Kaikkea se juhannus tekee

Kielinainen

Oltiin kattomassa Sara Maria Forsberin keikkaa juhannuksena.

Puolityhjässä teltassa näimme ilokseni ison joukon Saran ikäisiä tyttöjä sopivasti nousuhumalassa.

Matin kanssa olimme itse aika down siinä vaiheessa päivää, mutta iloiset tytöt piukoissa farkkushortseissa ja nypytisseissään sai meissä uutta virtaa.

Päätimme lähteä Matin kanssa juttusille. Yllätys taisi olla meille molemmille että nuoret tytöt olivat alusta asti messissä meidän liki 10 vuotta vanhempien miesten kanssa.

Esileikkinä kuuntelimme vielä yhden Saran biisin, jonka jälkeen Matin kanssa totesimme että enempää ei selvinpäin kyllä pysty kuuntelemaan. 3 tytöistä lyöttäytyi yllättäen meidän matkaamme ja lähdimme teltasta kämpille ottamaan yhdet terävät.

Matti alkoi kämpillä etsimään juomia ja minä jäin kolmen kiihkeän tyttösen seuraan. Ilmeisesti tytöille oli täysin selvää mitä oli luvassa ja esileikit oli leikitty.

Kun Matti saapui vihdoin juomattomien viinojen kanssa olohuoneeseen, oli minulla jo sormi kauneimman blondin pillussa ja 2 muuta hipelöivät pallejani. Matti oli selkeästi hämmentynyt, mutta tajusi nopeasti tilanteensa tulleen. Hän asettui välittömästi toisen bruneten taakse ja riuhtaisi shortsit kiihkon vallassa nilkkoihin tytöltä. Omat farkut hän heitti samalla nurkkaan ja painoi kalunsa pohjaa myöten nuoren naisen koloon. Matilta ei kolmea työntöä enempää mennytkään kun hän jo vähensi tahtiaan. Meidän Matti...

No huvittuneena tästä päätin itsekin vähän siirtyä eteenpäin askareissani ja kaadoin tämän blondin sohvalle, jotta pääsisin nuolemaan pillua pitkästä aikaa. Blondi tyttö ei ilmeisesti ollut siihen varautunut vaan tuntui laukeavan suuhuni hyvinkin nopeasti.

Kolmas tytöistä vaikutti hiukan jännittyneeltä, joten päätin antaa myös hänelle vähän opetusta. Opastin hänet kaluni päälle ratsaille ja ohjastin hänet sellaiseen raviin, että muita tyttöjä ja Mattia se vallan hymyilytti. Mattikin oli jo toipunut ja antoi samalla blondille lähetyssaarnaajan mukaista oppia.

Laukesin lopulta Matin ensimmäisenä panneen tytön suuhun ja Mattikin taisi saada lopulta itsestään mehut irti blondin kanssa.

Jatkoimme viidestään poreammeeseen, josta emme sitten ennen aamua pois päässeetkään.

0

3604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

        Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
        Parisuhde
        62
        1214
      2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

        Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
        Ikävä
        34
        1020
      3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

        kaivatussasi? 💯
        Ikävä
        63
        1010
      4. Tänään valtuustossa

        Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
        Ähtäri
        26
        1007
      5. Miten paljon odotat hänen

        Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
        Ikävä
        69
        955
      6. Onko kaivattunne puhelias

        Vai hiljainen hissukka.
        Ikävä
        46
        941
      7. Jiille kysymys

        Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
        Ikävä
        73
        892
      8. Suomussalmen mustalaiset

        Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
        Suomussalmi
        17
        870
      9. Oletko mielestäsi kaivattusi

        ihannetyyppi ulkoisesti?
        Ikävä
        56
        852
      10. Minkälaiset hiukset

        kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
        Ikävä
        27
        836
      Aihe