Jestas miten hyvää jugurttia tuo Lakritsijugurtti onkaan! Ei ole ensimmäinen tuote johon olen ihastunut, rakastan niiden viiliäkin, sitä jonka purkissa on punaiset tekstit ja kuviot. Hyvä Oolanti!
http://www.nyan.ax/nyheter/lakritsyoghurten-exportsucce/
Ihana jugurtti Ahvenanmaalta!
4
221
Vastaukset
- sryjsryjdryjs
Ostan heti huomenna, koska olen täällä nyt, jos tarttet ensiviikolla sitä, niin tuon kun annat tietoa minulle tänne.
- Yamahalla_saareen
Lakritsijugurtti? olen nähnyt täällä Hangossa vain niiden valmistamaa Mustaselja-sitruunajugurttia mutta tuo on uusi tuttavuus. Kiitos aloittajalle vinkistä.
- Sivistyskansat
Kerrankin jotain myönteistä Ahvenanmaasta tällä kauhealla sivustolla.
Viattomat Ahvenanmaalaiset saavat täällä vihamielisen kuvan mannermaalaisista koko ajan.
Ikäänkuin kansalaiset olisivat vihamielisiä. Emme ole, voimme heiluttaa kaikkia pohjoismaalaisia lippuja yhdessä.
Olemme kaikki sivistyskansoja. - AlexUbergood
Mantereella valmistetaan ruis chipsejä. Ovat huomattavasti terveellisempiä, kuin vastaavat perunasta tehdyt.
Peruna chipsit pitäisi kieltää, kuten tupakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662