Pojalla stringit

Poikastringeissä

Eli pojat käytättekö stringejä tai onko kokemuksia? Ite oon 20v poika ja käytän ja tykkään stringeistä. Joskus saattavat housun vyötäröstä näkyä ja joku voi sano että sullahan on stringit. Kertokaa rohkeasti kaikkea myös tytöt omia kokemuksia. Tyttöystävänikin tykkää kun käytän stringei.

20

1814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 142467890

Mitä vittua.

• Hyiiiiiii

H O M O

• enuskoettäkäyttää

Kyllä minä ainakin pudottaisin silmät päästäni jos mun miesystäväni esittelisi stringejään. Jumankekka sentään.

• Hiljainen.kostaja

Joudut menemään pikaisesti sairaalaan, mikäli silmäsi tippuvat pois paikoiltaan.

• Poikastringeissä

Tykkään pukeutua myös pelkkiin kumisaappaisiin. Minun isä ainakin tykkää katsella.

• Kauha_Guru

Oih...♥

• Poika17wee

Mä käytän mun siskoni käytettyjä stringejä kun runkkaan. Hyvin tulee orkku niiden kanssa.

Terv. Poika 17v

• 3232hrtu

Stringit on tosi seksikkäät jätkällä. Mä ainakin käytän aina

• Poika17wee

Joskus hieron pippeliäni vasten myös äitini alushousuja.

• Afafaf
    • Poikastringeissä

Tyttöjen BjörnBorkin stringit ovat ihanan värisiä ja niin ihanan tuntusia! Käytän vain stringejä! Ihana jos ne vähän näkyvät välillä :)

• Poikastringeissä

Minulla on muuten Turun pienin pippeli, repikää siitä...

• Stringitparhautta

Näin vähänkö meitä poikia on ketkä käyttää stringei? Ite käytän vaan stringei.

• hyivittu

ah siish stringith on pojilh niiiiiiiin seksikkäithh ahh

vittu ette kai te oo tosissanne :DDD

• Niiinajasmin

Lisää jätkiä ketkä käyttää stringei!

• tku96

joo mulla on aika usein stringit parhautta!

• Anonyymi

Stringit lämmittää mukavasti vakkoo.

• ville_234

Kyllä minullakin on, useitakin vaikka olenkin vanha mies. Usein uimahallilla toiset miehet katselee, ei haittaa jos kiinnostaa. Katseet jopa kiinnostuneet.

• MirandaUusi

20v ja poika? 18veenä pojat tulevat jo miehijsi ja silloin teitä sanotaan, että jies. Haloo!

• Itse olen 19v ja käytän käytänössö vain stringejä välillä saattaa päältä löytyy myös rintaliivit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe