Tulivat minua jonain kertana vastaan, Helsinigissä, Itiksen tavaratalossa. Vuosi oli joko 2009 tai 2010. Vaimo mennä reuhtoi edellä, pitkän turkkinsa kanssa. Mielessäni mietein missä ovat nyt kettutytöt pulloineen.
Kari tuli jonkin verran perässä. Aran oloisena ja ihme kyllä selvänä. Kärsineen näköisenä. Vaimo, kun minut ohitti, katsoi ylpeänä, mutta todella kateellisena minua. Asia huvitti minua. Ihmettelin miten karmean näköinen vaimo oli, juonut paljon, näki heti hänestä.
Kun tulimme Karin kanssa kohdakkain, hänen ilmeensä oli hämmästynyt ja laski päänsä alaspäin, häpesi itseään. Hänellä oli sininen tavallinen farkkuasu yllään, talvella. Olivat tietysti autolla liikkeellä. Suuri kontrasti vaimon ja Karin välillä.
Eivät ollenkaan sopineet toisilleen, avioparina. Näin vaimosta heti mikä gestapo hän on , perheessä. Karilla ei mitään sananvaltaa asioissa.
Ei sitten mikään ihme, ettei Kari pitänyt yhteyttä neljänteen poikaansa. Taisi olla
vaimon määräys, katkeruuttaan ja kateellisuuttaan.
Tämä asia tuli nyt mieleeni, kun lueskelin vanhoja juttuja Kari Tapiosta.
Kaikkein huvittavinta, tässä Karin kohtaamisessa oli se, että näin toisen kerran livenä hänet. Aikaisemmin tapasin hänet, jossain esiintymispaikalla, esiintymässä. Kari yritti epätoivon vimmalla iskeä minua. Oli silloin selvinpäin, mutta tauolta tultuaan, muuttui rohkeaksi, vinkkasi silmää ym. En todellakaan ollut hänestä kiinnostunut. Hänen kaksi poikaansa olivat silloin siinä yhtyeessä soittamassa.
Pojat katsoivat minua vihaisina, yrittivät pitää tietysti isäänsä silmällä. Varmasti vaimon määräyksestä.
Tästä iskuyrityksestä todellakin vuosikymmeniä aikaa. Olin silloin tyttöihminen ja vapaa. Enkä todellakaan mistään hinnasta oli lähtenyt minkään kaplen kanssa mihinkään tiedät varmasti mitä tarkoittaa kaple.
Jos nyt vastaat minulle mitä tahansa se ei minua hetkauta suuntaan tai toiseen. Saat sanoa mitä tahansa EVVK. Tietysti Karin pojat tulevat joukolla puoltamaan, äitiään. Totuuden saa aina sanoa.
Kari Tapion vaimo
juurikinäin
0
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916