Eli päätin ostaa tuohon mankiin kokonaan uuden 125cc lifanin moottorin ja ainoa asiamikä mietityttää on sisäänajo. Miten se tehdään viimeisen päälle? olen kuullut että noihin pitäisi ensin laittaa mineraaliöljyä ja sisäänajaa sillä mutta onko täällä jollain oikeaa tietoa?
Uusi 125 cc kone Honda monkeyyn
Sissäänajosta
1
135
Vastaukset
- mopovelho
Sinun ei tarvitse laittaa mitään mineraali öljyä. Kaikki mopoosi tarkoitetut öljyt käyvät. Kerron nyt ohjeita vaiheittain. 1 vaihda moottoriin uudet öljyt. 2 käynnistä moposi ja anna sen käydä 2 kertaa lämpimäksi tyhjäkäynnillä. 3 aja mopolla rauhallista ajoa noin 200-300 km. 4 vaihda öljyt. 5 aja sama uudestaan ja vaihda öljyt. 6 moottorisi on sisäänajettu ja voi lähteä antamaan hanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741