sosiaali ja terveydenpalvelupalvelun metkut

KÖY

miten voitte tehdä tälläistä ihmisille jotka ovat pienituloisia ihmisiä eli käyttävät sosiaali-ja terveyspalveluita koska on pakko kun heillä ei ole muutakaan mahdollisuutta.MITEN KUKAAN TEISTÄ JOTKA OVAT TYÖSSÄ SOSIAALIPALVELUSSA NIIN KUVITTELEE ETTÄ TYÖTTÖMÄN ON OSTETTAVA SELLAISIA LÄÄKKEITÄ JOTKA OVAT ELIN TÄRKEITÄ LÄÄKKEITÄ HÄNELLE, KUMPIKIN OVAT POIS TYÖ ELÄMÄSTÄ KOSKA EI VOIDA ASETTAA SELLAISTA TYÖTÄ MISSÄ EI TARVITSIIN NÄITÄ ELIN TÄRKEITÄ LÄÄKKEITÄ HÄN JOUTUU 10:NEN KERTAA TÄTÄ LÄÄKETTÄ OTTAA KOSKA HÄNELLÄ ON KROONONE SAIRAUS ETTEI HÄN VOI OLLA ILMAN TÄTÄ LÄÄKETTÄ. SOSIAALITOIMISTO KIRISTÄÄ HÄNTÄ SELVÄSTIKKIN HÄNTÄ JA EN TIEDÄ MITEN HÄN SAA NÄITÄ ELIN TÄRKEITÄ LÄÄKKEITÄ JA HÄNELLÄ EI OLE VARAA ITSELLÄÄN OSTAA APTEEKISTA NIIN EN OIKEIN YMMÄRRÄ EIHÄN KUKAAN TYÖTÖN VOI OSTAA ITSELLENSÄ LÄÄKKEITÄ KUN HÄN ON VIELÄPÄ PERUSTURVALLA EIKÄ SE OLE PALJON JA TÄMÄ IHMISEN MIES KUULUU NÄIHIN PIEN ELÄKELÄISIIN ELI EI HÄNELLÄKÄÄN OLE MITÄÄN SUURIA TULOJA KOSKA HÄNEN PITÄÄ KÄYTTÄÄ KANSSA SOSIAALI-JA TERVEYSPALVELUITA OLEN TIETOINEN SIITÄ ETTÄ HÄNELLÄ ON SEN VERRAN KALLIIT LÄÄKKEET ETTÄ HÄN EI PYSTYISI MAKSAMAAN NIITÄ ITSE. HE ASUVAT KOTONA KUMMATKIN JA HE VOIVAT KOSKA HEILLÄ EI OLE MITÄÄN MUUTA ESTETTÄ KOSKA OSAAVAT ASIOITA HOIDELLA IHAN MAINIOSTI JA HYVIN, NIIN EI HEILTÄ NYT KAI RIISTETÄ TÄTÄ MAHDOLLISUUTTA ETTÄ HE EIVÄT SAA LÄÄKKEITÄ SOSIAALI -JA TERVEYSPALVELUISTA, MINUSTA HEIDÄN PITÄÄ SAADA KUMMATKIN NÄMÄ LÄÄKKEET JOTKA KÄYTTÄVÄTKIN, MUISTAKAA ETTÄ HE EIVÄT VOI OLLA LÄÄKKEITÄNSÄ ILMAN. HYI HÄVETKÄÄ

1

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bror-Erik1975

Aloittaja huutaa nyt isoin kirjaimin tyhmyyttään kaikelle kansalle. Sosiaalitoimisto
      on paikka jossa arvioidaan vähävaraisen terveysmenot ja tulot.
      Jos olet noin niukkatietoinen ja -tuloinen niin kärsi poikkeen äläkä inise.
      Oma lääkitykseni kustantaa useita kymppejä per kk mutta aina olen kuitteja
      vastaan saanut toimeentulotuen ohella korvauksen. -Ilman mitään metkuja. :)
      Suomalainen sosiaaliturva pitää huolta kansalaisistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4502
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2924
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2433
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1737
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1409
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1212
    7. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1193
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      939
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      908
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      874
    Aihe