Me päätimme mieheni kanssa

ätipuolimäärää

ettemme ole hotelli yhdellekkään miehen lapselle. Meille saa tulla, mutta kotityöt jaetaan ja niitä myös tehdään ruuan ja olemisen eteen. Ilmaispalvelua ei ole. Puhtaat vaatteet tulevat mukaan ja likaset vievät kotiin mennessään. Käytös oltava kohteliasta aikuisia kohtaan ja muita lapsia ei kiusata. Karkkia ei syödä kun luvan kanssa ruuasta ei kitistä, sydään se mitä annetaan. Puhutellaan aikuisia kauniisti eikä sanota vastaan ja autetaan se mikä pystytään, eikä laiskotella. Näin meillä pysyy järjestys ja kuri perheessämme ja miehen lapset kunnioittavat meidän perhettämme, sillä tämä on meidän ei heidän. Minä saan sanoa sanottvani ja komentaa ja vaatia siinä missä mieskin. Kukaan ei ole parempi toista eikä huonompi,jos ongelmia on, selvitetään heti eikä syytellä meitä. Näin meillä toimitaan ja mies tukee vaatimuksiani.

40

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

      Ja minä päätin ettei yhdelläkään lapsella ole etuoikeuksia meillä ja minun koti on myös lasteni koti vaikkaki ovat vain joka toinen viikonloppu EIKÄ HEIDÄN TARVITSE PIIKOA TOISILLE LAPSILLE !

    • äitipuolieijaksa

      Meillä ei myös miehen lapsia paapota, hoitakoot itse ruokansa ja vaatteensa, min äitipuoli en ole piika. Omat olen jo kasvattanut muita en halua. Huonosti kasvatetu lapset ei kuulu minun juttuihin, ei vaan jaksa.

      • Miem

        Mutta loinen ole ja yrität hankkia 3.elättäjän kakaroillesi ! Lapsilla on oikeus olla isänsä luona enemmän kuin sinulla tai paljon enemmän kuin sinun kakaroilla nykyisen miehesi luona


      • semmoistaseonsurullista
        Miem kirjoitti:

        Mutta loinen ole ja yrität hankkia 3.elättäjän kakaroillesi ! Lapsilla on oikeus olla isänsä luona enemmän kuin sinulla tai paljon enemmän kuin sinun kakaroilla nykyisen miehesi luona

        Ei meillä ainakaan. Minä olen lasten äiti ja päätän, tai silloin päätin kun olvat lapsia, nyt ovat aikusia jotka ovat nyt hyläänneet isänsä kun mies vaihtoi aikanaan heidät likaisiin sutturoihin, sitä saa mitä tilaa.


      • Miem
        semmoistaseonsurullista kirjoitti:

        Ei meillä ainakaan. Minä olen lasten äiti ja päätän, tai silloin päätin kun olvat lapsia, nyt ovat aikusia jotka ovat nyt hyläänneet isänsä kun mies vaihtoi aikanaan heidät likaisiin sutturoihin, sitä saa mitä tilaa.

        Et sinä päätä mitään lasten isän luona !


      • Näintäällä
        semmoistaseonsurullista kirjoitti:

        Ei meillä ainakaan. Minä olen lasten äiti ja päätän, tai silloin päätin kun olvat lapsia, nyt ovat aikusia jotka ovat nyt hyläänneet isänsä kun mies vaihtoi aikanaan heidät likaisiin sutturoihin, sitä saa mitä tilaa.

        Meillä lapset hylkäsivät meidät molemmat vanhemmat , kun vaihdoimme heidät paskasiin miekkosiin ja naikkosiin.


    • näinsemenee

      Äitipuoli päättää mitä miehen lapset isän luona tekevät, olevat ja koka lähtee pois, myös säännöt hän laatii ja pitää huolta että niitä noudatetaan isän luona että lasten omassa kotona. On hienoa että äitipuolella on langat käsissä ja hän on se joka päättää ja opastaa ja neuvoo kaikkia, myös mihelle antaa neuvoja ja koko suvulle, hän on päämies koko porukassa. Muuten ei systeemi toimi

      • Miem

        Et sinä mielipuoliäiti päätä mitään lasten isän kotona ... ...oikeesti et saisi olla lasten lähellä ilman valvontaa


      • kultakorujakinkateissa
        Miem kirjoitti:

        Et sinä mielipuoliäiti päätä mitään lasten isän kotona ... ...oikeesti et saisi olla lasten lähellä ilman valvontaa

        ai jaa miksei? joo ei meillä miehen lapset ole koskaan ilman valvontaa, epärehellisyyttä en suvaitse ja pelkään että pöllivät kaikki arvokkaat tavarat meiltä.. ei uskalla jättää yhtään, kova tarkkailu on päällä.Kerran laitoin syötin keittiön päydälle, laitoin siihen 500 e ja niin vaan katosi miehenlasten taskuihin...no kiinnihän se jäi, ja nyt ei yhtään ilman valvontaa.


