Eu:sta supervaltio -salainen suunnitelma!
http://mvlehti.net/2016/06/27/suunnitelma-vuoti-julkisuuteen-eu-maista-yksi-supervaltio-mailta-oikeudet-pois/
Ei ne pienet vihreät miehet valkokuomutetuissa kuorma-autoissaan enää kuulostakaan niin huonolta vaihtoehdolta!
Eu:sta supervaltio -salainen suunnitelma!
Kaikkien.pitäisireagoida
5
126
Vastaukset
- usko.pois
Niin ei vain käy.
- antaa---mennä---
----niinhän tässä meennään----
Suomi on tottunut olemaan kalossin alla.
Jo koko viime vuosituhannen ajan oli naapurivaltioiden siirtomaana riiston ja sorron alla - mitenkä.muuten
MV-maanviljeliä
- kultainen.80-luku
Voi vittu! Tajusin juuri että olen elänyt elämästäni jo kauemman aikaa EU:ssa kuin aidossa Suomessa :(
Olin 20v 2kk kun Suomi liittyi EU:n jäseneksi ja siitä on jo 21v 6kk ja seitsemän päivää :( - OPIKA
Lukekaa ilmestyskirjaa niin tiedätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867