Onneksi miesten ei ole pakko

Juhlailanmiehenkakaroita

ottaa lapsiaan sopimuksen mukaan, jotta meille jää perheenä siis uutena, itse harkita viikko ja kuukausi toimemme ilman miehen lapsia. Saamme päättä koska otamme ja kuinka kauan.
Jos ei sovi, emme ala miettimään muuta ratkaisua kun emme vaan ota heitä. Oma aikataulu vaikuttaa siihen, se taas on hyvä että äidin on annettava silloin lapset kun on sovittu, eikä voi muutella menojaan miten lystää, sehän olisi täysin hölmöä. Näin meidän ei tarvi olla varpaillaan että miten hän taas on asiansa suunnitellut. Meillä on siis päätäntä valta.
Viimekuussa hän olisi halunnut lähteä kylpylään neljäksi päiväksi kaverinsa synttäreitä viettämään, mutta emme halunneet ottaa lapsia ylimääräisellä vuorolla. Joten sanoimme että ota mukaan, ei ottanut,j oten ei hänkään mennyt. Sehän on aivan oikein, on typerää lähtä reissuun ilman lapsia. ja kun ei ollut meidän vuoro. Juopotella hän voi muulloinkin, lapset ovat tärkeimmät kuin mitkään reissut.
Me taas voimme helposti lähtä koska huvittaa, sanomme vaan ettei nyt sovi. Kivaa tämä päällikkönä olo. Ei tarvi suunnitella eikä pilata omaa elämää muiden lapsilla.
Laian yleensä aina reissuvihkoon lastenäidille kuulumiset ja toiveet, ja listan tavaroista joita tarvimme, puhtaat vaatteet olisi kivat, mutta se on liikaa vaadittu. En jouda täällä pesemään. Vahtiminen vie kaikki voimat.
Mies on myös onnellinen nyt kun olen hänen tukena ja assistenttina, miten parhaiten pitää toimia ettei tule konflikteja. Pitää ottaa tiukka pomottaminen päälle, niin ei siihen ole exillä sanomista. Järjestelmällisyys, tiukka ote, eikä saa antaa periksi vaan pitää omista arvoista ja päätöksistä kiinni. Ei on aina ei.
Nyt juhannuksena mennään miehen vanhepien mkille ilman miehen lapsia onneksi, anoppi ja ppi kysyy tietysti missä lapset ovat, mutta onneksi saavat tilalle minun ihanat kolme tytöä,heistä on paljon iloa heille, ja aivan varmasti tykkää. Ei kaikkea voi saada, pääasia että me ollaan hyväksytty ja toivottuja. Muut tulevat sitten perästä.

37

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

Oikeesti Lissu tai mikä OYP oletkaan narsisti puoliäiti olet täysin pimeä jopa ihmiseksi !
      Tottakai sopimus on tehtävä tapaamisesta kirjallisena ja noudatettava sitä ! Ja ongelma on tämä Lissun OPY persoona joka pyrkii eristämään lapset isästä kokonaan ! Ja sinä Lissun uusikko versio luuletko tosissasi että miehesi katsoo tai hyväksyy lapsiasi jos hänen lapset on kaltaisesi kusipään syrjimiä... ...ehei sinä saat vaikka kuraojassa kasvatta kakaroitasi niin silti nykyinen miehesi ei hyväksy heitä kotiinsa yhtään enempää kui omiaan

• älätaasammuideaaliaalas

Tuo apn juttu on ihan tätä pivää. Muutkin ajattelevat kuin lissu.

• Miem
        älätaasammuideaaliaalas kirjoitti:

Tuo apn juttu on ihan tätä pivää. Muutkin ajattelevat kuin lissu.

Voi olla mutta sitä ei voi yleistää vieläkään !

• menevaikkakirkkoon
        Miem kirjoitti:

Voi olla mutta sitä ei voi yleistää vieläkään !

No etkö sinäkin vihaa omia lapsiasi? Silloin tykkäät kun muut ihmiset näkee sut lasten seurassa, näyttelet olevasi hyvä isä. Muuten et tykkää, pitää vaan näytellä.
        Pinnallisuus kostautuu sinulle myöhemmin.

• Enkuulukirkkoon

Sinua mä vihaan, enkä tykkää , kun sinä vääristelet täällä ihmisten kommentteja ja otaksut ja luulet tietäväsi kaikkien asiat, näyttelet olevas hyvä äiti , vaikka olet pinnallinen itsekäs oman edun tavoittelija. Sinun etusi menee aina lastesi edellä.

• Miem
        menevaikkakirkkoon kirjoitti:

No etkö sinäkin vihaa omia lapsiasi? Silloin tykkäät kun muut ihmiset näkee sut lasten seurassa, näyttelet olevasi hyvä isä. Muuten et tykkää, pitää vaan näytellä.
        Pinnallisuus kostautuu sinulle myöhemmin.

Ei en vihaa lapsiani ja EX ON VAIN IHMINEN IHMISTEN JOUKOSSA JOLLA EI OLE OSUUTTA ASEMAA TALOUDESSANI/ELÄMÄSSÄ !!! JA TAPAAN LAPSIA SOPIMUKSEN MUKAAN OLIPA EX:LLÄ MINKÄLAISTA MENOA TAHANSA... ...EX SUUNNITTELEE MENONSA SOPIMUKSEN MUKAAN TAI HOMMAA HOITAJAN OMALLA KUSTANNUKSELLA

• liisukkaolioikeessa
        Miem kirjoitti:

Ei en vihaa lapsiani ja EX ON VAIN IHMINEN IHMISTEN JOUKOSSA JOLLA EI OLE OSUUTTA ASEMAA TALOUDESSANI/ELÄMÄSSÄ !!! JA TAPAAN LAPSIA SOPIMUKSEN MUKAAN OLIPA EX:LLÄ MINKÄLAISTA MENOA TAHANSA... ...EX SUUNNITTELEE MENONSA SOPIMUKSEN MUKAAN TAI HOMMAA HOITAJAN OMALLA KUSTANNUKSELLA

Moukka taitaa ollä kännissä jo! Tulee piiitkä ryyppyputki kun nyt jo aloittaa. Ei kukaan normaali ihminen karjukuin puoli hullu, ja samalla vihaa omai lapsia ja pulusta ihmistä joka rikkoi hänen perheen.

• moukat
        liisukkaolioikeessa kirjoitti:

Moukka taitaa ollä kännissä jo! Tulee piiitkä ryyppyputki kun nyt jo aloittaa. Ei kukaan normaali ihminen karjukuin puoli hullu, ja samalla vihaa omai lapsia ja pulusta ihmistä joka rikkoi hänen perheen.

"yksinhuoltaja" ruikut ovatkin täysiä hulluja vieraannuttaessaan lapsia tarkoitushakuisesti omasta isästään, isovanhemmistaan, suvustaan perättömin "viranomais"selvityksin, lausumin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset oikeasti lausuneet "viranomais" sairaudessa..

• Miem

Moukka olet itse ja juoppo .. ...ja normaali ihminen osaa päästää irti entisestä parisuhteesta kiusaamatta lapsia ! Enkä minä lapsiani vihaa vain ja ainoastaan ex:n pidän poissa kaikin mahdollisin keinoin minun niin kuin suvunkin tapahtumista ... ...siellä ei ulkopuolista ex ämmää tarvita !

• idioottioot
        Miem kirjoitti:

Moukka olet itse ja juoppo .. ...ja normaali ihminen osaa päästää irti entisestä parisuhteesta kiusaamatta lapsia ! Enkä minä lapsiani vihaa vain ja ainoastaan ex:n pidän poissa kaikin mahdollisin keinoin minun niin kuin suvunkin tapahtumista ... ...siellä ei ulkopuolista ex ämmää tarvita !

Vihaat omia lapsiasi. Se on surullista. Miksi annoit uusnaikkosen manipuloida sinut lapsiasi kohtaan? Nyt he vihaavat kun eivät saa olla isänsä kanssa? Surullista kun miehet antaa määrätä vieraan eukon omaa elämää. Kiusaavat lapsetkin isää vastaan.
        Pian huomaat että lapset hylkää sut. He ovat jo hylänneet sut. Se on hyvä, ei tuommosta isää tarvi joka lapsiaan vihaa.

