Green card saaminen?

vihreä_kortti

Hei, lueskelin jossain foorumeilla että green cardin voisi saada perustamalla oman yrityksen jenkkeihin, niin jos perustan jenkkeihin jonkun start up yrityksen ja palkkaan vaikka 2 työtöntä jenkkiä saisinko greencardin? Ja miten yrityksen perustaminen tiivistettynä tapahtuisi?

On ollut haaveena muuttaa jenkkeihin jo pitkää mutta vielä opinnot kesken ja armeeja käymättä joten asia ei niin ajankohtainen mutta kunhan mietin sillä sen "green card loton" varaan en aijo luottaa sillä siitä ei varmasti voita ja kun voittaa niin sehän on vasta lupa anoa greencardia.

Ja mites jenkkeihin muutto jos on esim muusikko taikka taiteilia? miten tämä toimii? Eli varmaan jonkun yhtiön jenkeissä pitää sponssata koko homma (esim. levyyhtiön jne.)

Joten jos jollain on tietoa asiasta niin olisin kiitollinen. En itse löytyänyt paljoa tietoa mutta käutin luultavasti vääriä hakusanoja.

Ja ei tarvitse kommentoida mitään "miksi sinä sinne muuttaisit" tai "ei ole isänmaallista" tai jtn muuta paskaa.

6

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • independenceday
    • kiffer
    • OlenMuuttamassaFloridaan

      Luulin, että on mahdotonta saada töitä Floridasta ja muuttaa, sinne kunnes löysin http://omarealtyfloridassa.com sivut. He väittävät, että pienellä sijoutuksella voisi saada E2 viisumin ja muuttaa Floridaan.

    • Mahtavavaa

      On se hinoota ja helppooo...

    • EiKoskaanTakaisinSuomeen

      Kaikke ne ihmiset höpöjää. Siis jos tänne usaan haluaa tulla niin mahdollisuuksia on paljon kunhan ei liikaa hölmöile kotimaassa kun täällä ei oikein tykätä päästää maahan rikosrekisterin omaavia.
      1. GC lottery todella hyvä ja suomalaisella koulutuksella pääsee kyllä sisään. Rahaa kuluu 1000-2000 lääkäreihin, käännöksiin, haastatteluun yms.
      2. Green Card Through Investment tarvitsee paljon rahaa
      3. Yrityksen perustaminen ulkomaalaisena jolloin voi anoa pitkää viisumia vaikka 6kk ja sit tekemään rahaa ja kasvattamaan yritystä. Kun saat palkattua paikallisia ja olet maksanut verot niin GC irtoaa kyllä
      4. naima kaupat
      5. Opiskeluviisumi
      6. Työluvalla paikalliseen yritykseen


      Täällä on paljon lakimiehiä jotka on erikoistunnut tälläisiin asioihin.

      täällä kyllä pitää muistaa se että ihmiset on todella ahkeria ja työtä arvostetaan eli ihan eri asia kuin suomessa.
      Täällä ei saikutella joka maanantai kun on krapula.

    • klakdlöfkl

      Mitä, jos suomenkieleen, vaikka ensin panostaisit ja sitt...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe