Hei!Haluaisin Ystäväni kanssa oppia lisää yrttilääkinnästä, rohdoksista, perinteistä, loitsuista(esim. Onnea tuovista, emme usko rupikonnaloitsuihin), auroista sekä muusta. Jos joku luonnonnoita suostuisi opettamaan Hesan seudulla, tai sitten sähköpostitse. Itse osaan muutamia yrttejä ja aihe kiinnostaa paljon. Netistä voi oppia, mutta blah-eihän se ole mitään, verrattuna oikean luonnonnoidan opetukseen.
Ymmärtäkää vielä se että en puhu noidista joita esiintyy Harry Potterissa. Jos et tiedä mikä on luonnonnoita niin ota selvää ennen kuin haukut! Kiitos!
Noidan oppiin
2
189
Vastaukset
- rohdoksia
Yrteistä ja yleensä luonnontuotteista parantavia rohtoja tekevä on kansanparantaja -ei noita. Oikeat vanhan kansan parantajat osaavat näitä, ei uudet kalevalaiset jäsenkorjauksen "kansanparantajat". He eivät osaa edes energian käyttöä jäsenkorjauksessa.
- PalavaPensas
Sanoudu irti kaikesta tuollaisesta.
Pyydä Jeesus Kristus elämääsi.
Saat kokea uudestisyntymisen vapauden ja ihmeen.
1. Sam. 15:23
Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta
5. Moos. 29:18
Älköön siis teidän joukossanne olko ainoatakaan miestä tai naista, sukua tai sukukuntaa, jonka sydän tänä päivänä kääntyisi pois Herrasta, meidän Jumalastamme, mennäkseen palvelemaan noiden kansojen jumalia; älköön teidän keskuudessanne olko juurta, josta kasvaa koiruohoa ja marunaa,
Ap. t. 8:23
Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."
Irrotkoon kaikki taikuuden ja noituuden siteet, kahleet kertalaakista.
Jeesuksen veressä ja nimessä.
Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211821
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301302
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271136Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet471011Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783