      • Miem
        kultakorujakinkateissa kirjoitti:

        ai jaa miksei? joo ei meillä miehen lapset ole koskaan ilman valvontaa, epärehellisyyttä en suvaitse ja pelkään että pöllivät kaikki arvokkaat tavarat meiltä.. ei uskalla jättää yhtään, kova tarkkailu on päällä.Kerran laitoin syötin keittiön päydälle, laitoin siihen 500 e ja niin vaan katosi miehenlasten taskuihin...no kiinnihän se jäi, ja nyt ei yhtään ilman valvontaa.

        Hullu sinä olet täys ääliö sonnitautinen suttura


      • sinäootiahanidiootti
        Miem kirjoitti:

        Hullu sinä olet täys ääliö sonnitautinen suttura

        Mistä sä olet katkera? Jos sut on heitetty pihalle niin oma syy. Jos omia lapsia vihaa sen takia että suttura niin käskee niin se on sun murhe ja tyydy siihen. Katkeruus ei kannata.


      • Hulhumir

        Hulluuden parantamiseksi voidaan keksiä keinoja, joten mene hullu hoitoon.
        Sinun hoidossasi ei yhdestäkään lapsesta tule normaalia aikuista. Heidätkin pitää viedä hoitoon, joko kieroon kasvaneen luonteen, mielisairauden, alkoholismin tai huumeiden takia.
        Toisaalta olet trolli, jolla on mielenterveys järkkynyt pahasti. Ilman hoitoa saatat olla pian vankimielisairaalassa.
        Uskot kohta itsekin omiin satuihisi ja saatat järkyttää tätä yhteiskuntaa, esm. ampumalla naispoliisin joka on mennyt naimisiin eronneeen miehen kanssa.


      • Miem
        sinäootiahanidiootti kirjoitti:

        Mistä sä olet katkera? Jos sut on heitetty pihalle niin oma syy. Jos omia lapsia vihaa sen takia että suttura niin käskee niin se on sun murhe ja tyydy siihen. Katkeruus ei kannata.

        Sut on heitetty pihalle yksin jätetty (mieli)puoliäitin kuvatus huru akka


      • voisuaressukkaakatkeraa
        Miem kirjoitti:

        Sut on heitetty pihalle yksin jätetty (mieli)puoliäitin kuvatus huru akka

        No niinhän mie sanoin et sut on heiteetty ulos joten siitä olet katkera. Mutta yritä selvii siitä, mie tsemppaan olen psukologiaa lukeneena hyvin tietoinen tunneskaalastasi. Ymmrrän että huudat ja purkaat mieltäsi täällä, enkä suutu siitä vaikka kuinka huudat ja haukut meitä kaikkia täällä, se kuuluutuohon tilanteeseen että on paha olla. Huomenna on taas kaikki paremmin kun olet yön nukkunut... halin sua


      • Miem
        voisuaressukkaakatkeraa kirjoitti:

        No niinhän mie sanoin et sut on heiteetty ulos joten siitä olet katkera. Mutta yritä selvii siitä, mie tsemppaan olen psukologiaa lukeneena hyvin tietoinen tunneskaalastasi. Ymmrrän että huudat ja purkaat mieltäsi täällä, enkä suutu siitä vaikka kuinka huudat ja haukut meitä kaikkia täällä, se kuuluutuohon tilanteeseen että on paha olla. Huomenna on taas kaikki paremmin kun olet yön nukkunut... halin sua

        Ristuksen perkele kun oot ääliö et ymmärrä mitään ! No sinut mies jätti ja kostoksi et päästänyt lapsia isälle niin kukakohan on katkera... ...ja kukakohan heitti kenet pihalle ? Kyllä se ex heitettiin pihalle kun huoltajuus loppui ja samalla joutui lähtemään sen äijä joka luvatta asui siinä talossa


      • oyp
        Miem kirjoitti:

        Ristuksen perkele kun oot ääliö et ymmärrä mitään ! No sinut mies jätti ja kostoksi et päästänyt lapsia isälle niin kukakohan on katkera... ...ja kukakohan heitti kenet pihalle ? Kyllä se ex heitettiin pihalle kun huoltajuus loppui ja samalla joutui lähtemään sen äijä joka luvatta asui siinä talossa

        KOsto tai ei, miten vaan asiaa ajattelet katkerana, mutta meillä kielto sutturoidenmielle tuloon tai että me mentäisiin sutturoidenkotiin oli ehdotona ja paras. Emme halunneet että lapset näkisivät perheenrikkojia jotka vievät heidän isän ja sen jälkeenisä vaihtoi heidät sutturoihin, siihen olemme liian arvokkaita ihmisiä. Sutturat ei kuulu meidän elämään ei sitten mitenkään. Miksi pitäisi perheenrikojat ottaa kotiimme?
        Surullista sulla että vihaat omia lapsia noinkinpaljon että pakotat lapsesi näkemään perheenrikojasutturat vaikka lapset ei halua, miski teet niin?
        Jos sinua on kohdeltu väärin niin miksi kostat omille lapsille ja vihaat heitä?
        Meillä lapset ovat onnellisia aikuisia ja sanovatkin että olen maailman paras äiti kun suojelin heitä sutturoilta. Olemme niin onnekkaita. Mutta yritä nyt lieventää vihaasi lapsiasi kohtaan, en usko että he olivat syyllisisä siihen että hylkäsit heidät, kyllä se perheenrikoja oli syyllinen ja uskoit sitä, ja lapset jäi.


    • ressukärsiijakostaa

      Miemukka on niin kostonhaluinen että väristelee täällä KAIKKIEN IHMISTEN KIRJOITUKSET. Eikantsi välittää, katkeruuttaa korppikotka huutaa. Ilmeisesti on kärsinyt elämässään huonosta kohtelusta ja nyt ksotaa kaikille.

      • Miem

        Moukka olet itse Lässy Lissu ! Ja katkera olet itse horo !
        Eron jälkeen tapasin lapsiani sopimuksen mukaan ja lapset käyvät viikottain minun luona ja ovat vaimon ja hänen lasten kanssa kavreita ... ...ja sekös psykopaatti lissua harmittaa ! Eron yhteydessä ex ämmä häädettiin elämästä ja elatusvelvollisuuden loputttua hänet häädettiin omistamastani talostakin !!! Ps. Isät/miehet tehkää naimisiin mentäessä aina avio ehto se kannattaa silla pystyy suojamaa omaisuuden!


      • oyp
        Miem kirjoitti:

        Moukka olet itse Lässy Lissu ! Ja katkera olet itse horo !
        Eron jälkeen tapasin lapsiani sopimuksen mukaan ja lapset käyvät viikottain minun luona ja ovat vaimon ja hänen lasten kanssa kavreita ... ...ja sekös psykopaatti lissua harmittaa ! Eron yhteydessä ex ämmä häädettiin elämästä ja elatusvelvollisuuden loputttua hänet häädettiin omistamastani talostakin !!! Ps. Isät/miehet tehkää naimisiin mentäessä aina avio ehto se kannattaa silla pystyy suojamaa omaisuuden!

        Onko tuo nyt sivistyneen ihmisen sanoja? No ei ole, ai mut ethän sie oo sivistynytkään kun vihaat omia lapsiasi.
        Höpsispöpsis miumaumoukka, enemmn minua olisi harmittanut jos me olisimme joutneet pakolla näkemään niitä perheenrikkojia ja ottamaan niitä kotiimme ja menemään heitä katsomaan jonnekin, se olisi ollut kamalaa jaärkytävää. Emme varmaan enää olisi lasten kanssa tekemisissä, koska en halua olla sellainen äiti joka pakottaa lapset näkemään perheenrikojia. Onneksi emme koskaan joutuneet siihen tilanteeseen, mies piti horonsa kaukana meistä olivat niin huonoa väkeä.
        Juu kaikkien kannattaa tehdä sopimus ettei perheernikojat pääse lasten ja exän omaisuueen käsiksi, se heillä on tarkoituksena eivät muuten ajaisi miehen rakkaita pois meihen elämästä. On se kumma kun mies ei sitä tajuu vaan hylkää ja vaihtaa omat lapset sutturoihin kun he sitä vaativat.
        Kannattaa sunkin tehdä sutturan kanssa sopimus ettei ne pölli sun omaisuutta ja rahoja sun lapsilta, sinuthan ne on jo vieneet lapsilta. On sulla ja asiat huonosti voi voi... Onneksi psykologiaa lukeneena pystyn kuuntelmaan ja auttamaan sua, ja ehkä saat paljon paljon apua. halin sua.
        Meillä on asiat paremmin kuin hyvin, lapset läheisiä, on lasten perheet, koko suku miehen ja mun, on ystävät ja tutut, kaikki on jälellä, vain huonot ja heikot putoo.. mies ei vaan ymmärtänyt mikä onni me olimme, mutta jokainen tekee omat ratkaisut, ja nyt meidän miehelle se meni pieleen,kaikki hylkäsi hänet, vaikka hän luuli että hän hylkä, mutta tuli itse hylätyksi.


      • Miem
        oyp kirjoitti:

        Onko tuo nyt sivistyneen ihmisen sanoja? No ei ole, ai mut ethän sie oo sivistynytkään kun vihaat omia lapsiasi.
        Höpsispöpsis miumaumoukka, enemmn minua olisi harmittanut jos me olisimme joutneet pakolla näkemään niitä perheenrikkojia ja ottamaan niitä kotiimme ja menemään heitä katsomaan jonnekin, se olisi ollut kamalaa jaärkytävää. Emme varmaan enää olisi lasten kanssa tekemisissä, koska en halua olla sellainen äiti joka pakottaa lapset näkemään perheenrikojia. Onneksi emme koskaan joutuneet siihen tilanteeseen, mies piti horonsa kaukana meistä olivat niin huonoa väkeä.
        Juu kaikkien kannattaa tehdä sopimus ettei perheernikojat pääse lasten ja exän omaisuueen käsiksi, se heillä on tarkoituksena eivät muuten ajaisi miehen rakkaita pois meihen elämästä. On se kumma kun mies ei sitä tajuu vaan hylkää ja vaihtaa omat lapset sutturoihin kun he sitä vaativat.
        Kannattaa sunkin tehdä sutturan kanssa sopimus ettei ne pölli sun omaisuutta ja rahoja sun lapsilta, sinuthan ne on jo vieneet lapsilta. On sulla ja asiat huonosti voi voi... Onneksi psykologiaa lukeneena pystyn kuuntelmaan ja auttamaan sua, ja ehkä saat paljon paljon apua. halin sua.
        Meillä on asiat paremmin kuin hyvin, lapset läheisiä, on lasten perheet, koko suku miehen ja mun, on ystävät ja tutut, kaikki on jälellä, vain huonot ja heikot putoo.. mies ei vaan ymmärtänyt mikä onni me olimme, mutta jokainen tekee omat ratkaisut, ja nyt meidän miehelle se meni pieleen,kaikki hylkäsi hänet, vaikka hän luuli että hän hylkä, mutta tuli itse hylätyksi.

        Hmmm.en minä sivistyneelle kirjoittanutkaan !
        Ja miten ja millä saisin sinut ymmärtämään että SINÄ LISSU ET OLE SIINÄ KESKIÖSSÄ JOTA TAVATAAN NÄHDÄÄN YM.MUUTA SINÄ ET KUULU ISÄ LAPSI TAPAAMISEEN SINUN EI TARVITSE NÄHDÄKKÄÄN EX MIEHESI NAISTA/VAIMOA !!!! LAPSET ON ERIASIA JA SE ON LASTEN ISÄN OIKEUS PÄÄTTÄÄ KEITÄ LAPSET NÄKEE LUONAAN EIKÄ SE KUULU ISÄN KODIN ULKOPUOLISILLE JA SE EX VAIMO ON ISÄ KODISSA ULKOPUOLINEN !!! Asianajajalta asiaa kysellessäni asianajaja sanoi ettei kodin asiat kuulu ex puolisolle eikä se liity lapsiin mitenkään ketä isän luona on/asuu joten silläkään perusteella isällä ei ole velvollisuutta ilmottaa henkiöistä jotka on hänen luona sinulle mitään !
        Mikä sopimus ? Minun omaisuus/rahat on minun ja minä päätän kenelle annan rahaa ... ...no seon varma ettei ex ämmä saa ainakaan mitään


      • eimeilletulla
        Miem kirjoitti:

        Hmmm.en minä sivistyneelle kirjoittanutkaan !
        Ja miten ja millä saisin sinut ymmärtämään että SINÄ LISSU ET OLE SIINÄ KESKIÖSSÄ JOTA TAVATAAN NÄHDÄÄN YM.MUUTA SINÄ ET KUULU ISÄ LAPSI TAPAAMISEEN SINUN EI TARVITSE NÄHDÄKKÄÄN EX MIEHESI NAISTA/VAIMOA !!!! LAPSET ON ERIASIA JA SE ON LASTEN ISÄN OIKEUS PÄÄTTÄÄ KEITÄ LAPSET NÄKEE LUONAAN EIKÄ SE KUULU ISÄN KODIN ULKOPUOLISILLE JA SE EX VAIMO ON ISÄ KODISSA ULKOPUOLINEN !!! Asianajajalta asiaa kysellessäni asianajaja sanoi ettei kodin asiat kuulu ex puolisolle eikä se liity lapsiin mitenkään ketä isän luona on/asuu joten silläkään perusteella isällä ei ole velvollisuutta ilmottaa henkiöistä jotka on hänen luona sinulle mitään !
        Mikä sopimus ? Minun omaisuus/rahat on minun ja minä päätän kenelle annan rahaa ... ...no seon varma ettei ex ämmä saa ainakaan mitään

        Lasten ei kuulu nähdä perheenrikkojia, missään ei niin sanota että lasten on pakko niitä katsella! Sinä itse pakotat omat lapset koska vihaat heitä.
        Meillä ei koskaanperheenrikojat ole tulleet meille emmekä me niitä menneet katsomaan emme tunne tuoisiamme emmekä edes halua. Hyi likaisia sutturoita, jotka vievät lapsiltani isän. Meillä ei ole ruokatarjoilua eikäkahveja perheenrikkojille.
        Me ei tarvittu asianajajaa kun päätimme ettei sutturat tule meille, meille se oli itsestään selvää etti tule meille emmekä me niiden kotiin. Olisi järkytys ja loukkaus lapsia kohtaan jos niin olisi pakotettu. Mihin me tarvisisimme niitä, emme mihinkään.
        Olisimme hunningolla koko suku jos semmoiset olisivat päässeet koteihimme penkomaan ja sotkemaan, luulen ettei kotiamme enää olisi, me kaikki hunningolla, semmoinen vaikutus heillä olisi ollut. Mieskin on vaina sekasin, kun vaihtoi omat lapset. Nyt laset hylkäsi isän kun hän lapset aikanaan, ja se on parasta mitä olla voi. Anopin kanssa nauramme ja olemme hyvillämme ettei sutturat päässeet meidän elämään.


      • Miem
        eimeilletulla kirjoitti:

        Lasten ei kuulu nähdä perheenrikkojia, missään ei niin sanota että lasten on pakko niitä katsella! Sinä itse pakotat omat lapset koska vihaat heitä.
        Meillä ei koskaanperheenrikojat ole tulleet meille emmekä me niitä menneet katsomaan emme tunne tuoisiamme emmekä edes halua. Hyi likaisia sutturoita, jotka vievät lapsiltani isän. Meillä ei ole ruokatarjoilua eikäkahveja perheenrikkojille.
        Me ei tarvittu asianajajaa kun päätimme ettei sutturat tule meille, meille se oli itsestään selvää etti tule meille emmekä me niiden kotiin. Olisi järkytys ja loukkaus lapsia kohtaan jos niin olisi pakotettu. Mihin me tarvisisimme niitä, emme mihinkään.
        Olisimme hunningolla koko suku jos semmoiset olisivat päässeet koteihimme penkomaan ja sotkemaan, luulen ettei kotiamme enää olisi, me kaikki hunningolla, semmoinen vaikutus heillä olisi ollut. Mieskin on vaina sekasin, kun vaihtoi omat lapset. Nyt laset hylkäsi isän kun hän lapset aikanaan, ja se on parasta mitä olla voi. Anopin kanssa nauramme ja olemme hyvillämme ettei sutturat päässeet meidän elämään.

        Meillä ei olekkaan perheen rikkojia ja missään ei sanota etteikö lapset saisi nähdä isän vaimoa !


      • Miem
        eimeilletulla kirjoitti:

        Lasten ei kuulu nähdä perheenrikkojia, missään ei niin sanota että lasten on pakko niitä katsella! Sinä itse pakotat omat lapset koska vihaat heitä.
        Meillä ei koskaanperheenrikojat ole tulleet meille emmekä me niitä menneet katsomaan emme tunne tuoisiamme emmekä edes halua. Hyi likaisia sutturoita, jotka vievät lapsiltani isän. Meillä ei ole ruokatarjoilua eikäkahveja perheenrikkojille.
        Me ei tarvittu asianajajaa kun päätimme ettei sutturat tule meille, meille se oli itsestään selvää etti tule meille emmekä me niiden kotiin. Olisi järkytys ja loukkaus lapsia kohtaan jos niin olisi pakotettu. Mihin me tarvisisimme niitä, emme mihinkään.
        Olisimme hunningolla koko suku jos semmoiset olisivat päässeet koteihimme penkomaan ja sotkemaan, luulen ettei kotiamme enää olisi, me kaikki hunningolla, semmoinen vaikutus heillä olisi ollut. Mieskin on vaina sekasin, kun vaihtoi omat lapset. Nyt laset hylkäsi isän kun hän lapset aikanaan, ja se on parasta mitä olla voi. Anopin kanssa nauramme ja olemme hyvillämme ettei sutturat päässeet meidän elämään.

        ETKÖ SÄ SAATANAN ÄÄLIÖ YMMÄRRÄ ETTÄ EX MIEHESI JA HÄNEN VAIMONSA EI OLLUT KOSKAAN TULOSSA KAHVITTELEMAAN LUOKSESI !!!


      • Miem
        eimeilletulla kirjoitti:

        Lasten ei kuulu nähdä perheenrikkojia, missään ei niin sanota että lasten on pakko niitä katsella! Sinä itse pakotat omat lapset koska vihaat heitä.
        Meillä ei koskaanperheenrikojat ole tulleet meille emmekä me niitä menneet katsomaan emme tunne tuoisiamme emmekä edes halua. Hyi likaisia sutturoita, jotka vievät lapsiltani isän. Meillä ei ole ruokatarjoilua eikäkahveja perheenrikkojille.
        Me ei tarvittu asianajajaa kun päätimme ettei sutturat tule meille, meille se oli itsestään selvää etti tule meille emmekä me niiden kotiin. Olisi järkytys ja loukkaus lapsia kohtaan jos niin olisi pakotettu. Mihin me tarvisisimme niitä, emme mihinkään.
        Olisimme hunningolla koko suku jos semmoiset olisivat päässeet koteihimme penkomaan ja sotkemaan, luulen ettei kotiamme enää olisi, me kaikki hunningolla, semmoinen vaikutus heillä olisi ollut. Mieskin on vaina sekasin, kun vaihtoi omat lapset. Nyt laset hylkäsi isän kun hän lapset aikanaan, ja se on parasta mitä olla voi. Anopin kanssa nauramme ja olemme hyvillämme ettei sutturat päässeet meidän elämään.

        JA EI SINUA SINNE LASTEIN ISÄN LUOKSE HUOLITA OLET ULKOPUOLINEN


      • Vainmekaksion

        Ei meitä ole täällä kuin me kaksi, muut ovat jo aika päiviä lähteneet.


      • uskomatontyyppi
        Miem kirjoitti:

        JA EI SINUA SINNE LASTEIN ISÄN LUOKSE HUOLITA OLET ULKOPUOLINEN

        Moukka on tosi lapsellinen ja katkera. Raivoo täällä kaikille. Huomaa et hermot on kireellä ja psyyke matala.


      • Mitähähh20
        Miem kirjoitti:

        Hmmm.en minä sivistyneelle kirjoittanutkaan !
        Ja miten ja millä saisin sinut ymmärtämään että SINÄ LISSU ET OLE SIINÄ KESKIÖSSÄ JOTA TAVATAAN NÄHDÄÄN YM.MUUTA SINÄ ET KUULU ISÄ LAPSI TAPAAMISEEN SINUN EI TARVITSE NÄHDÄKKÄÄN EX MIEHESI NAISTA/VAIMOA !!!! LAPSET ON ERIASIA JA SE ON LASTEN ISÄN OIKEUS PÄÄTTÄÄ KEITÄ LAPSET NÄKEE LUONAAN EIKÄ SE KUULU ISÄN KODIN ULKOPUOLISILLE JA SE EX VAIMO ON ISÄ KODISSA ULKOPUOLINEN !!! Asianajajalta asiaa kysellessäni asianajaja sanoi ettei kodin asiat kuulu ex puolisolle eikä se liity lapsiin mitenkään ketä isän luona on/asuu joten silläkään perusteella isällä ei ole velvollisuutta ilmottaa henkiöistä jotka on hänen luona sinulle mitään !
        Mikä sopimus ? Minun omaisuus/rahat on minun ja minä päätän kenelle annan rahaa ... ...no seon varma ettei ex ämmä saa ainakaan mitään

        Miksi sinä Miem asut monen naisen kaa? Eikö yksi riitä?


      • uuikjbkgoto
        Miem kirjoitti:

        ETKÖ SÄ SAATANAN ÄÄLIÖ YMMÄRRÄ ETTÄ EX MIEHESI JA HÄNEN VAIMONSA EI OLLUT KOSKAAN TULOSSA KAHVITTELEMAAN LUOKSESI !!!

        Meillä taas yksikään perheenrikoja ei pääse meille eikä meitä kiusaamaan. Lapset ja minä olemme niin arvokkaita ihmisiä, tiedämme arvon emmekä alistu sutturoiden haukkumisiin ja solvailuihin.
        Minä olen aina kuulunut sinne missä lapsetkin ovat ja vahtinut ettei suttura tule meille eikä kiusaa lapsiamme. Miehen sutturat ei kuulu perheeseemme eikä sukuumme, sitä on heidän turha tulla vaatimaan. Voi itkeä, voi huutaa ja voi tehdä mitä lystää, mutta meille ei ole asiaa.
        Nauramme usein kun mietimme miten he haluisivat tulla meitäkiusaamaan muttei pääse meille. Toki haluu meitä kiusaa mutta noin alaarvoisia ihmisiä ei tule meidän lähelle.


      • Ihmeellinensaitti
        uskomatontyyppi kirjoitti:

        Moukka on tosi lapsellinen ja katkera. Raivoo täällä kaikille. Huomaa et hermot on kireellä ja psyyke matala.

        Keille kaikille ?'te kaksi täällä kinaatte, ei kukaan muu, Meikä lähtee nyt töihin.


      • Miem
        uuikjbkgoto kirjoitti:

        Meillä taas yksikään perheenrikoja ei pääse meille eikä meitä kiusaamaan. Lapset ja minä olemme niin arvokkaita ihmisiä, tiedämme arvon emmekä alistu sutturoiden haukkumisiin ja solvailuihin.
        Minä olen aina kuulunut sinne missä lapsetkin ovat ja vahtinut ettei suttura tule meille eikä kiusaa lapsiamme. Miehen sutturat ei kuulu perheeseemme eikä sukuumme, sitä on heidän turha tulla vaatimaan. Voi itkeä, voi huutaa ja voi tehdä mitä lystää, mutta meille ei ole asiaa.
        Nauramme usein kun mietimme miten he haluisivat tulla meitäkiusaamaan muttei pääse meille. Toki haluu meitä kiusaa mutta noin alaarvoisia ihmisiä ei tule meidän lähelle.

        Ei et koskaan ole kuulunut ex miehesi kotiin .. ...siellä määrää hän ja hänen vaimo et sinä


      • oyp
        Miem kirjoitti:

        Ei et koskaan ole kuulunut ex miehesi kotiin .. ...siellä määrää hän ja hänen vaimo et sinä

        Niin en ole koskaan väittänytkään, eikä mies eikä sutura kuulu meidän kotiin! Emme sinne läävään edes menisi, ties mitä kulkutauteja sieltä saisi.
        Meilläkin määrää minä ja lapset ja kovasti määräämme, juuri sen takia sutturat ei pääse meille eikä ole koskaan päässeet meille eikä alsten ja mun lähelle, emme alistu perheenrikojien kieroiluun ja siihen että rikkoivat perheemme ja pakotti miehen hylkäämään omat lapset.
        Ei todellakaa kulu meidän elämään.


      • Miem
        oyp kirjoitti:

        Niin en ole koskaan väittänytkään, eikä mies eikä sutura kuulu meidän kotiin! Emme sinne läävään edes menisi, ties mitä kulkutauteja sieltä saisi.
        Meilläkin määrää minä ja lapset ja kovasti määräämme, juuri sen takia sutturat ei pääse meille eikä ole koskaan päässeet meille eikä alsten ja mun lähelle, emme alistu perheenrikojien kieroiluun ja siihen että rikkoivat perheemme ja pakotti miehen hylkäämään omat lapset.
        Ei todellakaa kulu meidän elämään.

        Ei ! Eivät hesinun määräyksestä poissa ole olleet vaan omasta tahdosta ! Ei sinulla ole määräys valtaa kuin ainoastaan omassa kodissasi !


      • Miem
        oyp kirjoitti:

        Niin en ole koskaan väittänytkään, eikä mies eikä sutura kuulu meidän kotiin! Emme sinne läävään edes menisi, ties mitä kulkutauteja sieltä saisi.
        Meilläkin määrää minä ja lapset ja kovasti määräämme, juuri sen takia sutturat ei pääse meille eikä ole koskaan päässeet meille eikä alsten ja mun lähelle, emme alistu perheenrikojien kieroiluun ja siihen että rikkoivat perheemme ja pakotti miehen hylkäämään omat lapset.
        Ei todellakaa kulu meidän elämään.

        Ja kyllä sinä apina erotit lapset isästä !


      • moukkamoukka
        Miem kirjoitti:

        Ja kyllä sinä apina erotit lapset isästä !

        Ja sinä gorillakojootti vihaat ja hylkäsit omat lapsesi. Kostat heille että sut on heitetty pihalle.


      • oikaisuuuu
        moukkamoukka kirjoitti:

        Ja sinä gorillakojootti vihaat ja hylkäsit omat lapsesi. Kostat heille että sut on heitetty pihalle.

        oikeasti sairaan luonnehäiriöiset "viranomaiset" kostaa "äidin" vaatimuksesta..


      • Miem
        moukkamoukka kirjoitti:

        Ja sinä gorillakojootti vihaat ja hylkäsit omat lapsesi. Kostat heille että sut on heitetty pihalle.

        Ääliö ymmärrätkö etten hylännyt lapsia erosin ainoastaan narsisti ämmästä ! Hoidin velvoitteet lapsia kohtaan mutten maksanu ämmälle mitään ! Ex ämmä ei eron jälkeen kuulunu minun elämään


      • Lopettakaajo
        oikaisuuuu kirjoitti:

        oikeasti sairaan luonnehäiriöiset "viranomaiset" kostaa "äidin" vaatimuksesta..

        Te olette kinaavat molemmat täyshulluja.


    • mennetitäeitarvimuistaa

      Joskus on vaan parasta pitää entiset ja nykyiset lapset erillään, ja pitkää vliä entisiin elämiin. Kyllähän se ikävää on mutta nyt pitää elää nykyisessä hetkessä eikä haikailla entisiä. lapset kasvaa ja unohtaa pian huonon kohtelun tai välinpitämättömyyden.
      Isälle on paljon helpompaa erota lapsista kuin äidille.
      Monet isät elää ilman omia lapsiaan kuukausia jopa vuosia, ja näkee jos näkee... ei mitään onngelmaa ja se on hyvä asia. Miksi muistella mennetitä kun on uusi perhe jota voi paapoa ja joka korvaa entisen huonon perheen.
      Me uudet suhteet osaamme kyllä nostaa miehen mielialaa ja pelastaa mies menneiden haikailuista, ja pian ne miehet unohtaa, uusi on aina uusi.

      • Miem

        Ei ole entisiä ja nykyisiä lapsia vaan on minun lapset ja vaimon lapset ja minun lapset tulivat tapaamis sopimuksen mukaan minun luokse ja vaimoni lapset menivät isälleen sopimuksen mukaan eikä meillä ollut ulkopuolisia kuin ex puoliso !


      • Oletvajaamielinen

        Kyllä sulla trolli on mielenterveys täysin mennyt, et osaa edes kirjoittaa taidat kännätä päivät päästään, tai olet kehitysvammainen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe