasta ja kieltää lapsia isän luokse meno vain sen takia että isällä on vaimo on lasten suojelun/oikeuksien rikkomista !
Ja se että ex puolisolla ei ole oikeutta toisen kotiin perustuu kotirauhaan ! Kaikkeen edellä kirjoitettuun ja aikasemmin kirjoiteun perusteella pitäisi lastensuojelullisin perustein tehdä rikosilmoitus toiminnastasi poliisille ! - jotarikosilmoitusta
sitten narsisti sossu tutkii ja nauraa yhdessä lapsen äidin kanssa; sossuhan on jumala suomessa ja ajaa oikeasti vain
äidin etu ja parasta, lapsista ja isästä viis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086