Jestas miten hyvää jugurttia tuo Lakritsijugurtti onkaan! Ei ole ensimmäinen tuote johon olen ihastunut, rakastan niiden viiliäkin, sitä jonka purkissa on punaiset tekstit ja kuviot. Hyvä Oolanti!
http://www.nyan.ax/nyheter/lakritsyoghurten-exportsucce/
Ihana jugurtti Ahvenanmaalta!
4
220
Vastaukset
- sryjsryjdryjs
Ostan heti huomenna, koska olen täällä nyt, jos tarttet ensiviikolla sitä, niin tuon kun annat tietoa minulle tänne.
- Yamahalla_saareen
Lakritsijugurtti? olen nähnyt täällä Hangossa vain niiden valmistamaa Mustaselja-sitruunajugurttia mutta tuo on uusi tuttavuus. Kiitos aloittajalle vinkistä.
- Sivistyskansat
Kerrankin jotain myönteistä Ahvenanmaasta tällä kauhealla sivustolla.
Viattomat Ahvenanmaalaiset saavat täällä vihamielisen kuvan mannermaalaisista koko ajan.
Ikäänkuin kansalaiset olisivat vihamielisiä. Emme ole, voimme heiluttaa kaikkia pohjoismaalaisia lippuja yhdessä.
Olemme kaikki sivistyskansoja. - AlexUbergood
Mantereella valmistetaan ruis chipsejä. Ovat huomattavasti terveellisempiä, kuin vastaavat perunasta tehdyt.
Peruna chipsit pitäisi kieltää, kuten tupakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4303039Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata792330Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161858Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1941537- 771502
- 271483
- 1091455
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201368Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411341- 801307