Pojalla stringit

Poikastringeissä

Eli pojat käytättekö stringejä tai onko kokemuksia? Ite oon 20v poika ja käytän ja tykkään stringeistä. Joskus saattavat housun vyötäröstä näkyä ja joku voi sano että sullahan on stringit. Kertokaa rohkeasti kaikkea myös tytöt omia kokemuksia. Tyttöystävänikin tykkää kun käytän stringei.

20

2140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 142467890

Mitä vittua.

• Hyiiiiiii

H O M O

• enuskoettäkäyttää

Kyllä minä ainakin pudottaisin silmät päästäni jos mun miesystäväni esittelisi stringejään. Jumankekka sentään.

• Hiljainen.kostaja

Joudut menemään pikaisesti sairaalaan, mikäli silmäsi tippuvat pois paikoiltaan.

• Poikastringeissä

Tykkään pukeutua myös pelkkiin kumisaappaisiin. Minun isä ainakin tykkää katsella.

• Kauha_Guru

Oih...♥

• Poika17wee

Mä käytän mun siskoni käytettyjä stringejä kun runkkaan. Hyvin tulee orkku niiden kanssa.

Terv. Poika 17v

• 3232hrtu

Stringit on tosi seksikkäät jätkällä. Mä ainakin käytän aina

• Poika17wee

Joskus hieron pippeliäni vasten myös äitini alushousuja.

• Afafaf
    • Poikastringeissä

Tyttöjen BjörnBorkin stringit ovat ihanan värisiä ja niin ihanan tuntusia! Käytän vain stringejä! Ihana jos ne vähän näkyvät välillä :)

• Poikastringeissä

Minulla on muuten Turun pienin pippeli, repikää siitä...

• Stringitparhautta

Näin vähänkö meitä poikia on ketkä käyttää stringei? Ite käytän vaan stringei.

• hyivittu

ah siish stringith on pojilh niiiiiiiin seksikkäithh ahh

vittu ette kai te oo tosissanne :DDD

• Niiinajasmin

Lisää jätkiä ketkä käyttää stringei!

• tku96

joo mulla on aika usein stringit parhautta!

• Anonyymi

Stringit lämmittää mukavasti vakkoo.

• ville_234

Kyllä minullakin on, useitakin vaikka olenkin vanha mies. Usein uimahallilla toiset miehet katselee, ei haittaa jos kiinnostaa. Katseet jopa kiinnostuneet.

• MirandaUusi

20v ja poika? 18veenä pojat tulevat jo miehijsi ja silloin teitä sanotaan, että jies. Haloo!

• Itse olen 19v ja käytän käytänössö vain stringejä välillä saattaa päältä löytyy myös rintaliivit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe