Matkustaisitko saarelle?

Yamahalla_saareen

Katsoin tänään Yleltä ohjelman Metsien Kätkemää ja siinä kerrottiin Getan luolista - pakkohan ne on päästä katsomaan! Rupesin sitten tosissaan etsimään kaikenlaista infoa Ahvenanmaasta ja löysin tuoretta tietoa. Laitan linkin muillekin niin saatte matkaideaa. Itse en kyllä polkupyöräile mutta moottoripyörällä olis kyllä kiva huristella sinne. Olisko ollu visit.aland jossa oli oikein motoristeille suunniteltu kätevät ajoreititkin? En nyt enää löytänyt sitä.




http://www.idealista.fi/aurinkoisella-ahvenanmaalla-ulkomailla/

9

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensikesänä

      Katsoin ohjelman ja ajattelin että siellä olis mukava käydä ja samalla polkupyöräillä.

    • Vaellellen

      Onkos tuommoiset luolat suojeltuja vai saako sinne vapaasti mennä tutkimaan?

    • Lukiolaistytsy

      Minäkin katsoin ohjelman ja ajattelin tonne ei ikinä. Noitavainot tänä päivänä koskevat kaikkia suomenkielisiä, jotka jalkansa saarille asettaa.
      Muistin myös hirvittävän pedon, joka vaanii siellä kaikkialla.
      Suomen eniten kuolemia aiheuttava peto on punkki.
      Saarelaiset ovat kielitaidottomia ja erittäin epäystävällisiä.
      Hintataso on manteretta valtavasti korkeampi.
      Mikäli haluaa nauttia merimatkasta, niin Viro on parempi.
      Saarenmaa tarjoaa ystävällisen edullisen meriympäristön.

      • Buahhahhaaahhhaa

        Hah hahahhaaa haaaah :D
        Ainoa lause joka viestistäsi saattaa olla totta, on viimeinen mutta en tiedä niiden hintoja.

        Muistutan sinulle: siellä on erittäin paljon sitä Siperian Punkkia, jota myös Taigapunkiksi sanotaan. Sieltä Virosta se on levinnyt eteläiseen Suomeen.


      • Buahah

        Harmittavaa, että täällä tietenkin saa kirjoittaa mitä tahansa.
        Kahdeksana kesänä Ahvenanmaalla käyneenä tiedän Ahvenanmaalaisten kohteliaisuuden vierailijoita kohtaan ja saariston kauneuden.


      • Skärdgårdsbo
        Buahah kirjoitti:

        Harmittavaa, että täällä tietenkin saa kirjoittaa mitä tahansa.
        Kahdeksana kesänä Ahvenanmaalla käyneenä tiedän Ahvenanmaalaisten kohteliaisuuden vierailijoita kohtaan ja saariston kauneuden.

        Jokin purkauskanava se täytyy idiooteillekin olla. Aattelepa mikä riski se olisi jos ne jotuisivat pidättelemään ja sitten kaikki patoutuma ja viha purkautuisi jossain kadulla viattomia kohtaan. Älylliset voivat olla kommentoimatta heille, koska siitähän ne vaan innostuvat.


      • Kieliposkella

        Tätä ei voi ottaa kuin huumorilla. Että Ahvenanmaalla podettaisiin kielitaidottomuutta? Punkitkin käy heti kimppuun. Milloinkohan noitavainot ovat alkaneet? Kannattaisikohan lähteä raikkaaseen meri-ilmastoon saamaan hapekasta ilmaa.


    • AlexUbergood

      Ohjelmassa kerrottiin noitavainoista. Tuskin punkkeja vastaan jaettaisiin ilmainen rokote ohjelma, jos vaara ei olisi todellinen.
      Matkailijaa ei varoiteta? Turisti joutuu hengenvaaraan.

      Onneksi Persut ei suostu rahoittamaan enempää.

    • 4711

      Onko Stefan Wallin saanut punkin 40 puremaa Ahvenanmaalla, yhdellä ulkoilukerralla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe