Onko Adroid todella näin huono että pitä ryhtyä korjaamaan montakin virhettä?!
10 Common Galaxy Android 5.1.1 Problems & How to Fix Them
http://www.gottabemobile.com/2015/12/30/samsung-galaxy-android-5-1-1-problems-fixes/
Onko Android toldella näin huono?
11
391
Vastaukset
- Väärääpuuta
on androidia syyttää, jos Samsung on sössinyt oman kustomoidun versionsa siitä, joka on lisäksi täynnä Samsungin omaa kuraa. Eikä vielä Päivitä kunnolla omia ylihintaisia tekeleitään.
- Väärääpuuta
Turha siitä......
- Keep...It...Simple
Kaikki käyttöjärjestelmät ovat enemmän tai vähemmän kuraa. Toisista löytyy enemmän haavoittuvuuksia kuin toisista. Kaikki ovat ihmisen tekeleitä ja virheitä löytyy.
Pitäisi olla mahdollisimman yksinkertainen ja hyvä puhelin. Sellaiset kuin Nokialaiset olivat vielä 2000 luvun alussa.
- maurialainen
Lisäksi ovat virusimureita,erittäin kalliita pitää,kyllä puhelimella pitäis pärjätä vähintään 4 vuotta nyt omalla riskillä 1,5v 2017 siirryn ehkä peruspuhelimeen Nokiaan jos tekevät suht ok:n puhelut,tekstiviestit riittää,pitäkööt tunkkinsa
- suunniteluthajoamaan
Kaikki elektroniikka tulisi kestää vähintään se 5 vuotta, mieluiten 10 vuotta.
Vanha analoginen Finlux putkitelkkarini kesti 17 vuotta. Hyvä jos nämä uudet kestävät edes puolet siitä.
- Anonyymi
Samsungit ja muutkin itä-aasiasta ja kaakkois-aasiasta ovat ihan paskoja
- Anonyymi
Itselläni on käytössä samsung ja iphone ja näistä kahdesta samsung on kyllä ehdottomasti ollut parempi.
- Anonyymi
Samsugin päivitykset ovat vitsi vielä nykyäänkin, ottaisivat Nokiasta mallia.
- Anonyymi
On ihmisiä jotka saavat kaikki laitteensa juntturaan.
- Anonyymi
Puhelin on aina joiltain osin vanha 2 vuoden kuluttua, ainakin näin ammattikäyttäjän näkökulmasta. on paljon halvempaa ostaa työntekijöille 1-2 vuoden välein uusi Anroid. Ja hyvin toimivat kun liiketoiminta kasvaa , näin koronavuonnakin.
- Anonyymi
disinformaatio, tarkoituksella levitetty väärä ja harhauttava tieto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453