Eli pojat käytättekö stringejä tai onko kokemuksia? Ite oon 20v poika ja käytän ja tykkään stringeistä. Joskus saattavat housun vyötäröstä näkyä ja joku voi sano että sullahan on stringit. Kertokaa rohkeasti kaikkea myös tytöt omia kokemuksia. Tyttöystävänikin tykkää kun käytän stringei.
Pojalla stringit
20
1814
Vastaukset
- 142467890
Mitä vittua.
- Hyiiiiiii
H O M O
- enuskoettäkäyttää
Kyllä minä ainakin pudottaisin silmät päästäni jos mun miesystäväni esittelisi stringejään. Jumankekka sentään.
- Hiljainen.kostaja
Joudut menemään pikaisesti sairaalaan, mikäli silmäsi tippuvat pois paikoiltaan.
- Poikastringeissä
Tykkään pukeutua myös pelkkiin kumisaappaisiin. Minun isä ainakin tykkää katsella.
- Kauha_Guru
Oih...♥
- Poika17wee
Mä käytän mun siskoni käytettyjä stringejä kun runkkaan. Hyvin tulee orkku niiden kanssa.
Terv. Poika 17v - 3232hrtu
Stringit on tosi seksikkäät jätkällä. Mä ainakin käytän aina
- Poika17wee
Joskus hieron pippeliäni vasten myös äitini alushousuja.
- Afafaf
mä käytän näöit : http://aceofdeath.mondozoo.com
- Poikastringeissä
Tyttöjen BjörnBorkin stringit ovat ihanan värisiä ja niin ihanan tuntusia! Käytän vain stringejä! Ihana jos ne vähän näkyvät välillä :)
- Poikastringeissä
Minulla on muuten Turun pienin pippeli, repikää siitä...
- Stringitparhautta
Näin vähänkö meitä poikia on ketkä käyttää stringei? Ite käytän vaan stringei.
- hyivittu
ah siish stringith on pojilh niiiiiiiin seksikkäithh ahh
vittu ette kai te oo tosissanne :DDD - Niiinajasmin
Lisää jätkiä ketkä käyttää stringei!
- tku96
joo mulla on aika usein stringit parhautta!
- Anonyymi
Stringit lämmittää mukavasti vakkoo.
- ville_234
Kyllä minullakin on, useitakin vaikka olenkin vanha mies. Usein uimahallilla toiset miehet katselee, ei haittaa jos kiinnostaa. Katseet jopa kiinnostuneet.
- MirandaUusi
20v ja poika? 18veenä pojat tulevat jo miehijsi ja silloin teitä sanotaan, että jies. Haloo!
Itse olen 19v ja käytän käytänössö vain stringejä välillä saattaa päältä löytyy myös rintaliivit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346