Tähdenlentoja ja onnen komeettoja he ovat, loistokkaat, upeat, ihanat pakolaiset, jotka laskeutuvat tahdikkaasti Suomen maaperälle kultaisilla jalkapohjillaan tuoden rikkautta ja hyvinvointia alati köyhtyvään maahamme! Aarrearkku jota pakolaiseksi kutsutaan on Suomen rajan ylittäessään kuin kaikkivoipiaan Jumalan lahja meille, onnettomille suomalaislle, jotka riutuvat ja kärsivät monikulttuurisuuden ja monikirjavuuden akuutissa nälässä. On ainoastaan upeutta ja äärimmäistä mahtavuutta kenelle tahansa suomalaiselle ihmisyksilölle päästä toteuttamaan omia unelmiaan ja haaveitaan; tämän tähdekkäät pakolaiset mahdollistavat sublimaalisella läsnäolollaan maankamarallamme, niin valtava on heidän positiivisuutta tihkuva energiakenttänsä. Oodi pakolaisille on raikuva yli Suomen korkeimpien harjujen ja kukkuloiden, kun suomalaiset kansalaiset ottavat pelastajansa avosylin vastaan, riemusta kiljuen ja tanssien!
Ihanat pakolaiset!
PakolaisetIhanimpia
2
201
Vastaukset
- vcghhhj
Löylykauha lentää sun perseeseen vatipää
- Rasistikukkis
Kerranki voi olla löylykauhahörhön kans samaa mieltä xD menkööt mamut takasi sinne mistä tulivatki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201