Mooro, oon 01 poika ja oon mittaillu viime aikoina mun peniksen pituutta (kovana) ja se on viivottimen ja mittanauhan mukaan n. 17cm.
Selasin nettikeskusteluja ja en löytäny mun ikästä porukkaa jolla ois ton kokonen vehje, niin onko se epänormaalia että se on jo nyt noin iso?
13v Mittasin ekan kerran ja se oli silloin n. 15cm. Mun mielest toi on jo aika iso eikä sen vissii tarttis olla hirveesti isompi? Toivottavasti se ei kasva paljoo enää.
Vai?
14v Peniksen koko
63
7006
Vastaukset
- Paskkusetus
Hyvä kusetus, mul on 13cm ja oon 15v -00
- 31arfasdasdadasdas
Joku on kateellinen.... Ite 15v myös ja penis on 15cm meh...
- Zzzzzzzz11356
Mitä isompi heppi sitä parempi.
- addsssssssss
Sul varmaan kivaa ku alkaa seisoo julkisel paikal?
- pitkämuna
mul on sillon ku se seisoo ni 18 cm ja oon 12 v
- nauranteillelapsille
voi kuulkaas pikkupojat, se pituus ei oo se ratkasevin vaa paksuus. ymmärrätte ku saatte naista :D
- asfasafafad
Ei sun tartte nauraa hänhän vaan kysyi.
- oUoo
Hehheh en oo kiinnostunut naisista joten what ever
- Typykkää
oUoo kirjoitti:
Hehheh en oo kiinnostunut naisista joten what ever
Ooks sit kiinnostunut miehistä
- isoleka
Oon 14 ja mul o 17cm🍆
- Poik
isoleka kirjoitti:
Oon 14 ja mul o 17cm🍆
Oon 14v ja mul o 15cm
- Anonyymi
Oon 14v ja mul o 16cm
- hauka.kicattaa
Aika messevä pippeli tai veitikka hih =)
- Jätäk
NO EIHÄN TUO MITÄÄN EPÄNORMAALIA OLE.ITSELLÄ 18/5.5 LEVEE.SE MITATAAN KOULUVIIVOTTIMELLA TERSKAN LEVEIMMÄLTÄ KOHDALTA ASETTAMALLA VIIVOTIN POIKITTAIN... SIINÄ ON SITTEN LEVEYS.KYRVÄN PITUUS MITATAAN TAAS ASETTEMALLA VIIVOTIN NOLLA PUOLI MAHAA VASTEN,JA JOS VIPOTTAA VASMMALLE KYRPÄÄ PITÄÄ OIKAISTA,ETTÄ SAA OIKEAN MITAN.EI LIENE RAKETTITIEDETTÄ...YMPÄRYSMITTAA ON ON TURHA RUVETA SOHLAAMAAN...SITÄ EIVÄT TYTÖT KATSO... LEVEYS JA PITUUS NE TYTTÖJÄ KIINNOSTAA.JOS SATUT OLEMAAN HOMO,SAMAT PÄTEE...
- oUoo
Paitsi jos oot bottom
- 314135136423673463
roock bottoomm
- nytviddu
Nyt vittu, ei peniksen "leveyttä" siis paksuutta voi mitata tarkasti, ympärysmitan voi.
- 01Poika
Mulla on samanmittanen ja oon myös 01.
oon 02 ja muna 16.4 cm täytän 14 pian
- plörö
Ota vaan iisisti saat tosi makeen kullin! :)
- Iwantgirl
Oon 13 ja mul 15cm <3
- Pikkupilluy
Mul on kovana 11cm ja oon 13v
- posliini14
Mul on 10cm kovana ja oon 14v.
- Käöpo
Mul 18 PITKÄ JA vähän päälle 5 LEVEE.Älkää nyt pojat hätäilkö.Kyllä se kasvaa vielä...
- ettätällästä
Jos nyt et ollu trolli, niin eihän se nyt mitenkään "epänormaalia" ole sen enempää kuin -01, jolla erektiossa 9 cm penis . Oo vaan tyytyväinen. Sulla ei välttämättä kasva enää myöhemmällä iällä yhtä paljon. Ei kuitenkaan mikään big deal
Tuossa nyt vielä linkki pariin monista listauksista
http://images.dailytech.com/nimage/Penis_Length_Graph_All_Wide.jpg
http://statgasm.com/wp-content/uploads/2013/12/erectpenislength-520x245.png
Nämä keskiarvot ovat tosin maailman eikä Suomen, joten pieniä eroja on, mutta antavat hyvin suuntaa kuitenkin.
flaccid siis löysä, stretched flaccid = löysä venytettynä(miks tollanen mittaus pitää edes olla) ja erect = erektiossa eli silloin ku seisoo
Jos nyt porukat haluaa vertailla, niin oikeaoppisestihan mittaus suoritetaan peniksen "juuresta", navan puolelta, nk. häpyluuhun painettuna. - 9cm14vee
14v ja 9cm muutama karva
- mitäViTtuAnytTaAs
Ketä vittu edes kiinnostaa jonku aparin nakin pituus :D siis mitä vitun merkitystä sillä edes on?¿?
- moumöl
mou
- Lolololoogkgkfk
No riippuu murrosikänähän se penis kasvaa niin sulla on voinu alkaa aiemmin kuin muilla
- Mikso
Mulla kans 17 cm .Mikso 15.
