Eli mulla on tulossa kasiluokan terveystarkastus ja pari kysymystä päässä.
1. Pitääkö esim. ottaa alushousuja pois, kattooko ne karvoituksen?
2. Tutkitaanko rinnat?
3. TÄÄ KYSYMYS VAIVAA MUN MIELTÄ ENITEN!! Ja jos esim. ryhtiä katsoessa pitää ottaa paidat pois, niin voiko vanhemmat mennä siksi aikaa pois, siis pois muutenkin sillo ku pitää olla alusvaatteet päällä??
Eli KIITOS jos joku vaivautuu vastaamaan <3
8lk terveystarkastus
9
440
Vastaukset
- sdfgbdfg
Valelääkäri semmonen joka karvotuksia ryhtyy tutkimaan, samaa sarjaa ku se muuan nänninimijä (tunnusteli muka kielellä on nännit kondiksessa, ellen väärin muista, sai jotku potkut tai muuta ripaskaa).
- Ööööhh
Kyllä joissain paikoissa on tapana kurkata karvoitus. Ei siihen mitään tunnustelua kuulu, vaan sellanen sekunnin vilautus/kurkkaus vain. Kaikissa kouluissa ei sitäkään.
- wergert
Ööööhh kirjoitti:
Kyllä joissain paikoissa on tapana kurkata karvoitus. Ei siihen mitään tunnustelua kuulu, vaan sellanen sekunnin vilautus/kurkkaus vain. Kaikissa kouluissa ei sitäkään.
Ei varmaan mitään perskarvojen määrää kuitenkaan. Minusta riittäisi että lääkäris-sedälle riittää terveyden merkiksi se, että on tukka, ripset ja kulmakarvat paikoillaan. Muunlainen tirkistely vaikuttaisi minusta pedofiilistelyltä. Tokihan joskus ala-asteella kokeillaan onko pojilla kivekset pussissa ja kynekolookisissa tarkastuksissa samalla tietenki pakosti näkee karvotuksenkin määrän mutta kuulostaa vähän älyttömältä että lääkärin täytyisivarta vaste pelkästään karvotuksen määrä nähä. Kai se nyt tietää että vaikia siitä on mitään päätellä ku jotku saattaa pitää paikkansa posliinina ihan mukavuussyistä.
- JärkyttynytNuori
Kyllä mä olen kuullut et joissakin kouluissa katotaan nopeesti vaan karvoitus :O
- JärkyttynytNuori
Voisko joku vastata vikaan kysymykseen? :3
- werfe
En minä muista että vanhemmat ois ollu mukana yläasteen tarkastuksissa. Silloin ku eka luokalla olin niin äiti seiso siinä takana.
- JärkyttynytNuori
Meillä piti olla 5lk, 7lk ja pitää olla 8lk
- JärkyttynytNuori
Pliis lisää vastauksia ja kokemuksia... :3
- Jhgbltrdhj
Kuka ei oikeesti pysty olla alkkareissa niiden vanhempien nähden meijän perheen lapsista vanhin on 16 ja mun perhe käy aina yhessä saunas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131