Kuten otsikko sen kertoo, etsimme visuaalisella lahjakkuudella siunattua ihmistä joka kykenee tuotesuunnitteluun. Olet hyvä hahmottamaan kokonaisuuksia ja pystyt näkemään ison kuvan ennen yksityiskohtia mutta ennen kaikkea ymmärrät yksityiskohtien tärkeyden osana suurempaa kokonaisuutta. Konkreettinen tuote tulee valmiiksi vaiheittain suunnitelmien tarkentuessa käsitteellisistä tekstikuvauksista piirroksiksi, mallinnuksiksi ja mahdollisesti toimivaksi prototyypiksi.
Toivomme, että sinulla on kokemusta 3D-mallinnuksesta, renderöinnistä yms. Mutta pakollista se ei ole, riittää että pystyt piirtämään/maalaamaan ideoita paperille ja olet muutenkin käsistäsi taitava.
Tiimimme koostuu useista eri osa-alueen ammattilaisista ja tarkoituksenamme on tuoda kuluttajamarkkinoille erilaisia, visuaalisesti kauniita tuotteita. Tarjoamme sinulle paikkaa tiimissämme ja osakkuutta yrityksessämme. Vaihtoehtoisesti voit myös tehdä meille suunnittelutyötä freelancerina. Olisit osa tuotesuunnittelutiimiä, pystyt kääntämään ideoita ja ehdotuksia paperille. Hyvä idea ei ole 90% työstä vaan upean tuotteen ja hyvän idean välillä on hurja määrä työtä ja intohimoa.
Tuote ei koskaan valmistu sellaisenaan mikä alunperin on ollut ideana, vaan se kehittyy jatkuvasti suunnitteluprosessin myötä. Otetaan esimerkiksi kivirumpu, johon laitetaan tavallisia kiviä. Lisätään hiukan hienoa hiekkaa ja vettä ja pistetään rumpu päälle. Seuraa hiukan meteliä kun kivet törmäilee toisiinsa. Seuraavana päivänä rummun sisältä löytyy kauniita, kiiltävän hohtavia kiviä.
Jos tämä teksti herätti pienen kipinän sisälläsi ja haluat tietää enemmän, laita sähköpostia ja kerro, kuka sinä olet.
[email protected]
WANTED : Visuaalisesti lahjakas ihminen
designperfectionist
1
242
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2231379Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va246933- 89846
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48752Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan66742Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48693- 81611
- 24605
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko67604- 109589
- 49578
Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan76578- 39569
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja302561Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34554Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27553Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47534Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64519Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94509