Minun pitäisi hieman kysellä airsoftin nettikaupoista, miten ne toimivat ja mikä on halvin suomalainen. Olen jo hieman katsellut proairsoft-sivustoa, mutta en ole varma miten toimitaan, kun tilaus on tehty. Pitääkö minun mennä jonkin sortin "paketinhakukauppaan" vai jotain muuta? Sanokaa, jos tiedätte asiasta paremmin kuin minä!
Airsoft-nettikaupat
verkkopokko
6
164
Vastaukset
- softaajaHKI
MilGear on paras - toimiva nettikauppa ja tosi nopeet toimitukset. Myymälät löytyy Helsingistä ja Oulusta.
- verkkopokko
Hyvä homma. Tsekkaan sen heti.
- jake223
Tsekkaa myös Tradesoft. Tosi laaja valikoima ja nopeat toimitukset. Myymälä Turussa.
- verkkopokko
Kaipaisin sivustoa, jossa myydään halvalla, olisiko sellaista?
- Kdksfjenek
Jos tilaat proairsoftista niin paketti tulee matkahuollon toimipisteeseen ja voit maksaa siellä tai etukäteen :)
- Pummi100
Tarvisin rikkinäisiä airsoft aseita mutta ulkoo ehjiä jos löytyy niin vastailkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834