14v Peniksen koko

12S3891sd38SD253

Mooro, oon 01 poika ja oon mittaillu viime aikoina mun peniksen pituutta (kovana) ja se on viivottimen ja mittanauhan mukaan n. 17cm.

Selasin nettikeskusteluja ja en löytäny mun ikästä porukkaa jolla ois ton kokonen vehje, niin onko se epänormaalia että se on jo nyt noin iso?

13v Mittasin ekan kerran ja se oli silloin n. 15cm. Mun mielest toi on jo aika iso eikä sen vissii tarttis olla hirveesti isompi? Toivottavasti se ei kasva paljoo enää.
Vai?

56

6269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskkusetus

      Hyvä kusetus, mul on 13cm ja oon 15v -00

      • 31arfasdasdadasdas

        Joku on kateellinen.... Ite 15v myös ja penis on 15cm meh...


    • Zzzzzzzz11356

      Mitä isompi heppi sitä parempi.

    • addsssssssss

      Sul varmaan kivaa ku alkaa seisoo julkisel paikal?

    • pitkämuna

      mul on sillon ku se seisoo ni 18 cm ja oon 12 v

    • nauranteillelapsille

      voi kuulkaas pikkupojat, se pituus ei oo se ratkasevin vaa paksuus. ymmärrätte ku saatte naista :D

      • asfasafafad

        Ei sun tartte nauraa hänhän vaan kysyi.


      • oUoo

        Hehheh en oo kiinnostunut naisista joten what ever


      • Typykkää
        oUoo kirjoitti:

        Hehheh en oo kiinnostunut naisista joten what ever

        Ooks sit kiinnostunut miehistä


      • isoleka

        Oon 14 ja mul o 17cm🍆


      • Poik
        isoleka kirjoitti:

        Oon 14 ja mul o 17cm🍆

        Oon 14v ja mul o 15cm


      • Anonyymi

        Oon 14v ja mul o 16cm


    • hauka.kicattaa

      Aika messevä pippeli tai veitikka hih =)

    • Jätäk

      NO EIHÄN TUO MITÄÄN EPÄNORMAALIA OLE.ITSELLÄ 18/5.5 LEVEE.SE MITATAAN KOULUVIIVOTTIMELLA TERSKAN LEVEIMMÄLTÄ KOHDALTA ASETTAMALLA VIIVOTIN POIKITTAIN... SIINÄ ON SITTEN LEVEYS.KYRVÄN PITUUS MITATAAN TAAS ASETTEMALLA VIIVOTIN NOLLA PUOLI MAHAA VASTEN,JA JOS VIPOTTAA VASMMALLE KYRPÄÄ PITÄÄ OIKAISTA,ETTÄ SAA OIKEAN MITAN.EI LIENE RAKETTITIEDETTÄ...YMPÄRYSMITTAA ON ON TURHA RUVETA SOHLAAMAAN...SITÄ EIVÄT TYTÖT KATSO... LEVEYS JA PITUUS NE TYTTÖJÄ KIINNOSTAA.JOS SATUT OLEMAAN HOMO,SAMAT PÄTEE...

      • oUoo

        Paitsi jos oot bottom


      • 314135136423673463

        roock bottoomm


      • nytviddu

        Nyt vittu, ei peniksen "leveyttä" siis paksuutta voi mitata tarkasti, ympärysmitan voi.


    • 01Poika

      Mulla on samanmittanen ja oon myös 01.

    • oon 02 ja muna 16.4 cm täytän 14 pian

    • plörö

      Ota vaan iisisti saat tosi makeen kullin! :)

    • Iwantgirl

      Oon 13 ja mul 15cm <3

    • Pikkupilluy

      Mul on kovana 11cm ja oon 13v

      • posliini14

        Mul on 10cm kovana ja oon 14v.


      • Uu onko kikkii


    • Käöpo

      Mul 18 PITKÄ JA vähän päälle 5 LEVEE.Älkää nyt pojat hätäilkö.Kyllä se kasvaa vielä...

    • ettätällästä

      Jos nyt et ollu trolli, niin eihän se nyt mitenkään "epänormaalia" ole sen enempää kuin -01, jolla erektiossa 9 cm penis . Oo vaan tyytyväinen. Sulla ei välttämättä kasva enää myöhemmällä iällä yhtä paljon. Ei kuitenkaan mikään big deal

      Tuossa nyt vielä linkki pariin monista listauksista

      http://images.dailytech.com/nimage/Penis_Length_Graph_All_Wide.jpg
      http://statgasm.com/wp-content/uploads/2013/12/erectpenislength-520x245.png

      Nämä keskiarvot ovat tosin maailman eikä Suomen, joten pieniä eroja on, mutta antavat hyvin suuntaa kuitenkin.

      flaccid siis löysä, stretched flaccid = löysä venytettynä(miks tollanen mittaus pitää edes olla) ja erect = erektiossa eli silloin ku seisoo

      Jos nyt porukat haluaa vertailla, niin oikeaoppisestihan mittaus suoritetaan peniksen "juuresta", navan puolelta, nk. häpyluuhun painettuna.

    • 9cm14vee

      14v ja 9cm muutama karva

    • mitäViTtuAnytTaAs

      Ketä vittu edes kiinnostaa jonku aparin nakin pituus :D siis mitä vitun merkitystä sillä edes on?¿?

    • moumöl

      mou

    • Lolololoogkgkfk

      No riippuu murrosikänähän se penis kasvaa niin sulla on voinu alkaa aiemmin kuin muilla

    • Mikso

      Mulla kans 17 cm .Mikso 15.

    • Rklejfiwbeoqpwplwl

      Mulla 23cm pitkä ja oon 14v

      • Anonyymi

        Sama ikä ja mul o 21cm, oisko kikkii?


    • Siouxiemiuxie

      Varmaa kivaa ku alkaa seisoo nii yrittää olla missää.

    • liian_pitkä

      80 cm ja laahaa maata :(

    • einäinpojat

      voi vitu Pellet ei sil koolla oo väliä sängys Jos osaat hommas

    • kyrpkalle

      17cm/-00 snapchat:kyrpkalle123

    • Siouxiemiuxie

      Joo, nii mullaki on 70cm vaik oon tyttö.:D

    • Onni14vlaajika

      Suomen ja maailman iso kokoisimmat kalun omistajat pojat kokoontuvat täällä julkaisemaan mitojaan, mutta kaikilla on huono omatunto suuren kalunsa kanssa., jospa se ei olekaan niin iso sitten!

      Broidin kaveri 17v kehui aina että on megamuna 17-18cm ja saunassa tuli sitten nähtyä sen "megamuna" löysänä oli 7cm ja kovana 10,5cm.

      14v ja 12cm jolla ei pelkoa kertoa "se oikea" mitta tai näyttää omaansa

      • Saunamajuri

        Miksi mittailitte saunassa broidin kaverin munaa ?


    • JättiKyrpä09

      Mä oon 9 ja muna on jotai 23cm kovana. Ei toi oo mitään.

    • ANACONDACOBRA

      Nii mun veljellä on kuule 1000cm, ja isällä 2000cm.

    • Poika16v

      Mulla on 14cm ja 16v ja tyttöystävän mielestä on ihan hyvän kokoinen, lähes joka päivä panemme

    • Anonyymi

      vanha keskustelu mut oon ite 05 ja muna on velttona 6 cm ja erektiossa 8.5cm.
      Muna ollu saman pitune jo aika kaua et jos se kohta alkais kasvaan.
      Terskaa ei näy. Ei sit millään.

    • Anonyymi

      vanha keskustelu mut oon ite 05 ja muna on velttona 6 cm ja erektiossa 8.5cm.
      Muna ollu saman pitune jo aika kaua et jos se kohta alkais kasvaan.
      Terskaa ei näy. Ei sit millään.

    • Anonyymi

      Miten kaikilla jo 14vuotiailla voi olla 15cm kyrpä ku suomalaisten keskimitta on joku 13.5

      • Anonyymi

        Siksi että nuorison röökaaminen on vähentynyt


      • Anonyymi

        Ei olekaan siinä iässä valehdellaan koska pelkäävät että on liian pieni. Minäkin valehtelin silloin että on 15 cm. vaikka oli 9cm. ny oon 17 ja 13 cm. tyytyväinen oon siihen eikä tarvi valehdella.


    • Anonyymi

      Oon 14 v. Pituus 9cm levossa, kovana 11cm ja paksuus 4cm

    • Anonyymi

      Oon 14 v. Pituus 9cm levossa, kovana 11cm ja paksuus 4cm

      • Anonyymi

        Ihan hyvä sun ikäselle vielä.
        Tohon että jotkut vänkää ettei murrosikä pojilla ala aikasemmin kuin joillakin 1970-luvulla syntyneille niin kyllä nykyään aika monella pojalla on jo 6 luokalla kasvanut vehje ja karvat jo kunnolla. Rippikouluiässä on kaikilla jo miehen vehkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä sun ikäselle vielä.
        Tohon että jotkut vänkää ettei murrosikä pojilla ala aikasemmin kuin joillakin 1970-luvulla syntyneille niin kyllä nykyään aika monella pojalla on jo 6 luokalla kasvanut vehje ja karvat jo kunnolla. Rippikouluiässä on kaikilla jo miehen vehkeet.

        Ai kaikilla? Olin rippileirillä viime kesänä puolet oli vielä karvattomia.


    • Anonyymi

      Kyllä se tavallista isompia ainaski on, ite oon 14 ja puol vuotta ja velttona 13cm sekä kovana 17cm

    • Anonyymi

      14 ja 17 cm

    • Anonyymi

      nää jotka täällä kehuskelee 18 cm pibelseillä ni tuskin oisitte löytänyt tätä keskustelua muuten kun googlaamalla hädissään pienestä pippelistä

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe