Pojalla stringit

Poikastringeissä

Eli pojat käytättekö stringejä tai onko kokemuksia? Ite oon 20v poika ja käytän ja tykkään stringeistä. Joskus saattavat housun vyötäröstä näkyä ja joku voi sano että sullahan on stringit. Kertokaa rohkeasti kaikkea myös tytöt omia kokemuksia. Tyttöystävänikin tykkää kun käytän stringei.

20

2285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 142467890

Mitä vittua.

• Hyiiiiiii

H O M O

• enuskoettäkäyttää

Kyllä minä ainakin pudottaisin silmät päästäni jos mun miesystäväni esittelisi stringejään. Jumankekka sentään.

• Hiljainen.kostaja

Joudut menemään pikaisesti sairaalaan, mikäli silmäsi tippuvat pois paikoiltaan.

• Poikastringeissä

Tykkään pukeutua myös pelkkiin kumisaappaisiin. Minun isä ainakin tykkää katsella.

• Kauha_Guru

Oih...♥

• Poika17wee

Mä käytän mun siskoni käytettyjä stringejä kun runkkaan. Hyvin tulee orkku niiden kanssa.

Terv. Poika 17v

• 3232hrtu

Stringit on tosi seksikkäät jätkällä. Mä ainakin käytän aina

• Poika17wee

Joskus hieron pippeliäni vasten myös äitini alushousuja.

• Afafaf
    • Poikastringeissä

Tyttöjen BjörnBorkin stringit ovat ihanan värisiä ja niin ihanan tuntusia! Käytän vain stringejä! Ihana jos ne vähän näkyvät välillä :)

• Poikastringeissä

Minulla on muuten Turun pienin pippeli, repikää siitä...

• Stringitparhautta

Näin vähänkö meitä poikia on ketkä käyttää stringei? Ite käytän vaan stringei.

• hyivittu

ah siish stringith on pojilh niiiiiiiin seksikkäithh ahh

vittu ette kai te oo tosissanne :DDD

• Niiinajasmin

Lisää jätkiä ketkä käyttää stringei!

• tku96

joo mulla on aika usein stringit parhautta!

• Anonyymi

Stringit lämmittää mukavasti vakkoo.

• ville_234

Kyllä minullakin on, useitakin vaikka olenkin vanha mies. Usein uimahallilla toiset miehet katselee, ei haittaa jos kiinnostaa. Katseet jopa kiinnostuneet.

• MirandaUusi

20v ja poika? 18veenä pojat tulevat jo miehijsi ja silloin teitä sanotaan, että jies. Haloo!

• Itse olen 19v ja käytän käytänössö vain stringejä välillä saattaa päältä löytyy myös rintaliivit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe