Katsoin tänään Yleltä ohjelman Metsien Kätkemää ja siinä kerrottiin Getan luolista - pakkohan ne on päästä katsomaan! Rupesin sitten tosissaan etsimään kaikenlaista infoa Ahvenanmaasta ja löysin tuoretta tietoa. Laitan linkin muillekin niin saatte matkaideaa. Itse en kyllä polkupyöräile mutta moottoripyörällä olis kyllä kiva huristella sinne. Olisko ollu visit.aland jossa oli oikein motoristeille suunniteltu kätevät ajoreititkin? En nyt enää löytänyt sitä.
http://www.idealista.fi/aurinkoisella-ahvenanmaalla-ulkomailla/
Matkustaisitko saarelle?
9
377
Vastaukset
- ensikesänä
Katsoin ohjelman ja ajattelin että siellä olis mukava käydä ja samalla polkupyöräillä.
- Vaellellen
Onkos tuommoiset luolat suojeltuja vai saako sinne vapaasti mennä tutkimaan?
- Lukiolaistytsy
Minäkin katsoin ohjelman ja ajattelin tonne ei ikinä. Noitavainot tänä päivänä koskevat kaikkia suomenkielisiä, jotka jalkansa saarille asettaa.
Muistin myös hirvittävän pedon, joka vaanii siellä kaikkialla.
Suomen eniten kuolemia aiheuttava peto on punkki.
Saarelaiset ovat kielitaidottomia ja erittäin epäystävällisiä.
Hintataso on manteretta valtavasti korkeampi.
Mikäli haluaa nauttia merimatkasta, niin Viro on parempi.
Saarenmaa tarjoaa ystävällisen edullisen meriympäristön.- Buahhahhaaahhhaa
Hah hahahhaaa haaaah :D
Ainoa lause joka viestistäsi saattaa olla totta, on viimeinen mutta en tiedä niiden hintoja.
Muistutan sinulle: siellä on erittäin paljon sitä Siperian Punkkia, jota myös Taigapunkiksi sanotaan. Sieltä Virosta se on levinnyt eteläiseen Suomeen. - Buahah
Harmittavaa, että täällä tietenkin saa kirjoittaa mitä tahansa.
Kahdeksana kesänä Ahvenanmaalla käyneenä tiedän Ahvenanmaalaisten kohteliaisuuden vierailijoita kohtaan ja saariston kauneuden. - Skärdgårdsbo
Buahah kirjoitti:
Harmittavaa, että täällä tietenkin saa kirjoittaa mitä tahansa.
Kahdeksana kesänä Ahvenanmaalla käyneenä tiedän Ahvenanmaalaisten kohteliaisuuden vierailijoita kohtaan ja saariston kauneuden.Jokin purkauskanava se täytyy idiooteillekin olla. Aattelepa mikä riski se olisi jos ne jotuisivat pidättelemään ja sitten kaikki patoutuma ja viha purkautuisi jossain kadulla viattomia kohtaan. Älylliset voivat olla kommentoimatta heille, koska siitähän ne vaan innostuvat.
- Kieliposkella
Tätä ei voi ottaa kuin huumorilla. Että Ahvenanmaalla podettaisiin kielitaidottomuutta? Punkitkin käy heti kimppuun. Milloinkohan noitavainot ovat alkaneet? Kannattaisikohan lähteä raikkaaseen meri-ilmastoon saamaan hapekasta ilmaa.
- AlexUbergood
Ohjelmassa kerrottiin noitavainoista. Tuskin punkkeja vastaan jaettaisiin ilmainen rokote ohjelma, jos vaara ei olisi todellinen.
Matkailijaa ei varoiteta? Turisti joutuu hengenvaaraan.
Onneksi Persut ei suostu rahoittamaan enempää. - 4711
Onko Stefan Wallin saanut punkin 40 puremaa Ahvenanmaalla, yhdellä ulkoilukerralla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483