Kari Tapion vaimo

juurikinäin

Tulivat minua jonain kertana vastaan, Helsinigissä, Itiksen tavaratalossa. Vuosi oli joko 2009 tai 2010. Vaimo mennä reuhtoi edellä, pitkän turkkinsa kanssa. Mielessäni mietein missä ovat nyt kettutytöt pulloineen.

Kari tuli jonkin verran perässä. Aran oloisena ja ihme kyllä selvänä. Kärsineen näköisenä. Vaimo, kun minut ohitti, katsoi ylpeänä, mutta todella kateellisena minua. Asia huvitti minua. Ihmettelin miten karmean näköinen vaimo oli, juonut paljon, näki heti hänestä.

Kun tulimme Karin kanssa kohdakkain, hänen ilmeensä oli hämmästynyt ja laski päänsä alaspäin, häpesi itseään. Hänellä oli sininen tavallinen farkkuasu yllään, talvella. Olivat tietysti autolla liikkeellä. Suuri kontrasti vaimon ja Karin välillä.

Eivät ollenkaan sopineet toisilleen, avioparina. Näin vaimosta heti mikä gestapo hän on , perheessä. Karilla ei mitään sananvaltaa asioissa.

Ei sitten mikään ihme, ettei Kari pitänyt yhteyttä neljänteen poikaansa. Taisi olla
vaimon määräys, katkeruuttaan ja kateellisuuttaan.

Tämä asia tuli nyt mieleeni, kun lueskelin vanhoja juttuja Kari Tapiosta.

Kaikkein huvittavinta, tässä Karin kohtaamisessa oli se, että näin toisen kerran livenä hänet. Aikaisemmin tapasin hänet, jossain esiintymispaikalla, esiintymässä. Kari yritti epätoivon vimmalla iskeä minua. Oli silloin selvinpäin, mutta tauolta tultuaan, muuttui rohkeaksi, vinkkasi silmää ym. En todellakaan ollut hänestä kiinnostunut. Hänen kaksi poikaansa olivat silloin siinä yhtyeessä soittamassa.

Pojat katsoivat minua vihaisina, yrittivät pitää tietysti isäänsä silmällä. Varmasti vaimon määräyksestä.

Tästä iskuyrityksestä todellakin vuosikymmeniä aikaa. Olin silloin tyttöihminen ja vapaa. Enkä todellakaan mistään hinnasta oli lähtenyt minkään kaplen kanssa mihinkään tiedät varmasti mitä tarkoittaa kaple.

Jos nyt vastaat minulle mitä tahansa se ei minua hetkauta suuntaan tai toiseen. Saat sanoa mitä tahansa EVVK. Tietysti Karin pojat tulevat joukolla puoltamaan, äitiään. Totuuden saa aina sanoa.

0

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 176
        5319
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        128
        4745
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3016
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        30
        1961
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1804
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1767
      7. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        110
        1744
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1740
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1643
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1581
      Aihe