Minun vanha Suomi yhtiöiden henkivakuutus siirtyi OP Vakuutus Oy:lle. takuukorko säästösummalle on ollut hyvä 4,5% asiakashyvitys n. 2,7% vuosittain. Nyt OP:sta ehdotetaan vanhan sopimuksen purkua ja että säästösumma sijoitettaisiin itse valitsemiini OP:n sijoituskohteisiin. Muutoksen yhteydessä saisin kertakorvauksen joka ei tosin vastaa loppunajan 10v. korkokertymää. Uudella sopimuksella nauttisin tuoton mutta kantaisin riskin. Kuulostaa että pankki haluaa säästää ja etuni ei parane. Onko kellään kokemusta?
Vanhan säästöhenkivakuutuksen muutos
11
331
Vastaukset
- Yksiselitteisesti
Älä suostu.
- ajankohtainenmyös
ja perustelusi on ?
- Älä.hötkyile
Pankki elää niillä rahoilla, mitä se saa asiakkailtaan kynittyä tavalla tai toisella. Tämä on se periaate, joka kannattaa muistaa. Minä olen jo kantapään kautta sen oppinut ja selviytynyt toistaiseksi.
- Opika
Joo minä tein ja muutin op siotus-sidonnaiseen ja nyt kadun. taisin tehdä pahan virheen, menetin ne hyvät korot 4.5 ja 2.7 % kuka tietää voiko perua.
- Opika
Ota tarkaan selvää miten menetellä, etet tee huonoa päätöstä. pankit on nykyään ahneita ROISTOJA. Minä erendyin jo laittamaan op:n siotustilille.
- M-LL-M
Laskeskellaan täällä nyt samaa asiaa ja ihmetellään. Ilm homman tarkoitus on vapauttaa rahaa pankille sijoituspeliin. Ei ole takuuta, koheneeko tuotto osakepelillä sillä korko on ilmeisesti aika hyvä.
- Opika
Ota tarkaan selvää etet tee huonoa päätöstä, ja menetä hyvää korko tuottoa. pankit on nykyään kauheita roistoja. minut ne sai vaihtamaan op:n sioitustilille enkä vielä tiedä teinkö oikein.
- Opikadd
Ota tarkaan selvää miten menetellä etet menetä hyvää korkotuottoa, minut ne jo sai muuttamaan op:n sioitustilille. enkä vielä tiedä teinkö oikein, pankit on nykyään kauheita ROISTOJA.
- Ilpopaksuniska
Sama kaveri kirjottaa eri nimimerkillä, kun ei edes ymmärrä miten oikeinkirjoitus kulkee.. Se on sijoitus, ei sioitus! Puupäät taas vauhdissa..
- mk222
Juuri tänään kävin keskustelemassa aiheesta pankissa. Hyvältähän se näin ensialkuun kuulosti, mutta, jäin ihmettelemään miksi op tällaista tarjoaa, ihan hyvää hyvyyttänkö?
- Getafix
Samaa tarjottiin minulle viime viikolla. Keskusteluissa, ei paperilla. Nykyisellä korkotasolla tuo 4,5 2,7 % on sen verran hyvä että en taida muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059