Apua samsung galaxy a3 kameraan

iloinenkukka

Mulla on siis Samaung galaxy a3 puhelin ja se kamera on muuttunut ns sellaseks pimeemmäkset se ei ota nii tarkkoja kuvia. Kun mun tutulla on sama puhelin ja oon kattonu et kaikki kameran asetukset on samat ja sillä se kamera on paljon valosampi nii tietäiskö joku mikä siinä kamerassa on?

6

1529

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234567

Saattaapi olla rikki. Galaxy s2 hajosi kamera itselläni aikoinaan. Eipä minkään mahda. Yliarvostettu merkki, takuu kun loppuu ei tule enään päivityksiä puhelimeen ja ongelmat alkaa(kamera, akku, latausliitin jne.)

Suosittelen LG tai huawei.

• hoookooo

Oletko puhdistanut sen kameran linssin? jos sen on rasvaset sormet tahmannut?

• Pecu

Sama ongelma ilmeni mulla päivityksen jälkeen heti. Oletan et päivitys ei ollutkaan niin hyvä. Olis kelvannu ilman päivitystäkin.

• hhajubosa

Sama ongelma, mutta mulla se poistuu, kun suljen totaalisesti koko puhelimen ja avaan uudelleen- tarkentaa kohteeseen hyvin noin 10 cm etäisyydeltä jne.. ! Kokeile ja puhdista objek linssi sitä ennen!

• VääräPalsta

Olet väärällä palstalla.
      Olisit kysynyt kännykkä aiheiselta sivulta.
      Täällä keskustellaan kameroista ja tuo sinun vehkeesi ei ole kamera

• samsunki

Oikea ryhmä tai ei niin mä ainakin löysin täältä vastauksen juurikin samaiseen ongelmaan puhelimen kameran kanssa että kiitos vinkistä taas pelittää tsuumaus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      132
      1873
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      156
      862
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      782
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      722
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      679
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe