Apua samsung galaxy a3 kameraan

iloinenkukka

Mulla on siis Samaung galaxy a3 puhelin ja se kamera on muuttunut ns sellaseks pimeemmäkset se ei ota nii tarkkoja kuvia. Kun mun tutulla on sama puhelin ja oon kattonu et kaikki kameran asetukset on samat ja sillä se kamera on paljon valosampi nii tietäiskö joku mikä siinä kamerassa on?

6

1490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234567

Saattaapi olla rikki. Galaxy s2 hajosi kamera itselläni aikoinaan. Eipä minkään mahda. Yliarvostettu merkki, takuu kun loppuu ei tule enään päivityksiä puhelimeen ja ongelmat alkaa(kamera, akku, latausliitin jne.)

Suosittelen LG tai huawei.

• hoookooo

Oletko puhdistanut sen kameran linssin? jos sen on rasvaset sormet tahmannut?

• Pecu

Sama ongelma ilmeni mulla päivityksen jälkeen heti. Oletan et päivitys ei ollutkaan niin hyvä. Olis kelvannu ilman päivitystäkin.

• hhajubosa

Sama ongelma, mutta mulla se poistuu, kun suljen totaalisesti koko puhelimen ja avaan uudelleen- tarkentaa kohteeseen hyvin noin 10 cm etäisyydeltä jne.. ! Kokeile ja puhdista objek linssi sitä ennen!

• VääräPalsta

Olet väärällä palstalla.
      Olisit kysynyt kännykkä aiheiselta sivulta.
      Täällä keskustellaan kameroista ja tuo sinun vehkeesi ei ole kamera

• samsunki

Oikea ryhmä tai ei niin mä ainakin löysin täältä vastauksen juurikin samaiseen ongelmaan puhelimen kameran kanssa että kiitos vinkistä taas pelittää tsuumaus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      144
      4007
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      366
      3084
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2018
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1715
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      861
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      804
    Aihe