Onko kokemuksia. Näyttäisi kivalta kuvissa.
Hotel Purpur, Praha
3
194
Vastaukset
- PurPur-Hotelli
Miten lentokentältä kannattaa mennä kyseiseen hotelliin. Julkisilla vai taksilla. Mitä taksikyyti mahtaisi maksaa? Kokemuksia vain suomalaisista riistohintaisista takseista.
- taksihuijareita
Prahassa kannattaa varoa takseja, kuskit tunnetaan huijauksista. Matkan hinta kannattaa aina sopia etukäteen, vaikka takseissa olisikin mittarit. Kyseinen hotelli on ihan ok, itse olen siellä kerran majoittunut. Praha tarjoaa paljon kivaa katseltavaa ja historiallista antia on kiitettävästi. Luepä tarkemmin Prahasta ennen matkaasi tältä nastalta sivulta: http://kaupunkilomalle.com/praha
- paskanmarjat69
Höpöhöpö. Prahassa huijareita sen enempää kuin missään muuallakaan. Taksikyyti kentältä vanhaan kaupunkiin maksoi noin 700 korunaa eli about 25€. Taksilla kyllä kannattaa liikkua pitemmät matkat. Julkisia en edes vaivautunut kokeilemaan. Eri asia sitten jos persaukisena lähetään reissuun ja pitää pihistää kaikessa, mutta mikäs loma se sellanen on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t643950- 332301
- 402174
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401572Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251502- 801467
- 1411206
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125