Elämä on kuin rupikonna

nainen20-30v

Miten joillakin onni potkiikin kun on löytänyt huippu hyvän kumppanin,täytyy myöntää että olen niille ihmisille aika kateellinen siis terveellä tavalla. Kyse ei ole kohdallani siitä että olisi miljoona kriteeriä vaan tuntuu ettei minulla ole vaan onnea niissä asioissa. Olen kohdannut sellaisia jotka ovat ihan eri maailmasta kuin itse on,ihan liian erilainen maailman katsomus. Haluaisin niin rakastua palavasti vielä tässä elämässä...

11

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, ymmärrän sua täysin! Mun exä oli täysin haluton seksiin, alussa seksiä oli vain kerran viikossa saunan jälkeen, sitte se laimeni ja laimeni niin että enää 2x/vuosi monen vuoden ajan. Sitte ku lapset oli jo vähä isompia tajusin ottaa eron.
      Paistaa se päivä vielä sullekin, niinku paistoi mullekin. Olin 41 ja löysin 46-v seksistä nauttivan "pedon", joka hallittee vielä traktorit ja haluaa siivota (tekee tosi puhdasta jälkeä, on ammattilainen), eikä valita siivotessa tai muissa kotitöissä kuten exä: "hän joutuu tekemään tämän ja tämän ja sä teet vaan ton, minkä sä otat multa...?" Ei nyxä laske kotitöiden määrää, vaan rakastaa aidosti.

      Usko pois kyllä se oikea kolahtaa joku päivä sunkin kohdalles. Mä jouduin 15v kahlaamaan polviani myöten paskassa sen väärän kanssa ensin.

    • hyväTulee

      Hiljaa kuulemma

    • voiihanaaamu

      Rakastan elämää joka uutena aamuna koittaa..

    • elämä_on_

      Jotkut tyytyvät vain vähempään.

    • HarhoissaEläväPaska

      Joo jotku elää harhassa. Eivät näe todellisuutta. Rakastua voi vaikka kahvikeittimee ja mennä sen kanssa naimisiin jos tarpeeksi sekasin.

      • Ihan.Totta

        Ikävöidessä Kahviautomaattikin tuntuu erilaiselta kun Hän on kaffeensa siitä ottanut.


      • Sivustakysymys

        Miten voit ikävöidä jotakuta jonka kanssa olette olleet samalla kahviautomaatilla? Vai onko hän lomalla?


    • Erilainenihminen

      Sama juttu.

      35 vuotiaana miehenä sitä ajattelee että ei tulee enää sopivaa vastaan. Sitten jos tulee joka voisi olla sellainen niin on liian nuori ja vanha joten elämäntilanteet ovat täysin erilaiset.

      En ymmärrä tätä ulkonäkökeskeisyyttä vaikka odotankin että nainen olisi hoikahko.
      Myöskin seksikeskeisyys hämmentää naisissa kun samaan aikaan osa on todella muuten ylpeitä ja kylmiä jotka eivät osaa antaa tai ottaa vastaan hellyyttä esimerkiksi.

      Maailmasta on hävinnyt romantiikka ja erotiikka ja tilalle on tullut kovan pornon turruttamat ihmiset joilla mielessä on vain oma ego, sosiaalinen suosio, kokemusten väkisin hakeminen ja kova kyrpä/märkä pillu.

      Ei siinä mitään, mutta en vain sovi joukkoon vaikka en ole mikään konservatiivinen vanhan ajan ihminenkään.

    • haaveillen-

      Samaistun kyllä. Itsellä lähinnä kriteerinä että mies olisi hieman itseä älykkäämpi ja toiseksi omaisi hyvän sydämen (aika harvinainen yhdistelmä tätä nykyä.) Ulkonäölle en aseta kovinkaan korkeita vaatimuksia. Olisi vain kiva löytää joku jonka kanssa olisi samalla aaltopituudella ja joka tahtoisi samoja asioita elämältä.
      Aika epätoivoiselta välillä näyttää, mutta onneksi minäkin olen vielä nuori niin ei tässä vielä luovuteta.. Ja toki täytyy pitää mielessä että harvoin löytyy pidempikestoisia suhteita, jossa ei olla jouduttu tekemään jonkin asteisia kompromisseja.

      • Erilainenihminen

        Alkoi naurattaa, mitä tarkoittaa "hieman itseä älykkäämpi"? pidätkö itseäsi tyhmänä vai? :D

        Olen huomannut että naiset jotka etsii "älykästä miestä" kaipaa sellaista älyllistä snobailua mielellään korkeakoulu opiskelujen papereiden kanssa tai että mies tienaa rahaa töissä ja siten vaikuttaa "älykkäältä".
        Sellainen fiksuus ja "voittoa tavoittelematon älykkyys" ei tee naisiin seksuaalista vaikutusta, lähinnä kaverillisen.

        Noita joiden kanssa on samalla aaltopituudella löytyy vähän ja usein sitten siinä välissä on jotain (toinen on varattu jne.) sen lisäksi ei voi olla varma onko sen toisen henkilön mielestä se aaltopituus riittävä jotta häntä kiinnostaa oikeasti romanttinen suhde vai vain kaveruus.

        Näen että monet suhteet ovat perse edellä puuhun menemistä vaikka tähtäävät pitkiin suhteisiin kun mennään alapäävehkeet edellä.

        Ei siinä mitään kyllähän kaunis nainen sinkkuna voi kääntää pään, mutta ei mun tarvitse tuijotella sellaista. Naisen olemus ja luonne saa sen sydämen sykkimään. Oon huomannu että kaipaan naiselta aktiivisuutta enkä jaksa itse vain osoittaa kiinnostusta sekä odotella toisen odottavan vain palvelua.


      • haaveillen-
        Erilainenihminen kirjoitti:

        Alkoi naurattaa, mitä tarkoittaa "hieman itseä älykkäämpi"? pidätkö itseäsi tyhmänä vai? :D

        Olen huomannut että naiset jotka etsii "älykästä miestä" kaipaa sellaista älyllistä snobailua mielellään korkeakoulu opiskelujen papereiden kanssa tai että mies tienaa rahaa töissä ja siten vaikuttaa "älykkäältä".
        Sellainen fiksuus ja "voittoa tavoittelematon älykkyys" ei tee naisiin seksuaalista vaikutusta, lähinnä kaverillisen.

        Noita joiden kanssa on samalla aaltopituudella löytyy vähän ja usein sitten siinä välissä on jotain (toinen on varattu jne.) sen lisäksi ei voi olla varma onko sen toisen henkilön mielestä se aaltopituus riittävä jotta häntä kiinnostaa oikeasti romanttinen suhde vai vain kaveruus.

        Näen että monet suhteet ovat perse edellä puuhun menemistä vaikka tähtäävät pitkiin suhteisiin kun mennään alapäävehkeet edellä.

        Ei siinä mitään kyllähän kaunis nainen sinkkuna voi kääntää pään, mutta ei mun tarvitse tuijotella sellaista. Naisen olemus ja luonne saa sen sydämen sykkimään. Oon huomannu että kaipaan naiselta aktiivisuutta enkä jaksa itse vain osoittaa kiinnostusta sekä odotella toisen odottavan vain palvelua.

        Tuolla lähinnä ajoin sitä takaa että en jaksaisi hirveän pitkään katsella miestä joka on itseäni vähemmän älykkäämpi. Uskon hieman vanhanaikaisesti että mies on perheen pää ja minusta olisi hyvä jos päästä löytyisi älliä. :D

        Ja juuri noin se vähän meneekin. Itse en mitään päätietoa ylistä, enkä sitä älykkyyteen sekoitakaan. Älykkyydestä ja viisaudesta valitsisin viisauden. Ja kyllä ainakin omalla kohdalla juuri tuo "voittoa tavoittelematon älykkyys" miehessä tekee miehestä todella vetävän, mutta meitä onkin moneksi. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe