Minulla tinnitus alkoi herättyäni yöllä siihen, että itikka pörräsi korvani päällä. sain itikan tapettua, mutta itikan pörräämisen kaltainen ääni jäi korvaan ja nyt noin vuorokauden jälkeen se on lähes samallainen. Onko joillain muilla samankaltaisia oireita tai apua siihen? Onko tämän aiheuttama tinnitus ohimenevää. Kyse on siis yhdestä korvasta. Minulle tehtiin vahanpoisto korvaan, joten voiko vaikun aiheuttaman tinnituksen oireet kadota vähän myöhemmin? Minulla on vaikun kanssa ollut ongelmia muulloinkin. Entä korvan alipaine? Voisiko se aiheuttaa tällaista? Minulla on korvan alipainetta ja tärykalvo ei liikkunut kunnolla lääkärin sanoin. Ääni katoaa silloin tällöin ja on epätasaista, sekä se on voimakkaampaa ja hiljaisempaa. Onko näillä tiedoilla tämä ohimenevää vai jotain vakavampaa? Minua hermostuttaa tämä suuresti. Olkaa kilttejä ja kertokaa.
Ohimenevä tinnitus?
huolestunutnuori1
0
198
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844