.se on silleen et mä kuuntelin tänään mun styudio nauhoja ja runot teaterit sun muu paska saa jäädä....mä alan filkan jäälkeen vetää kamaa ja soittaan
crack`n rollia , ennen ku kuolen nuorena mulla o 13 -weee tyttöytstävä joka leikkii mun ansaitsemilla oskareilla ku mä bändihuoraan Bilbaossa sun muualla. Sit kuolen inhottuna petona ja oon tuhat elämää velkaa kaikille sekä jumalille.
Mä nain paholaisen kans ja runkkaan skebaa ja jodlaan ni et kaikki tulee kuuroix.
Saatana is ok
ZoMBiEe /Jouni Korpi
2
419
Vastaukset
- Sioux
Olen hyvin liikuttunut.
- ZoMBiEe /Jouni Korpi
Liikuttavaa ku joku liikuttuu, mäkin itken nykyään tarpeex. Se on kuulemma terveellistä -eihän sitä muuten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966