Moi oon 14v poika ois kiva löytää uusia kavereita itellä on kyl aika paljon niitä mutta lisää tyttöjä ja poikia kavereiksi asun jyväskyläs joten sielt
New friends
Watup
11
224
Vastaukset
- boy15
Laita kik?
- Moimii
Instaa /ask'ia?
- mulla
Ei oo instaa eikä askii. Kik vaan
- eiookikkeinäkyny
Laita sä kikkis ap
Ja muutkin - laurelaaaa
Tääl ois 15vtyttö jyväskyläst mut miten otan suhun yhteyttä ku et laita tänne mitään ???? :)
- Jkldhd
Onksul snäppii tai ig? T. 15v poika jyväskylästä :)
- Hiljainen.kostaja
Laurelaaaa, sun pitää kysyä ap:lta.
- Watup
Mis koulus oot
- Hiljainen.kostaja
Kysy keskustelun aloittajalta.
- Watup
Mul on wappi vaan
- koitalataasekik
Lataa kik. Kestää 5 min. Eli ei pitäs olla niin ylivoimaswn vaikeaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741