Minun pitäisi hieman kysellä airsoftin nettikaupoista, miten ne toimivat ja mikä on halvin suomalainen. Olen jo hieman katsellut proairsoft-sivustoa, mutta en ole varma miten toimitaan, kun tilaus on tehty. Pitääkö minun mennä jonkin sortin "paketinhakukauppaan" vai jotain muuta? Sanokaa, jos tiedätte asiasta paremmin kuin minä!
Airsoft-nettikaupat
verkkopokko
6
213
Vastaukset
- softaajaHKI
MilGear on paras - toimiva nettikauppa ja tosi nopeet toimitukset. Myymälät löytyy Helsingistä ja Oulusta.
- verkkopokko
Hyvä homma. Tsekkaan sen heti.
- jake223
Tsekkaa myös Tradesoft. Tosi laaja valikoima ja nopeat toimitukset. Myymälä Turussa.
- verkkopokko
Kaipaisin sivustoa, jossa myydään halvalla, olisiko sellaista?
- Kdksfjenek
Jos tilaat proairsoftista niin paketti tulee matkahuollon toimipisteeseen ja voit maksaa siellä tai etukäteen :)
- Pummi100
Tarvisin rikkinäisiä airsoft aseita mutta ulkoo ehjiä jos löytyy niin vastailkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593