mitenkäs tinder?

uteliastinder

Elikkäs onko jollain kokemusta, että miten käytännössä onnistuu tinderissä löytämään muita lesboja? :) pystyykö hakua jotenki rajaamaan vai pitääkö vaan tuurilla veikata kuka on lesbo :D

15

4890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeiJoo

      Siis tinderhän toimii niin et näet vain ne ihmiset jotka ovat tykänneet sinun profiilistasi ja sinä heidän. Eli siis naisista tykkäävät naiset näkyvät sinulle ja pystyt aloittamaan vain heidän kanssaan keskustelun. Monet näistä tyypeistä toki etsii vain kavereita/haluaa nähdä miten heidän profiilinsa menestyy ja ovat siksi tykänneet sinusta. Tarkkaile näkyykö profiilissa lesbisyyteen viittaavia merkkejä tai viimekädessä kysy suoraan. Ja suosittelen että ilmaiset omassa profiilissasi selkeästi mitä haet, näin muut lesbot löytävät sinut helpommin :)

    • Femmefemme

      Muakin kiinnostaa, kannattaako Tinderiin edes liittyä, jos etsii vakavissaan vain naista etsivää naista. Arvostan kaikkia vastauksia, kun kokemusta ei ole vielä. Heteroilla näyttää toimivan, mutta ovatko lesbot löytäneet jo Tinderiä?

      • Kannattaakokeilla

        Tinderissä ilmoitat sukupuolesi ja rajaat itse hakukohteesi joko miehet, naiset tai Molemmat näin tinder ehottaa sinulle hakuasi vastaavia tuloksia jolloin ei tarvitse tosiaan arvailla toisen suuntautumisesta :)


      • höselöhöm

        Vaikka rajaat haun naisiin niin se ei todellakaan kerro sitä, että toinen osapuoli hakisi niistä naisista mitään muuta kun ihan vain kaveria kun ovat heteroita ;) osa vielä ihan huvikseen katsoo vain sitä, että mikä olisi menekki naisten keskuudessa


    • uteliastinder

      Nimenomaan tuota mietin, että vaikkka rajaisi haun naisiin nii se tuskin rajaa niittä niin, että näkyisi vain ne naiset jotka myös ovat rajanneet haun naisiin? Eli siis näkyisi myös heterot?

      • kymppiplus

        Siis myös ne hetero naiset saattavat olla "rajanneet" sekä miehet ja naiset. Joko he ovat etsimässä iha kaveriseuraa tai sitten ovat vain uteliaita sekä kokeilun haluisia tai kolmantena haluavat vain nähdä minkälainen menekki olisi naisten keskuudessa.

        Toisin sanoen kun/jos rajaat sen haun pelkästään naisiin niin samalla tavalla nekin naiset ovat rajanneet sitä hakua pelkästään naisiin tai sitten haussa on myös naisten lisäksi miehet. Eli toisin sanoen siellä ei pitäisi tulla sellaisia naisia vastaan jotka ovat rajanneet oman haunsa pelkästään miehiin. Oliko nyt tarpeeksi selvästi selitetty? :D

        Itsehän välilläni huvikseni tuota tinderiä selailen, mutta en ole vielä ymmärtänyt mistä johtuu kun välillä siihen valintaa tulee miehiä? :D Onko tinder vaan syystä x luokitellut ne naisiksi vai mistä tämä johtuu? Itse kun olen tosiaan rajannut haut pelkästään naisiin...


      • liib

        Mulle on sanottu että niitä miehiä tulee sen takia että ovat laittaneet sukupuolekseen naisen jostain ihmeen syystä... joskus tuota itsekin ihmetellyt.


      • Kummaa
        liib kirjoitti:

        Mulle on sanottu että niitä miehiä tulee sen takia että ovat laittaneet sukupuolekseen naisen jostain ihmeen syystä... joskus tuota itsekin ihmetellyt.

        Mulla on yksi miespuolinen ystävä, joka on laittantu tinderissä sukupuolekseen naisen. Kyseessä on homomies ja on kuulemma saanut tuota kautta miehiltä paljon matchejä, jotain kokeilunhaluisia heteroitakin, joiden kanssa on ollut.


      • Selvähänse

        Tottakai varmasti myös ne miehet, jotka kokevat olevansa "sisäisesti" naisia, vaikka ulkoisesti ja noin muuten ovatkin täysin heteromiehiä löytävät tuonkin vielä joskus. Väittävät sitten pokkana olevansa lesboja tai sitten ne miehet, jotka ovat naisia kun laittavat hameen päälle. Oma lukunsa on sitten ne sinut itsensä kanssa oleville lesboille kateelliset, katkerat itse kaapissa olevat epävarmat homot, bimiehet, heterot ja trans/transvestiitit sekä väkisin naisseuraa lesboista hakevat hetero/bimiehet tai homovihamieliset, jotka laittavat sukupuolekseen naisen. Joku vielä esittää bissemiestä, vaikkakin on hetero ja luulee saavansa sillä naista.


    • Matchh

      Minä ja nykyinen avovaimoni tavattiin tinderissä puolitoistavuotta sitten. Kyllä siellä siis jotkut ovat ihan tosimielellä liikenteessä :)

      • Vaimomullekinjo

        Kiva kuulla! Ehkä rohkaistun mäkin. :)


    • uteliastinder

      täytynee itsekkin testata siis:)

    • jooper

      Ihan kiva tapa tavata uusia ihmisiä! oon saanut kaksi kaveria ja yhden mahdollisen treffikumppanin sitä kautta :)

    • laaalaala

      Mäki tapasin nykyisen tyttöystäväni tinderissä :) reilu puoli v yhessä oltu. Sitä ennen sieltä löyty ainaki petiseuraa ;D

    • Anonyymi

      olen ollut 15 -vuotiaasta lesbo että sinä minua opeta nyt 67v

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe