Minä, Artsa ja Korhonen kivitimme lapsena ne sen syrjässä olevan mikä-lie-laitoksen ikkunat, kahteen kertaan.
Me se olimme, vaikka syntipukiksi joutuikin sisäministeriö, puolustusvoimat tai joku muu virallinen taho.
Minä tunnustan...
24
1523
Vastaukset
- expimot
Olen myös painanut purkan naapurin ovisilmään.
- poikani.on
Oletko räjäyttänyt naapurin postilaatikkoa uutenavuotena.
- expimot
En ainakaan tunnusta.
- expimot
Kaupassa kaivan usein takaa sen päiväykseltään tuoreemman tuotteen.
- korppis1
Minä ja naapurin kakarat laitettiin lehmän kantaa kahvipakettiin. Laitettiin kadulle ja mentiin puskaan piiloon. Joku onnellinen nosti paketin kassiinsa ja hihitettiin puskassa. Hyvää alkanutta perjantaipäivää.
Tunnustan, se olin minä, joka ne kielletyt ikkunat aukaisi ja niiden vuoksi kaksi päivää istuttiin ja kärsittiin tuomiota, niin julmaa.
Se olin minä, joka ne appelsiininkuoretkin heitti ja taas istuttiin tuomiota ja kaikki kärsivät, ei auttanut puhe ei uhkailua, ikäni olen salaisuutta kantanut ja nyt sen tunnustan.
Kotiapulaiselta kympin kerran varastin, sitäkään en ole vielä kellekään kertonut, kyllä nyt helpotti moinen synti tunnustaa.
Kiitos aloituksesta, nyt niin ihana kevyt olo.- ent.siivoojaparka
Se olin minä, joka painoin palohälyytysnappulaa yhdessä sanatoriumissa ja kaikki porukat evakuoitiin ulos.
Paras unohtaa ne loput syntinsä mitä ei vielä ole onnistunut unohtamaan. - Heikunkeikku
Tunnustan häveten, että n. viis vuotiaana olin melkein varas. Sujautin käteni eteisen naulassa roikkuvan takin taskuun. Takki kuului isälleni. Taskun pohjalta otin 40 penniä.
Varastamistilanne oli hyvin pelottava ja jännittävä. Kouransyrämessä ne pennit sitten oli ja minä lähdin juoksemaan kioskille. Ajattelin ostaa Riks-Raks-patukoita, joita sai viidellä pennillä kaks.
Hengästyneenä seisoin sitten kioskin luukulla ja myyjä kysyi, mitä tahtoisin ostaa.
Olin NIIN kauhuissani, kun ajattelin että nyt minäkin sitten olen VARAS, josta niin monta kertaa oli puhuttu ja opastettu, että ei MISSÄÄN NIMES saa ikinä varastaa mitään, ei edes nuppineulaa.
Siinä minä sitten vain seisoin sanattomana. En voinut avata suutani, kun olisin ruvennut itkemään ja kertomaan, että minulla on kädessäni isän rahaa.
Myyjä olisi luullut minua mykäksi, ellei olisi tuntenut minua. Usein lähikioskilla kävin.
Tutisevin polvin ja suuren häpeän saattelemana käännyin ja juoksin kotiin niin kovaa, kuin ikinä-ikinä kykenin. Olin ollut varkaana ainakin 10 minuuttia ja se tuntui niin raskaalta taakalta, että siitä oli heti päästävä pois.
Varovasti avasin ulko-oven, hiivin eteiseen ja sujautin ne rahat isäni takintaskuun.
Olisin mennyt kertomaan äitille ja isälle, mitä tuli tehtyä, mutta en uskaltanut. Häpeä oli niin suuri.
Mutta sen sanon, että palautettua rahat olin onnellisempi kuin ikänä :) - Heikunkeikku
Tradaaaa, tulin takaisin:)
"expimot" kuule teit hassun kivan aloituksen. Tähän ketjuun voi kirjoittaa tunnustuksia ja tietysti olo helpottuu, jos ne saa sisuksista kerrottua veks.
Mulla olis yks toinenkin tunnustus.
Muistanette kaikki, kun tuli semmoset pyörään laitettavat lamput joiden nimi oli MULKKU. Pötkyliäinen lamppu, jonka pötkönpään lamppuosan sai kierrettyä ku pullon korkin ja siten siihen mulkkuun syttyi valo.
Oi ku mun teki semmosta mieli omaan pyörääni.
Aloin inumaan sit semmosta. Ma tahdon, ma tahdon. Isäni antoi minulle rahat, olin 4v, ja lähdin kauppaan, jossa niitä oli lasikaapissa.
Innoissani olin tottavie. Myyjä tuli kysymään mitä tahdon ja kun katsoin lasin läpi sitä mulkkulamppua, niin en mitenkään kehdannut sanoa sanaa: Mulkku. Olisi pitänyt sanoa: "Tahdon tuon mulkkulampun", mutta sitä en kyennyt. Niinpä osoitin vieressä olevaa koristekahvikuppia. Semmonen posliininen pieni kahvikuppi, jossa lautanen. Kahvikupin ulkopuolella oli joku vaakuna (ruma). "Minä tahdon ostaa tuon", sanoin ja hetken kuluttua olin sitten kahvikupin omistaja.
Vein sen kotiin ja äiti ja isä katsoivat kuppia aivan ihmeissään.
-Kuinka sä nyt tuommosen ostit?
-Sunhan piti ostaa pyörään lamppu.
-Niin niin, mutta tää oli paljon parempi, vastasin kun en kehdannut sanoa, etten kehdannut sanoa Mulkku.
Tunnustukseni on se, että valehtelin vanhemmilleni :) Jaa.
Se onkin heikunkeikku joka kirjoittelee noita seksi-aloituksia vanhoille naisille ja miehille.
Minä en saa tästä aloituksesta naurua aikaiseksi.
Minua etoo.
H.- Heikunkeikku
"hunksz"
Älä viitsi edoa. Kertoisit mieluummin joku yks tai kaks konnankoukkua, valhettelua tahi muuta kertomisen arvoista tunnustusta. Vaikka oletkin lapsellinen, niin aikuinen kuitenkin olet, joten hävetä ei tarvitse.
En minä mitään seksialoituksia oo vääntänyt. Tosin kyllä semmonen luonnistuisi, katsos me punatukkaiset ollaan vähä semmosia seksiin kallistuvia tyyppejä. :)
Ps. Nimeni alkukirjain kirjoitetaan ISOLLA kirjaimella. Miks aloit mua vähättelemään. Heikunkeikku kirjoitti:
"hunksz"
Älä viitsi edoa. Kertoisit mieluummin joku yks tai kaks konnankoukkua, valhettelua tahi muuta kertomisen arvoista tunnustusta. Vaikka oletkin lapsellinen, niin aikuinen kuitenkin olet, joten hävetä ei tarvitse.
En minä mitään seksialoituksia oo vääntänyt. Tosin kyllä semmonen luonnistuisi, katsos me punatukkaiset ollaan vähä semmosia seksiin kallistuvia tyyppejä. :)
Ps. Nimeni alkukirjain kirjoitetaan ISOLLA kirjaimella. Miks aloit mua vähättelemään."Heikunkeikku"
2 1
Enemmistö tyttöjä.
Siksi minua etookin huomata aikuisten ihmisten tekevän tällaisia
aloituksia kakaramaisesti kommentoiden.
Tuuletatko peesettäsi vai mulkhuasi? :)
Kouritko lesboja?
H.
Söin lasten karkkipäiväkarkit.
Mulla onkin paljon tunnustettavaa, mä rikon liikennesääntöjä jatkuvasti ja alinomaa. Varsinkin pimeällä ajelen miten sattuu, silloin nimittäin kuvittelen olevani yksin vain enkeleitten kanssa liikenteessä. Kotinurkilla posottelen keskellä tietä ja hirveetä vauhtia. Kerran Turussakin moottoritieliittymän uudet järjestelyt sai mut ihan hulluksi. Menin sieltä tai täältä, aina kuitenkin väärältä puolelta liikeenteenohjaajaa. Pieni anarkisti sisälläni silloin nautti elämästään.
- mimmimum-..mi
Minun tunnustukseni on aika tuore .... tunnustan jännittäneeni ....vähän pelänneenikin kun lääkäri soitti .....helpotus....ei keliakiaa ja kaikki arvot hyviä....
Kirjoitan 60 sivuille vaikka ikää on 53v.
Minäkin tunnustan ,minä se olin joka laittoi ne 8mm laakerinkuulat siihen alapäästään avonaiseen purkkiin joka oli sen kiinostavan paperin päällä.
Taisin olla myös se joka eniten paheksui tempun tekijää ja annoin eniten sympatiaa onnettomalle uteliaalle purkin nostajalle .- expimot
15-vuotiaana lempikirjailijani oli Kalle Päätalo.
- expimot
Sain parikymppisenä tukevasti selkääni, oikein kunnolla.
Riitaa haastaessani tiesin kaverin olevan sm-tason nyrkkeilijä, mutta en muistanut sitä.
Oli opettavainen tapaus.- Heikunkeikku
"expimot"
Heh-he-he-hee, olipas hauska tapaus sinulla:)
Jos on huono pää (muistamaton), niin siinä kärsii koko kroppa.
Tuli varmaan pikkuusen pipi, kun sm-tason nyrkkeilijä läpsytteli naamaa :) - expimot
Heikunkeikku kirjoitti:
"expimot"
Heh-he-he-hee, olipas hauska tapaus sinulla:)
Jos on huono pää (muistamaton), niin siinä kärsii koko kroppa.
Tuli varmaan pikkuusen pipi, kun sm-tason nyrkkeilijä läpsytteli naamaa :)Joo, nyt muisto on jo hieman hauska eikä pelkästään tuskallinen. Ei ollut niitä elämäni tähtihetkiä, vaikka sainkin jälkeenpäin kehuja rohkeudestani.
Sinä olit pakotettu ostamaan kahvikupin, mutta eipä tullut nenu kipeäksi. : )
- kesi.vä
Mä tunnustan, että olen monta kertaa ollut se joka on "antanut ymmärtää, mutta ei (mukamas) ymmärtänyt antaa".
- expimot
Yksi ihan tuore tunnustus pois kuleksimasta ja itseluottamusta nakertamasta.
Kokeilin tänään Cooperin testiä tällä palstalla näkemäni aloituksen inspiroimana.
Taulukosta katsoin, että 50-100 vuotiailla tulos 2400m on "erinomainen".
Otin siis tavoitteekseni 2400, joka tarkoittaa kentällämme kuutta kierrosta ja kahden minuutin kierrosaikaa.
Ensimmäinen kierros meni muutaman sekunnin alle tavoitteen ja päätin pitää vauhdin loppuun asti. Lopussa vielä kiristän jos jaksan.
Toisella kierroksella ilma äkisti lämpeni ja happi katosi johonkin, mutta sain kuitenkin pidettyä vauhtini samana kierroksen loppuun.
Maaliviivan kohdalle päästyäni noukin maasta vesipulloni, otin hörpyt ja rentoa kävelyä näytellen lähdin autolle.
Tulos 800 metriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1933900Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o603282EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2292682Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2612290Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta801949Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.251576Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva381511Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531377Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu701248Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty1001100