Epäkohteliaat Vsaarelaiset

kyläänmuuttanut

Monesti olen miettinyt,että mikä vaivaa ihmisiä Viitasaarella.Tosi epäkohteliaita järjestään moni,ei tervehditä naapureita,ei kaupassa,ei missään.Ei sanaakaan kellekkään,varsinkaan tänne muuttaville. Onko tämä kylä niin "sisäsiittoinen" että ei uusia asukkaita voi huomioon ottaa? Luulisin että piristäisi tätä kaupunkia uudet asukkaat yms. mutta kohtelu on tylyä.Kummaa touhua.

18

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jcbkaivuri

      Keltaisen kaivurin kantokauha perseeseesi.

    • myösmuualta

      Minulla taas on aivan päinvastainen mielipide. Suurin osa tapaamistani V:saarelaisista on mukavia ja hieman savolaisuuteen viittaavaa lupsakkuutta on havaittavissa. Joukkoon kyllä mahtuu niitä toisenlaisiakin, mutta niinhän se on joka paikkakunnalla.

    • oikeestasavostatullu

      Jotain outoo näissä on, semmosii sisäänpäin suuntautuvia ja omassa kuoressa eläviä. Ei ole huomattavissa juurikaan savolaista avoimmuutta. Monissa viesteissä ovat jotain kauhaa pers... työntämässä toisille, työntäköön omaansa ja kahtokoon peiliin ennen ja sen jälkeen. Aito ihminen on täällä yksin. Lähtisin kottiin takasin kun elämä sois näin tapahtuvan joka kantilta.

    • kiertopolkumarjamaalle

      Oikein eihän täällä juuri muita ole kuin männynkävyn raiskaajia kun pelkäävät yleisillä paikoilla liikkumista selvinpäin, kännissä kaahotellaan pitki metsäautoteitä ja omille tienpätkille kaikenlaisia esteitä rakennetaan.

    • eijaksakäsittää

      Eipä voi kuin ihmetellä, näitä paikkakuntalaisia. Minä ite eikä muut mitään. Jos pyytää apua johonkin, niin ei saa kuin monen pyynnön jälkeen, jos jaksaa pyytää enää uuvestaan. Oon jo lopettanu, maksan rahalla tarvitsemani avun. Mutta hyviä ovat pyytämään toiselta apua. Eikä nämä osaa tervehtiäkään. Pohjois-Pohjanmaan jäyhätkin osaa tervehtiä vaikka ei tunneta. Ehkä ne on jostain muualta sinne menny, ne tervehtijät.

      • samankokenutennenkin

        Erehdyin pyytämään apua, en saanut, en pyydä enää, ostan rahalla niin saan laatuapua.


    • pitäisköhänlähtee

      Mieluumminhan ne yksin istuu tuvassaan ja on omissa ajatuksissaan, ettei tarvii järkee käyttää keskusteluissa toisten kanssa. En vaan jaksa ymmärtää muualta tulleena.

    • enedelleenkäänymmärrä

      Näinhän se just on. Ne tiukan paikan tullen sanovat soitellaan huomenna. Mutta kun se hiertävä asia pitää puhua just nyt eikä jättää huomiseen kaivertamaan.

    • tukutukulampaita

      Jos nää kaikki on niitä hittaita Hämäläisiä erinomaisuuksia omasta meilestää.

    • Entinen.VTS

      Kyllä viitasaari on pahasti sisäsiitoinen joten ihmiset ei ymmärrä kuin serkkujensa ja sisarustensa perään.

    • envieläkäänymmärrä

      Niillä ei oo mitä jakaa toisen kanssa asioissa, on vaan ne omat jutut, johon ei muut sovi. Eikö ne ymmärrä, että elämä avartuu kun tekee jotain oman reviirin ulkopuolella. Mutta kun se ei käy niitten aivoille. Eikä muualta tullut jaksa aina pyörittää pelkästään niitä niitten omia juttuja, joihin ei ees pyyvetä mukkaan. Sanovat vaan, että mulla on sellasta, soitellaan huomenna.

    • olinotettu

      kaapunninjohtaja kinnunen kuitennii tervehtii vastaantulijaa kaapunnintalon pihaympäristössä, varmaan varuilta, kun ei tiiä onko sen alainen. En muuten oo, onneks.

    • jysäri

      olen ollut viitasaarelainen 6 v mitä on jäänyt käteen ? omaan napaan tuijottajia yrittäjät kehuu kilpaa toisiaan paikallisessa wiita sanomissa ne ei nää mitään muuta kuin rakkaan viitasaaren ei muuta on nelostie ihmisiä menee tulee mutta ei viitasaarelle kun ei täällä ole mitään varsinkaan torilla tai kauoissa tai saatika kahviloissa ravintolaissa kun ei niitä ole muka pohjoisen keskisuomen kauppa keskittymä höpö höpö tulisiojoita olis ollu mutta kun jostain syystä tänne pääse kai täytyy nostaa kytkintä ei ole mun juttu viitasaari

    • persläpikylä

      Kuoleva paikka, näin on. Hulluks tulis sitä jos joutuis tuollasessa paikassa asumaan, kun näitä juttuja lukee. En tiiä mikä on meininki ollu aikoinaan, mutta nykyään koko kylä on ihan persläpi.

    • tännemundatsunitukaa

      Kaipa ABC asemakin sulkee ovensa kokonaan kun sielläkään ei kohta käy muita kuin näitä kylähulluja pellejä ja pekonimakkaran syöjiä aamuyöllä.

    • hsssst

      Minä muistan nuoruudessani käyneeni joskus töiden yhteydessä Viitasaarella ja siellä sai nuorta pillua ihan helposti iltaisin.

      • kjshgvfsjkss

        Kaltaisesi lerppakullikin, vai?


    • nimi-vitun-merkki

      Miksi otat itseesi jos en tervehdi tuntematonta? Taidat olla sellainen mielensäpahoittaja, eli aivan turhaa ihmisjätettä. Entä jos se toinen onkin sellainen ihmistyyppi joka elää koko elämänsä yksin ilman sosiaalisia kontakteja, ei siinä paljoa tuntemattomien kanssa jäädä höpöttelemään. Mutta tietenkin sinä hiekkavittu otat siitäkin itseesi ja kirjoitat johonkin suoli24 kuinka pahoitit siitä mielesi ja leimaat kaikki Viitasaarelaiset kusipäiksi. Jos olet noin aivoton debiili niin suosittelen itsemurhaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe