Nopeusmittari meni 220 kohdalle ja hieman liikkui. Putsasin päällisin puolin oletetun nopeusanturin ja sen jälkeen osoitin meni 180 kohdalle ja toimii siitä ihan loogisesti noin 240 asti, mutta sitten tulee ilmeisesti "tappi" vastaan.
On kokemusta mitä voisi tehdä. Saisiko jotenkin nollattua että palautuisi 0 - kohdalle?
Vai missä vika?
Primera 2003 2.0
Nopeusmittari ei toimi
Primera_2.0
2
855
Vastaukset 2
- purkaat
Sormella viennät nollaan!
- Primera_2003
Oli hyvä neuvo ;)), mutta purkaminen vähän otti aikaa ja selvittelyä miten sen tekisi. Todellisuudessa se on helppo homma. Mittariston sivuilta kolmion muotoiset muoviosat pois pienellä väännöllä ja sieltä alkaa sitten paljastumaan tukipaloja 2kpl niistä ruuvit pois ja samanlailla mittaristosta. Sitten mittariston muoviosa auki. Väänsin viisarin nollaan ja ainakin nyt toimii oikein. Jos on tarve vaihtaa niin täytyy tilata purkuosa noin 70€ näyttää olevan hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118550Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419