Oon 14-vuotias tyttö, joka haluais käyttää hieman meikkiä, mutta mua ahdistaa, kun kaverit aina kommentoi muutenkin meikkauksesta aina hieman pahaan sävyyn. Ei oikein huvita, jos joutuisin kuulemaan koko ajan jotain kommentteja tai toljottamaan järkyttyneitä katseita. Mutta kun oikeasti haluaisin... Mitä tekisit jos olisit mä?
kaverit tuomitsee meikkauksen
6
179
Vastaukset
- wsfvwsrtg
Kkyllä meikki varmaan tuntus aika inhottavalta naamassa, niinku ois jotain likaa... Mutta ei sillä ettei se näyttäis hyvältä, kevyt meikki, lähes huomaamaton. Tosin kyllähän tuommoset 13-34 vuotiaat näyttää ylleensä ihan tarpeeksi hyviltä vaikkei ois nanogrammaakaan meikkiä päälaen ja jalkapohjien välillä
antaisin koko jutun olla.
- sössö666
Sulla ei varmaan oo kovin hyvä itsetunto? Meikkaa vaan jos haluat. Älä välitä sen kaveris mielipiteistä.
- Nemoaetsimässä
Mitä ne kaverit tietää. Niitten pitäs hyväksyä sut. Itsekkin tykkään meikata ja odotan aina innolla tilanteitajoissa saa meikata.
- 456
Seuraavan kerran ku ne kommentoi kerro niille että sä oot kyllästyny tollaseen paskanjauhantaan paras ku asiat sanoo suoraa
- yuyuyu
Suomi on vapaa maa, kyllä sä voit meikata jos haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418