Islannin hype

ja uskomaton selostaja, aivan upeaa.
En ole vielä katsonut yhtään ottelua, jotenkin odottanut jotain tällaista, no nyt katson mitaliottelut joka tapauksessa, mutta ensin Sunnuntain Ranska matsin,. Tämähän on kuin tässä olemme nähneet omiemme onnistumisia.
Kysymys kuuluu onko Islannin pärjääminen muillekin, kuin omat pelaisi- pienen sinnikkään kansan rypistys huipulle. Olisimmeko näin mukana jonkun muun maan pärjäämisestä, ovat saaneet täällä paljon uutistilaa.
Hienoa..............

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusvani

      Mä oon pikkuhiljaa lämmennyt tolle Islannille. Pidin itsestään selvyytenä et putoavat heti alkukierroksilla mut ei vaan pudonnutkaan peli peliltä sinnittelevät pinnalla. Hienona ja ihmeenä pidän sitä et Islantilaisia on reilu 300 tuhatta ja heillä on noin kova jalkapallojoukkue. Vrt. Suomea paljonko meitä on ja ollaanko koskaan oltu arvokisoissa vaikka asiantuntijoita on ainakin yksi joukkueellinen. Mieti ny Englannin päävalmentaja erosi heti kun hävisivät Islannille. Sillehän nauraa kaikki Englanti joka on perinteinen jalkapallomaa häviää Islannille jossa alettu puhua jalkapallosta vasta 2000 luvulla. Mä oon samaa mieltä Islantilaisten kanssa et mitä vaan voi tapahtua kun puhutaan jatkopeleistä ja nyt eka Ranska matsista olis tosi upeeta jos voittaisivat vielä kisaisännänkin. Ranskallahan tuossa matsissa kauheet paineet on juuri sen vuoksi etteivät sit häviä varmasti. Hyvä Islanti.

    • hytinäx1

      Olen katsonut useimmat EM ottelut, jotkut puolella silmällä ja korvalla, toiset taas kuin hyptonisoituneena. Varsinkin Islannin ottelut silmä tarkkana. Mielestäni koko joukkue pelaa erinomaista jalkapalloa, heidän joukkueessaan ei näy olevan yhtään ainoaa diivaa, vaan jokainen ajattelee joukkueensa parasta ja sitä voittoa. Eivätkä pelaajat tahallaan hakeudu tilanteisiin, jotta saisivat jäädä voivottelemaan kentälle ja saada näyttelemällä vapareita. Mahdoton SISU Islannin joukkueella.
      Ja entäs sitten kannustajat katsomossa, hekin viisaasti nakkaavat viikinkiloitsun ilmoille juuri sopivalla hetkellä ja vastustava joukkue menee jäihin.
      Tuo Englannin ottelu olisi voinut mennä aivan toisella lailla jos Englanti olisi vaihtanut pois Rooneyn puolta tuntia aikaisemmin.
      Huomenna tulee Puola -Portugali ja saa katsella teknisesti taitavia Portugalin pelaajia, harmittaa vaan etukäteen kun vapareita ja keltaista korttia vilautetaan varmaan kovinkin useasti siinä ottelussa.

      • Kun Islannin pankit kaatuivat 2008 - eikö siellä ollut joku ryhmä sijoittajia, jotka tarvitsivat suojelua, kun kansan rahat katosivat kuin kankkulan kaivoon. Islanti on käynyt samankaltaisen talouslaman kuin me -90 alussa.
        hytinäx1
        Kiva lukea asiantuntijan kommenttia peleistä. Eikö se kuitenkin mene tilanteen mukaan- siis vaihdot- ei kai englantilaiset Rooney´ta syytä. Se liru maali oli kyllä melkoinen kruunu - Islannin selostajalta tuli pikkupihinänä ääni siinä vaiheessa.
        Nyt voisi lanttinsa satsata Islannille, jos voittavat ovat jo mitalivaiheessa silloin 4- joukossa, eikö...........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe