miten voitte tehdä tälläistä ihmisille jotka ovat pienituloisia ihmisiä eli käyttävät sosiaali-ja terveyspalveluita koska on pakko kun heillä ei ole muutakaan mahdollisuutta.MITEN KUKAAN TEISTÄ JOTKA OVAT TYÖSSÄ SOSIAALIPALVELUSSA NIIN KUVITTELEE ETTÄ TYÖTTÖMÄN ON OSTETTAVA SELLAISIA LÄÄKKEITÄ JOTKA OVAT ELIN TÄRKEITÄ LÄÄKKEITÄ HÄNELLE, KUMPIKIN OVAT POIS TYÖ ELÄMÄSTÄ KOSKA EI VOIDA ASETTAA SELLAISTA TYÖTÄ MISSÄ EI TARVITSIIN NÄITÄ ELIN TÄRKEITÄ LÄÄKKEITÄ HÄN JOUTUU 10:NEN KERTAA TÄTÄ LÄÄKETTÄ OTTAA KOSKA HÄNELLÄ ON KROONONE SAIRAUS ETTEI HÄN VOI OLLA ILMAN TÄTÄ LÄÄKETTÄ. SOSIAALITOIMISTO KIRISTÄÄ HÄNTÄ SELVÄSTIKKIN HÄNTÄ JA EN TIEDÄ MITEN HÄN SAA NÄITÄ ELIN TÄRKEITÄ LÄÄKKEITÄ JA HÄNELLÄ EI OLE VARAA ITSELLÄÄN OSTAA APTEEKISTA NIIN EN OIKEIN YMMÄRRÄ EIHÄN KUKAAN TYÖTÖN VOI OSTAA ITSELLENSÄ LÄÄKKEITÄ KUN HÄN ON VIELÄPÄ PERUSTURVALLA EIKÄ SE OLE PALJON JA TÄMÄ IHMISEN MIES KUULUU NÄIHIN PIEN ELÄKELÄISIIN ELI EI HÄNELLÄKÄÄN OLE MITÄÄN SUURIA TULOJA KOSKA HÄNEN PITÄÄ KÄYTTÄÄ KANSSA SOSIAALI-JA TERVEYSPALVELUITA OLEN TIETOINEN SIITÄ ETTÄ HÄNELLÄ ON SEN VERRAN KALLIIT LÄÄKKEET ETTÄ HÄN EI PYSTYISI MAKSAMAAN NIITÄ ITSE. HE ASUVAT KOTONA KUMMATKIN JA HE VOIVAT KOSKA HEILLÄ EI OLE MITÄÄN MUUTA ESTETTÄ KOSKA OSAAVAT ASIOITA HOIDELLA IHAN MAINIOSTI JA HYVIN, NIIN EI HEILTÄ NYT KAI RIISTETÄ TÄTÄ MAHDOLLISUUTTA ETTÄ HE EIVÄT SAA LÄÄKKEITÄ SOSIAALI -JA TERVEYSPALVELUISTA, MINUSTA HEIDÄN PITÄÄ SAADA KUMMATKIN NÄMÄ LÄÄKKEET JOTKA KÄYTTÄVÄTKIN, MUISTAKAA ETTÄ HE EIVÄT VOI OLLA LÄÄKKEITÄNSÄ ILMAN. HYI HÄVETKÄÄ
sosiaali ja terveydenpalvelupalvelun metkut
KÖY
1
125
Vastaukset
- Bror-Erik1975
Aloittaja huutaa nyt isoin kirjaimin tyhmyyttään kaikelle kansalle. Sosiaalitoimisto
on paikka jossa arvioidaan vähävaraisen terveysmenot ja tulot.
Jos olet noin niukkatietoinen ja -tuloinen niin kärsi poikkeen äläkä inise.
Oma lääkitykseni kustantaa useita kymppejä per kk mutta aina olen kuitteja
vastaan saanut toimeentulotuen ohella korvauksen. -Ilman mitään metkuja. :)
Suomalainen sosiaaliturva pitää huolta kansalaisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998