Jestas miten hyvää jugurttia tuo Lakritsijugurtti onkaan! Ei ole ensimmäinen tuote johon olen ihastunut, rakastan niiden viiliäkin, sitä jonka purkissa on punaiset tekstit ja kuviot. Hyvä Oolanti!
http://www.nyan.ax/nyheter/lakritsyoghurten-exportsucce/
Ihana jugurtti Ahvenanmaalta!
4
257
Vastaukset
- sryjsryjdryjs
Ostan heti huomenna, koska olen täällä nyt, jos tarttet ensiviikolla sitä, niin tuon kun annat tietoa minulle tänne.
- Yamahalla_saareen
Lakritsijugurtti? olen nähnyt täällä Hangossa vain niiden valmistamaa Mustaselja-sitruunajugurttia mutta tuo on uusi tuttavuus. Kiitos aloittajalle vinkistä.
- Sivistyskansat
Kerrankin jotain myönteistä Ahvenanmaasta tällä kauhealla sivustolla.
Viattomat Ahvenanmaalaiset saavat täällä vihamielisen kuvan mannermaalaisista koko ajan.
Ikäänkuin kansalaiset olisivat vihamielisiä. Emme ole, voimme heiluttaa kaikkia pohjoismaalaisia lippuja yhdessä.
Olemme kaikki sivistyskansoja. - AlexUbergood
Mantereella valmistetaan ruis chipsejä. Ovat huomattavasti terveellisempiä, kuin vastaavat perunasta tehdyt.
Peruna chipsit pitäisi kieltää, kuten tupakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1422838Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2772532Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?331492Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351462- 1211212
- 1081153
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151065Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.314919Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59916