Moi oon 14v poika ois kiva löytää uusia kavereita itellä on kyl aika paljon niitä mutta lisää tyttöjä ja poikia kavereiksi asun jyväskyläs joten sielt
New friends
Watup
11
229
Vastaukset
- boy15
Laita kik?
- Moimii
Instaa /ask'ia?
- mulla
Ei oo instaa eikä askii. Kik vaan
- eiookikkeinäkyny
Laita sä kikkis ap
Ja muutkin - laurelaaaa
Tääl ois 15vtyttö jyväskyläst mut miten otan suhun yhteyttä ku et laita tänne mitään ???? :)
- Jkldhd
Onksul snäppii tai ig? T. 15v poika jyväskylästä :)
- Hiljainen.kostaja
Laurelaaaa, sun pitää kysyä ap:lta.
- Watup
Mis koulus oot
- Hiljainen.kostaja
Kysy keskustelun aloittajalta.
- Watup
Mul on wappi vaan
- koitalataasekik
Lataa kik. Kestää 5 min. Eli ei pitäs olla niin ylivoimaswn vaikeaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965