SuviSeura2016?

uskontotutkija

Palsta hiljeni jopa trolleistakin. Moniko ns uhvoskeptikko on jo matkustanut Tornioon ja leiriytynyt seuroja varten? Tulooko naimakauppoja tänäkin vuonna ja laittaako vanhemmat herrasmiehet nuoria meikkaamattomia tyttölapsia asuntovaunujen kätköissä kuriin ja nuhteeseen lapsen ja rahantekokoneeksi lahkojohtajille? Vai onko täällä vain se yksi lahkis?

11

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiäjaEiUsko

Pitäskö olla oma palsta Uskovien Uffojutuille usko tai ei?
      Noi riennonne ja muut voitte pitää mun puolesta sittten.... ääliöt

• hehheehe

Sinä se et opi olemaan paljastamatta fantasioitasi.

• Ylläpito tuntuu edelleen toimivan ja poistaa asiattomiksi ilmoitetut viestit muutaman päivän viiveellä. Ilmoittelin yhden asiattoman ketjun poistettavaksi jossa trolli kertoi omasta homoudestaan ja sitten toisesta ketjusta kasan asiatonta varaktorinillitystä.

Tuota sontaa tulee tänne sellaisella syötöllä, että itse en jaksa enempiä ylläpidolle ilmoitella. Vaan jos jollain palstalaisella on intoa palstan siivoamiseen, niin ei muuta kuin antaa palaa.

• pokkaeipidä
        VCO kirjoitti:

Ylläpito tuntuu edelleen toimivan ja poistaa asiattomiksi ilmoitetut viestit muutaman päivän viiveellä. Ilmoittelin yhden asiattoman ketjun poistettavaksi jossa trolli kertoi omasta homoudestaan ja sitten toisesta ketjusta kasan asiatonta varaktorinillitystä.

Tuota sontaa tulee tänne sellaisella syötöllä, että itse en jaksa enempiä ylläpidolle ilmoitella. Vaan jos jollain palstalaisella on intoa palstan siivoamiseen, niin ei muuta kuin antaa palaa.

On siinäkin mies että jaksaa pillittää tuostakin asiasta, koita kestä se kuin mies koska itse olet sen aikaansaanut.

• yrityskelli

Lesdtadit eivät ole yrittäjiä eikä juuri duunareitakaan. Kellä on varaa olla yrittäjänä pois kustannuspaikalta seurojen takia.
      Duunarinakin ovat niin ja näin. Eihän kaikille voi lomia myöntää silloin kun haluaa.
      Mitä nää lestadiolaiset oikein ovat. Ei ainakaan yhteikunnallisesti kovin tärkeitä tunnu olevan kun on aikaa monta päivää kokkoontua ja matkat vielä päälle.
      Itse olen yrittäjä eikä ole varaa tollaiseen rälläämiseen.

• Usko.Toivonen

Uskon voima on vahva.
      Yhtä vaikea on lestan uskomuksia horjuttaa kuin Hellakoukun viljapeltokuviouskomuksia.

• perehtynyt

Toinen pohjautuu uskoon ja toinen vertaisarvioituihin tieteellisiin tutkimuksiin. Kumman valitset?

• LauriLeevi

Uskallatko kyseenalaistaa Raamatun kertomusten totuudet !?
        Tuhansien vuosien viisaudet, joissa profeetat ovat ylivertaisia vertaisarvioijia !

• leipääjakalaa

Jeesus ruokki 5000 nälkäistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.
        Todistasmassa oli 5000 vertaisarvioijan asemassa olevaa.
        Nyt kaikki ufotutkijat leipiä ja kaloja monistamaan !

• SuviSiitos-Seurat
        leipääjakalaa kirjoitti:

Jeesus ruokki 5000 nälkäistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.
        Todistasmassa oli 5000 vertaisarvioijan asemassa olevaa.
        Nyt kaikki ufotutkijat leipiä ja kaloja monistamaan !

Ja Spiderman voitti Tohtori Mustekalan ihmevoimillaan.

• Uuno_Ufonen
        SuviSiitos-Seurat kirjoitti:

Ja Spiderman voitti Tohtori Mustekalan ihmevoimillaan.

..ja ufomaailmassa tapahtuu vielä paljon ihmeellisempiä asioita !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe