kaverit tuomitsee meikkauksen

Haluanmeikata

Oon 14-vuotias tyttö, joka haluais käyttää hieman meikkiä, mutta mua ahdistaa, kun kaverit aina kommentoi muutenkin meikkauksesta aina hieman pahaan sävyyn. Ei oikein huvita, jos joutuisin kuulemaan koko ajan jotain kommentteja tai toljottamaan järkyttyneitä katseita. Mutta kun oikeasti haluaisin... Mitä tekisit jos olisit mä?

6

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsfvwsrtg

Kkyllä meikki varmaan tuntus aika inhottavalta naamassa, niinku ois jotain likaa... Mutta ei sillä ettei se näyttäis hyvältä, kevyt meikki, lähes huomaamaton. Tosin kyllähän tuommoset 13-34 vuotiaat näyttää ylleensä ihan tarpeeksi hyviltä vaikkei ois nanogrammaakaan meikkiä päälaen ja jalkapohjien välillä

• antaisin koko jutun olla.

• sössö666

Sulla ei varmaan oo kovin hyvä itsetunto? Meikkaa vaan jos haluat. Älä välitä sen kaveris mielipiteistä.

• Nemoaetsimässä

Mitä ne kaverit tietää. Niitten pitäs hyväksyä sut. Itsekkin tykkään meikata ja odotan aina innolla tilanteitajoissa saa meikata.

• 456

Seuraavan kerran ku ne kommentoi kerro niille että sä oot kyllästyny tollaseen paskanjauhantaan paras ku asiat sanoo suoraa

• yuyuyu

Suomi on vapaa maa, kyllä sä voit meikata jos haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe