Tuore Linux Mint 17.3 'Rosa' 64-bit asennus ja heti tulin Mint-uskoon!
Halleluujaa.
Eikö ole ihmeellistä?
Tulin Mint-uskoon!
7
320
Vastaukset 7
- mintbuntu
Linux Mint ei ole usko, vaan se on maailmankaikkeus.
- Mintin-käytäjä
Mitä useampaa kokeilet, sitä varmenpi olet, MINT on paras.
- MintJeeJeeJee
Uusi Mint saa hykertelemään:
http://etn.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=4688:uusi-linux-mint-on-parempi-kuin-windows-10&catid=13&Itemid=101
"Linux Mintistä julkaistiin viikko sitten uusi pitkän tuen 18-versio. Viikon testaamisen jälkeen uutuus lunastaa kyllä siihen kohdistetut toiveet. Uutuus on paras Mint-versio koskaan ja hyvin lähellä PC-koneiden parasta käyttöjärjestelmää. Ero vaikkapa Windows 10:een on suuri."- mitä.vaatii.koneelta
Jos edellinen versio toimii, niin vaatiiko tuo uusi 18 raudalta jotain enemmän?
- zeeboqwaaqwaa
Toivottavasti joku Mint-asiantuntija vastaa kysymykseen.
Sivulta kopioitu:
Linux Mint 18 Mate laitteistovaatimukset:
512 Mt järjestelmämuistia RAM (suositellaan 1GB)
5 Gt levytilaa, (suositellaan 20GB)
Näytönohjain 1024×768, mikäli pienempi resoluutio, paina ALT ja vedä hiirellä työpöytää mikäli se ei sovi näytölle.
CD/DVD-ROM-asema tai USB-portti
http://linuxmint-fi.info/linux-mint-18-mate-lataukset/
.
- toivotonko
Oonko minä ihan toivoton tapaus, kun en ole tullut mint-uskoon vaikka oon käyttäny minttiä jo toista vuotta? Edelleenkin tuo windows vaan vetää puoleensa...ei voi mitään, mutta näin on meikän kanssa.
- EroonWindowsista
Voi voi! Ukovasisuus on aina fanaattisuutta
Vaihka onhan Mint HYYVÄ :)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l285967Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni52754- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35604- 49586
- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33526- 34487
- 48477
- 40475