METROPOL hotelli?

keskusteluvinkkejä

Minkälainen on Metropol-hotelli? On hyvällä paikalla keskustassa, kaikki olis kävelyetäisyydellä?
Jotka olette käyneet, kertokaa kokemuksia, hyvät ja huonot puolet. Tämä palsta tuntuu hyvin hiljaiselta, mutta kai joku on tänä kesänä jo käynyt Marmariksella?

12

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaammma

Käydäänkö täällä Marmariksella??? Minä ainakin käyn Marmariksessa?! :)

• vastaakydymykseen

Et sitten osannut vastata kysymykseen? Marmariksella tai Marmariksessa, paikka kyllä ymmärretään. Kysymys on oleelinen, ei tässä tapauksessa kielioppi!

• Erjamaija

Vaatimaton pikku hotelli ja tosi ystävällinen henkilökunta. Kaikki puhuvat suomea. Hotellissa majoittuu vain suomalaisia. Keittiö erinomainen. Jos et välitä olla suomalaisten kanssa tekemisissä jätä väliin. Melkein joka ilta jotain ohjelmaa, karaokee, bingoo, grilli-iltaa. Kadun toisella puolella Metropolitan on rauhallisempi hotelli ja ohjelma keskittyy Metropoliin. Hotelleissa paljon vakiasiakkaita, jotka tulevat montakin kertaa kesässä. Niin minäkin :)

• paikanvaihto

Ei hotellissa mitään vikaa, mutta se suomalaisten seura ei kyllä kiinnosta, oli laitimmainen kerta siinä hotlassa ja Turkissa käynnit nyt riittävät.

• Jatta222

Itse jättäisin väliin. On täynnä Suomalaisia hyvin viinaan meneviä.
      Karaokessa on tullut käytyä, mut pidempään en viihtyisi. Henkilökunta kuitenkin todella mukavaa, ruoka hyvää. Itse suosin hotelleja missä on muunkin maalaisia. Hyvä ja tällä hetkellä halpa hotelli on yunus. Ei kuitenkaan mikään 5 tähden hotelli. Sijaitsee ihan ranssa. Aurinkomatkoilla hinnat ainakin syksyllä 50%

• yilmasssss

Asiakkaat lähiöräkälän tasoa.huoneet huonokuntoisia, vikoja ei korjata jos vioista huomauttaa, pomo vetää herneen nokkaan. Jengi istuu koko lomansa umpikännissä baarissa käymättä missään muualla, silti esiintyvät Marmariksen asiantuntijoina. Hyi hitto.

• keskusteluvinkkejä

Että sellalnen hotelli! Taidanpa jättää väliin ja valita Candan-hotellin, keskustassa näytää olevan sekin.
      Voihan sitä käydä sitten Metropolin grilli-illassa katselemassa meininkiä.

• laulakanssain

Miten usein siellä on karaokeiltoja? Vai onko vielä nykyään?

• reissumimmi33

En edelleenkään suosittele jos et halua olla kaikkitietäväisten maailmanomistajien kanssa tekemisissä.

• eienäänrauhaton

Huoneet ihan verrattavissa Candaniin ,henkilökunta mukavaa ja illat rattoisia usein ohjelmaa mutta saiakkakkaat häiritsevät yöaikaan usein,rauhaton.

• onhanniitä

Todellakin...räkälä tasoa. Huoneet ja itse paikka ihan jees,jos ei 5 tähden paikkaa hae! Henkilökunta mukavaa,mutta ne asiakkaat! Suomalaisia juoppoja,jotka tosiaankin vaan esiintyvät Marmaris asiantuntijoina,mutta istuvat siinä hotelli tiskillä....nuokkuen,toiset metelöiden....

• Eienää1

Jos tykkää matkustaa Suomea muistuttavaan paikkaan,niin valinta täysi kymppi! Suomella saa mitä haluaa,ja suomalaisia ympärillä. Niitäkin suomalaisia,jotka ottavat lomaltaan kaiken irti ja efes maistuu aamusta iltaan! Huoneistoissa ei yhtään mitään vikaa,ellei nyt kovin tasokasta etsi,mutta normi reissaajalle huonetaso kelvannee! Itse kyllä menisin uudestaankin,jos se ei olisi niin Suomi painotteista! En kapakoissa paljoa täällä Suomessakaan käy ja sen mitä kerran kahdessa vuosessa käyn,niin en halua lomallani toistuvan! Eli Suomalaisia kännisiä miehiä ja naisia! Siksi majoitunkin ihan toisaalla kun Marmariksessa vierailen . Paikassa,jota ei matkaesitteissä ole. Ei löydy läjäpäin Suomi kännääjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40