Kari Tapion vaimo

juurikinäin

Tulivat minua jonain kertana vastaan, Helsinigissä, Itiksen tavaratalossa. Vuosi oli joko 2009 tai 2010. Vaimo mennä reuhtoi edellä, pitkän turkkinsa kanssa. Mielessäni mietein missä ovat nyt kettutytöt pulloineen.

Kari tuli jonkin verran perässä. Aran oloisena ja ihme kyllä selvänä. Kärsineen näköisenä. Vaimo, kun minut ohitti, katsoi ylpeänä, mutta todella kateellisena minua. Asia huvitti minua. Ihmettelin miten karmean näköinen vaimo oli, juonut paljon, näki heti hänestä.

Kun tulimme Karin kanssa kohdakkain, hänen ilmeensä oli hämmästynyt ja laski päänsä alaspäin, häpesi itseään. Hänellä oli sininen tavallinen farkkuasu yllään, talvella. Olivat tietysti autolla liikkeellä. Suuri kontrasti vaimon ja Karin välillä.

Eivät ollenkaan sopineet toisilleen, avioparina. Näin vaimosta heti mikä gestapo hän on , perheessä. Karilla ei mitään sananvaltaa asioissa.

Ei sitten mikään ihme, ettei Kari pitänyt yhteyttä neljänteen poikaansa. Taisi olla
vaimon määräys, katkeruuttaan ja kateellisuuttaan.

Tämä asia tuli nyt mieleeni, kun lueskelin vanhoja juttuja Kari Tapiosta.

Kaikkein huvittavinta, tässä Karin kohtaamisessa oli se, että näin toisen kerran livenä hänet. Aikaisemmin tapasin hänet, jossain esiintymispaikalla, esiintymässä. Kari yritti epätoivon vimmalla iskeä minua. Oli silloin selvinpäin, mutta tauolta tultuaan, muuttui rohkeaksi, vinkkasi silmää ym. En todellakaan ollut hänestä kiinnostunut. Hänen kaksi poikaansa olivat silloin siinä yhtyeessä soittamassa.

Pojat katsoivat minua vihaisina, yrittivät pitää tietysti isäänsä silmällä. Varmasti vaimon määräyksestä.

Tästä iskuyrityksestä todellakin vuosikymmeniä aikaa. Olin silloin tyttöihminen ja vapaa. Enkä todellakaan mistään hinnasta oli lähtenyt minkään kaplen kanssa mihinkään tiedät varmasti mitä tarkoittaa kaple.

Jos nyt vastaat minulle mitä tahansa se ei minua hetkauta suuntaan tai toiseen. Saat sanoa mitä tahansa EVVK. Tietysti Karin pojat tulevat joukolla puoltamaan, äitiään. Totuuden saa aina sanoa.

0

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
        Maailman menoa
        103
        2896
      2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
        Maailman menoa
        55
        2118
      3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
        Ähtäri
        10
        2077
      4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
        Maailman menoa
        61
        1804
      5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
        Ikävä
        155
        1642
      6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
        Suhteet
        24
        1366
      7. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
        Tampere
        3
        1033
      8. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
        Ikävä
        72
        1004
      9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
        Ikävä
        80
        1001
      10. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
        Ikävä
        67
        988
      Aihe