• Miem
        idioottioot kirjoitti:

Vihaat omia lapsiasi. Se on surullista. Miksi annoit uusnaikkosen manipuloida sinut lapsiasi kohtaan? Nyt he vihaavat kun eivät saa olla isänsä kanssa? Surullista kun miehet antaa määrätä vieraan eukon omaa elämää. Kiusaavat lapsetkin isää vastaan.
        Pian huomaat että lapset hylkää sut. He ovat jo hylänneet sut. Se on hyvä, ei tuommosta isää tarvi joka lapsiaan vihaa.

Oot ääliö ja ääliönä kuolet !

• djföajlaödjfö
        Miem kirjoitti:

Oot ääliö ja ääliönä kuolet !

Ei voi tietää. Kunahn lapseni ovat onnellisia minusta ja tietävät että pidin aina heidän puoliaan enkä päästänyt kenenkään sutturan heitä koskaan kiusaamaan.
        Siitä me olemme onnellisia. Me emme tarvinneet perheenrikkojia elämäämme eikä meille asumaan. Miksi pitäisi sutturat meille asuttaa? Aivan ääliömäistä.
        Sinä voit asuttaa vaikka miljoona, ei haitta meitä. Mun lapset ovat niin onnellisia että eivät piittää isästäänkään mitään, kun isä hylkäsi ja vaihtoi heidät lapsina sutturoihin vaihtoi lapset nyt isän ja heitti pois elämästään. Se oli napakymppi semmoisella miehellä ei tee mitään joka vaihtaa omat lapset sutturoihiin likaisiin naakkoihin.

• Miem
        djföajlaödjfö kirjoitti:

Ei voi tietää. Kunahn lapseni ovat onnellisia minusta ja tietävät että pidin aina heidän puoliaan enkä päästänyt kenenkään sutturan heitä koskaan kiusaamaan.
        Siitä me olemme onnellisia. Me emme tarvinneet perheenrikkojia elämäämme eikä meille asumaan. Miksi pitäisi sutturat meille asuttaa? Aivan ääliömäistä.
        Sinä voit asuttaa vaikka miljoona, ei haitta meitä. Mun lapset ovat niin onnellisia että eivät piittää isästäänkään mitään, kun isä hylkäsi ja vaihtoi heidät lapsina sutturoihin vaihtoi lapset nyt isän ja heitti pois elämästään. Se oli napakymppi semmoisella miehellä ei tee mitään joka vaihtaa omat lapset sutturoihiin likaisiin naakkoihin.

Vainoharhainen ääliö olet !

• idioottijjkjöl
        Miem kirjoitti:

Vainoharhainen ääliö olet !

Ole vaan! Kännissä oot kun käki.

• Oletkolissu

Voi wee, kun tuo yksi on sitte tyhmä, ei osaa lukea, eikä kirjoittaa, mutta kommentoida täytyy, vaikka ei mitään mistään ymmärrä.
        Taitaa raukka olla vielä kännissäkin, ja tulee vielä tyhmemmäksi.
        Mikä lissukka hän sitte on...

• Jokapäivätöissä

Töissä olen koko Juhannuksen.

• Pitkäniemeen
        djföajlaödjfö kirjoitti:

Kyllä voi joku olla mieleltään sairas, taitaa raukka kirjoittaa mielisairaalasta käsin.

• tarkoititko
        Pitkäniemeen kirjoitti:

Kyllä voi joku olla mieleltään sairas, taitaa raukka kirjoittaa mielisairaalasta käsin.

Raision kapungin perhelapveluita; lastensuojelua perättömin "viranomais"selvityksin, lausumin mitä oikeasti on tapahtunut; "viranomaiset", lapset oikeasti lausuneet eli yhteishuolto ja lasten asuminen isällään,
        isän hoidossa ja huollossa..

• samamoukkakirjottaa

No kännissä tässä on koko ketju. Noi on moukan kaikki kirjoittamia eri nimellä. Se on niin raasu tyyppi. Kirjottaa puolesta ja vastaan... säälittävää

• Kotikiusattu

HILJAA LISSU IHMISET KESKUSTELEE

• Anukkasammakko
        Kotikiusattu kirjoitti:

HILJAA LISSU IHMISET KESKUSTELEE

Ole itse hiljaa , vihaat lapsiasia ja sulla siksi pahaolla. Huuda paha olol pois se helpotaa minä kuuntelen sinua.

• Miem
        Anukkasammakko kirjoitti:

Ole itse hiljaa , vihaat lapsiasia ja sulla siksi pahaolla. Huuda paha olol pois se helpotaa minä kuuntelen sinua.

Itse sinä vihaat lapsia ainakin sen perusteella mitä olet kirjoittanut ja vielä enemmän ex miestäsi koska käytät lapsiasi hyväksi aseen ex miestäsi vastaan ! Olet rikkonut lähes kaikkia lasten oikeuksia vastaan ja voi melkein sanoa toisen kotirauhaa vastaan vaatimalla ex miehesi vaimon poistumaan omasta kodista jotta isä näkisi lapsensa!!! Olet todella hirveä noita akka puoli(puli)äidin kuvatus idiootti !!!!

• töttöröööäööö
        Miem kirjoitti:

Itse sinä vihaat lapsia ainakin sen perusteella mitä olet kirjoittanut ja vielä enemmän ex miestäsi koska käytät lapsiasi hyväksi aseen ex miestäsi vastaan ! Olet rikkonut lähes kaikkia lasten oikeuksia vastaan ja voi melkein sanoa toisen kotirauhaa vastaan vaatimalla ex miehesi vaimon poistumaan omasta kodista jotta isä näkisi lapsensa!!! Olet todella hirveä noita akka puoli(puli)äidin kuvatus idiootti !!!!

Mitä se suttura siellä tekee jos miehen lapset tulee isää katsomaan? Haluaa haukkua ja häiriköidä ja estää isän ja lasten yhteiseloa. Sitä ne valitettavasti tekee. Mutta eihän mies sitä huomaa, kun laastari on niin manipuloinnut miehen lapsiaan vastaan.
        Lapset menee pilalle jos vieras ja outo naikkonen kiusaa ja häiriköi lapsia ja heidän isää. Kyllä se on äidin paikka olla siellä eikä täysin vieraan ja oudon sutturan.
        Itse en olisi ikinä uskaltnut päästää lapsiani miehen suttran seuraan, se olisi ollut katastrofi, eikä meillekkään ole tulleet kun mies sanoi sutturoille että ovat erittäin huonoa seuraa meille.
        Ei ole tarninnut pelt et lapset menee pilalle kun emme päästäneet naikosia meille koskaan.

• Höttöröööööö

Mitä se äidin panopupu siellä tekee jos naisen lapset tulee äitiä katsomaan? Haluaa haukkua ja häiriköidä
        ja estää äidin ja lasten yhteiseloa. Sitä ne valitettavasti tekee. Mutta eihän nainen sitä huomaa, kun laastari on niin manipuloinnut naisen lapsiaan vastaan. Lapset menee pilalle jos vieras ja outo huru-ukko kiusaa ja häiriköi lapsia ja heidän äitiä. Kyllä se on lapsen isän paikka olla siellä eikä täysin vieraan ja oudon pano-pupuhörhön. Itse en olisi ikinä uskaltnut päästää
        lapsiani naisen horo ukon seuraan, se olisi ollut katastrofi, eikä meillekkään ole tulleet kun sanoin
        huru-ukolle että ovat erittäin huonoa seuraa meille.
        Ei ole tarvinnut pelätä et lapset menee pilalle kun
        emme päästäneet panopupuhöröjä meille koskaan.
        Opettele kirjottamaan...

• Miem
        töttöröööäööö kirjoitti:

Mitä se suttura siellä tekee jos miehen lapset tulee isää katsomaan? Haluaa haukkua ja häiriköidä ja estää isän ja lasten yhteiseloa. Sitä ne valitettavasti tekee. Mutta eihän mies sitä huomaa, kun laastari on niin manipuloinnut miehen lapsiaan vastaan.
        Lapset menee pilalle jos vieras ja outo naikkonen kiusaa ja häiriköi lapsia ja heidän isää. Kyllä se on äidin paikka olla siellä eikä täysin vieraan ja oudon sutturan.
        Itse en olisi ikinä uskaltnut päästää lapsiani miehen suttran seuraan, se olisi ollut katastrofi, eikä meillekkään ole tulleet kun mies sanoi sutturoille että ovat erittäin huonoa seuraa meille.
        Ei ole tarninnut pelt et lapset menee pilalle kun emme päästäneet naikosia meille koskaan.

Hmmmm. Ettäkö mitä ketäkin kotonaan tekee.... ...siinä sulla miettimistä ÄÄLIÖ MOUKKA !!!!

• Annelimargareetta

Äidit kuuluu lasten elämään ja määrää mitä lasten kanssa tehdään ja ketä saa olla seurassa. Mies voi viettää suttroiden kanssa aikaa kun ei lapset ole hänellä, lapset eti kuulu naikkoseten seuraan. Jos naikoset niin kyllä sitten äitikin. Lapsethan ovat hnen. On aivan outoa että miehet viaa lapsiaan niin paljon ettei tykkää että iti on lasten kanssa. Naikkoset painostaneet miestä ja pakottaneet sanomaat että hänen lapset ja lasten äiti on kaameita ja heitä on vihattava,, en usko että yksikään mies voisi vihata lasten äitiä ja lapsia ellei joku suttura niin häntä pakota tekemään.

• sossuhorovalehtelijatar

ISÄT kuuluu lasten elämään ja määrää mitä lasten kanssa tehdään ja ketä saa olla seurassa. NAINEN voi viettää panohörhöjen kanssa aikaa kun ei lapset ole hänellä, lapset
        ei kuulu panoukkosten ja sairaiden "viranomaisten" seuraan.
        Jos hörhöukot niin kyllä sitten ISÄKIN. Lapsethan ovat hänen.
        On aivan outoa että NAISET vihaa lapsiaan niin paljon ettei tykkää että ISÄ on lasten kanssa. hörhö"viranomais"naikkoset painostaneet naista ja pakottaneet lapset sanomaan että
        lapset ja lasten isä on kaameita ja heitä on vihattava,, en usko että yksikään mies voisi vihata lasten äitiä ja lapsia ellei joku "viranomais"suttura niin häntä pakota tekemään sairaudessaan..

• Miem

Ei kuule äidit ei määrää mitään ex miehen koton isä on yhden vertainen vastuu ja määräys asemassa.... .....ja niinhän voi kuvitella mutta minkäs teet jos lapset on isän luona jonne sinulla ei ole oikeutta mennä ilman kutsua

• oyp
        Miem kirjoitti:

Ei kuule äidit ei määrää mitään ex miehen koton isä on yhden vertainen vastuu ja määräys asemassa.... .....ja niinhän voi kuvitella mutta minkäs teet jos lapset on isän luona jonne sinulla ei ole oikeutta mennä ilman kutsua

Ei muuten kuin silloin jos äidin lapset ovat isällä ja siellä vilisee näitä ulkopuolisiaämme sutturoita, silloin äidin kuuluu puuttua tilanteeseen ja häätää sutturat veks tai hakea lapset pois.
        Kukaan äiti ei halua että omat lapset saavat huonoja viakutteita, huonoa seuraa sekä sitä että lapsia haukkuu ja kiusaa täysin ulkopuolinen huono ihminen perheenrikkoja sutturat.
        Itse en ole ikinä joutunut puuttumaan sutturoiden häätämiseen koska päätimme jo alussa, ettei sutturat kuulu meidän elämään, niitä ei myöskään tullut väkisin meille eikä mies tuonut niitä meille emmekä me menneet niitä katsomaan.
        Meillä oli selvt sävelet miten toimitaan sutturoiden kanssa. Lapsetkin tiesi, mutta ongelmia ei tullut onneksi, kun pidimme lasten puolta ja mies sanoi että sutturat ovat meille erittäin erittäin huonoa seuraa ja ei tuonut pakolla niitä meille.
        Meiltä homma hoitu hyvin.
        Minulla on ollut oikeus mennä lasten luokse aina, kukaan ei sitä minulta ole estänyt. Sutturat estimme meille tulemasta. Elämämme parhain päätös ja lapset aikuset jo, sanovatkin että olen maailman paras äiti kun pidin heidn puoltaan. J se on hienoa se...teksisin kaiken samoin jos olisi tarvis.
        Olet moukka vaan kateellinen, kun minulla on lapset ja sinulla ei koska vihaat heitä sydämes ipohjasta.

• tällävieraannuttaja

"äidillä" ei ole taaseen sananvapautta ja oikeutta ottaa kantaa narsismissaan..."viranomais"sairaudessa..

• Miem
        oyp kirjoitti:

Ei muuten kuin silloin jos äidin lapset ovat isällä ja siellä vilisee näitä ulkopuolisiaämme sutturoita, silloin äidin kuuluu puuttua tilanteeseen ja häätää sutturat veks tai hakea lapset pois.
        Kukaan äiti ei halua että omat lapset saavat huonoja viakutteita, huonoa seuraa sekä sitä että lapsia haukkuu ja kiusaa täysin ulkopuolinen huono ihminen perheenrikkoja sutturat.
        Itse en ole ikinä joutunut puuttumaan sutturoiden häätämiseen koska päätimme jo alussa, ettei sutturat kuulu meidän elämään, niitä ei myöskään tullut väkisin meille eikä mies tuonut niitä meille emmekä me menneet niitä katsomaan.
        Meillä oli selvt sävelet miten toimitaan sutturoiden kanssa. Lapsetkin tiesi, mutta ongelmia ei tullut onneksi, kun pidimme lasten puolta ja mies sanoi että sutturat ovat meille erittäin erittäin huonoa seuraa ja ei tuonut pakolla niitä meille.
        Meiltä homma hoitu hyvin.
        Minulla on ollut oikeus mennä lasten luokse aina, kukaan ei sitä minulta ole estänyt. Sutturat estimme meille tulemasta. Elämämme parhain päätös ja lapset aikuset jo, sanovatkin että olen maailman paras äiti kun pidin heidn puoltaan. J se on hienoa se...teksisin kaiken samoin jos olisi tarvis.
        Olet moukka vaan kateellinen, kun minulla on lapset ja sinulla ei koska vihaat heitä sydämes ipohjasta.

Hmmmm. Ei isän luona kukaan muu ole ulkopuolinen kuim se ex nainen ja ei äidillä ole valtaa häätää isän luota ketään pois ! Niin ja useasti sulle on kerrottu ettei isä naisensa kanssa sinun luokse ollut tulossakaan ja isä lapsi aika vietetään muualla kuin ex vaimon luona... ...etkä sinä eilä sinun koti kuulu isä lapsi aikaan ! Etkä sinä ole muuta kuin paikka josta haetaan ja tuodaan lapset

• äitipuolijuoookdfjaö

Oli iva juhannus kun ei ollut rääväsuita meidän mukana. Rauhallinen viikonloppu,oli vaan mun mies ja minä jamun lapset, olimme mökillä vietimme ainutlaatuisen juhannuksen. Mikähän siinä onkin että aina kun miehen lapset on täällä kaikki menee pieleen? Sitä meteliä ja sotkua ei jaksa kukaan. Sanoinkin miehelle että paras juhannus aikohin. Mun lapset osaa käyttäytyä kotaonakin, mutta miehen lapsilla paljon oppimista. Äitipuolena yritän ja mun lapset ovat hyvänä esimerkkinä, mutta kun ei mene kaaliin niin ei mene. No ei ole mun murhe. Ihmetyttää vaan.

• mikämaksaa

ja miksei "viranomaiset" tee mitään..ovat hiljaa... missä "lastensuojeluviranomaiset", miksi mitään ei tapahdu, lapset isän yksinhuoltoon ja asumaan isällään.... "VIRANOMAISET JA ÄITI" OVAT HUONOJA VANHEMPIA!!

• Miem

Niin haaveissasi elät mutta karutotuus on että ei sinunkaan lapset jollei minun lapset !
        Ei en huolisi sinun lapsia minun kotin/mökille jos asenteesi on noin syrjivä ei en vahihtaisi lapsiani sinuun ei en milloinkaan

• lissuhei

Älä valehtele, etkö ollutkaan ex anoppisi mökillä, vai oliko sekin valhetta, taisit juopotella koko juhanuksen deekujen kanssa, ja välillä tappelit täällä ihmisten kanssa.

• juujuopottelin
        lissuhei kirjoitti:

Älä valehtele, etkö ollutkaan ex anoppisi mökillä, vai oliko sekin valhetta, taisit juopotella koko juhanuksen deekujen kanssa, ja välillä tappelit täällä ihmisten kanssa.

Raision sossun ja lasten kanssa..

• Lispettijuhli
        juujuopottelin kirjoitti:

Raision sossun ja lasten kanssa..

Sielläkö se lisbe oli, Raisiossa juomassa aikuisten lastensa kanssa.
        Soskun ämmien kanssa tanssivat hansvili, vili, hanslailaa. Viinaa riitti ja laulu soi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe