Minulla on Lenovo Essential B5400 läppäri
Siitä hiipui näppäimistö
Mistähän saisi uuden.Löysin ebaysta pari ehdokasta, mutta tyyppinimeroiden kolme viimeistä numeroa poikkeavat toisistaan esim p/n 25213282 ja ebayn versiossa kolme viimeistä 282
Löytyykö Hesasta kauppaa ?
Varaosia lenovon läppäriin
6
244
Vastaukset
- ääkkösiäjaöökkösiä
Näppiksistä on ziljoona eri kielivaihtoehtoa. Ovatko nuo ebayn tarjokkaat Swe/Fin-näppiksiä? Jos eivät, niin totta kai niillä on myös eri tuotenumero.
- Joutomies12
Nuo ovat swefi näppiksiä
- dsfsdfsf
Samat näyttää oelvan viimeiset numerot kummassakin. Näenköhän oikein ??
- Joutomies12
Sorry ebayn loppunumerot 252
- sdfaf
http://www.ebay.com/itm/DK-Swedish-Finnish-Norsk-Danish-Nordic-Keyboard-for-Lenovo-IdeaPad-B5400-M5400-/111999059715?hash=item1a13aa0703:g:DFgAAOSwxfNXOUj7
Tossa ainakin on samat numerot lopussa, siis ...282
Tosin on ameriikan ebay kyseessä.- Joutomies12
Numerosarjat ovat 1:1
Eipä tuosta paljoa lisäkuluja tule, joten tilasin
Kiitos avusta !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675