- Rklejfiwbeoqpwplwl
Mulla 23cm pitkä ja oon 14v
- Anonyymi
Sama ikä ja mul o 21cm, oisko kikkii?
- Siouxiemiuxie
Varmaa kivaa ku alkaa seisoo nii yrittää olla missää.
- liian_pitkä
80 cm ja laahaa maata :(
- einäinpojat
voi vitu Pellet ei sil koolla oo väliä sängys Jos osaat hommas
- kyrpkalle
17cm/-00 snapchat:kyrpkalle123
- Siouxiemiuxie
Joo, nii mullaki on 70cm vaik oon tyttö.:D
- Onni14vlaajika
Suomen ja maailman iso kokoisimmat kalun omistajat pojat kokoontuvat täällä julkaisemaan mitojaan, mutta kaikilla on huono omatunto suuren kalunsa kanssa., jospa se ei olekaan niin iso sitten!
Broidin kaveri 17v kehui aina että on megamuna 17-18cm ja saunassa tuli sitten nähtyä sen "megamuna" löysänä oli 7cm ja kovana 10,5cm.
14v ja 12cm jolla ei pelkoa kertoa "se oikea" mitta tai näyttää omaansa- Saunamajuri
Miksi mittailitte saunassa broidin kaverin munaa ?
- JättiKyrpä09
Mä oon 9 ja muna on jotai 23cm kovana. Ei toi oo mitään.
- ANACONDACOBRA
Nii mun veljellä on kuule 1000cm, ja isällä 2000cm.
- Poika16v
Mulla on 14cm ja 16v ja tyttöystävän mielestä on ihan hyvän kokoinen, lähes joka päivä panemme
- Anonyymi
vanha keskustelu mut oon ite 05 ja muna on velttona 6 cm ja erektiossa 8.5cm.
Muna ollu saman pitune jo aika kaua et jos se kohta alkais kasvaan.
Terskaa ei näy. Ei sit millään. - Anonyymi
vanha keskustelu mut oon ite 05 ja muna on velttona 6 cm ja erektiossa 8.5cm.
Muna ollu saman pitune jo aika kaua et jos se kohta alkais kasvaan.
Terskaa ei näy. Ei sit millään. - Anonyymi
Miten kaikilla jo 14vuotiailla voi olla 15cm kyrpä ku suomalaisten keskimitta on joku 13.5
- Anonyymi
Siksi että nuorison röökaaminen on vähentynyt
- Anonyymi
Ei olekaan siinä iässä valehdellaan koska pelkäävät että on liian pieni. Minäkin valehtelin silloin että on 15 cm. vaikka oli 9cm. ny oon 17 ja 13 cm. tyytyväinen oon siihen eikä tarvi valehdella.
- Anonyymi
Oon 14 v. Pituus 9cm levossa, kovana 11cm ja paksuus 4cm
- Anonyymi
Oon 14 v. Pituus 9cm levossa, kovana 11cm ja paksuus 4cm
- Anonyymi
Ihan hyvä sun ikäselle vielä.
Tohon että jotkut vänkää ettei murrosikä pojilla ala aikasemmin kuin joillakin 1970-luvulla syntyneille niin kyllä nykyään aika monella pojalla on jo 6 luokalla kasvanut vehje ja karvat jo kunnolla. Rippikouluiässä on kaikilla jo miehen vehkeet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä sun ikäselle vielä.
Tohon että jotkut vänkää ettei murrosikä pojilla ala aikasemmin kuin joillakin 1970-luvulla syntyneille niin kyllä nykyään aika monella pojalla on jo 6 luokalla kasvanut vehje ja karvat jo kunnolla. Rippikouluiässä on kaikilla jo miehen vehkeet.Ai kaikilla? Olin rippileirillä viime kesänä puolet oli vielä karvattomia.
- Anonyymi
Kyllä se tavallista isompia ainaski on, ite oon 14 ja puol vuotta ja velttona 13cm sekä kovana 17cm
- Anonyymi
14 ja 17 cm
- Anonyymi
nää jotka täällä kehuskelee 18 cm pibelseillä ni tuskin oisitte löytänyt tätä keskustelua muuten kun googlaamalla hädissään pienestä pippelistä
Mulla on 9cm rentona ja 16cm kovana
- Anonyymi
Itse olen 15 ja 11cm löysänä ja melkein 20cm kovana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole mikään trolli vaan ihan totta puhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole mikään trolli vaan ihan totta puhun
Ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä ainakin usko että sulla on tollanen. Olin kesällä leirintäalueen saunassa yleisellä vuorolla ja sinne tuli semmonen 14-15v romanipoika ja sillä oli koko saunan isoin vehje. Arvioisin että n15cm oli löysänä. Ei ollu kovin paksu mut jotain 3cm suunnilleen. kik löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä ainakin usko että sulla on tollanen. Olin kesällä leirintäalueen saunassa yleisellä vuorolla ja sinne tuli semmonen 14-15v romanipoika ja sillä oli koko saunan isoin vehje. Arvioisin että n15cm oli löysänä. Ei ollu kovin paksu mut jotain 3cm suunnilleen. kik löytyy
Itelläkin on yleensä uimahallin saunan isoin kun on se 11cm semin pitkä ja on paksuuttakin tosi hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itelläkin on yleensä uimahallin saunan isoin kun on se 11cm semin pitkä ja on paksuuttakin tosi hyvin
Joo hyvä semmonen on kyl komee jo
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379