kaikkia se leipä elättää....

mjkmunhygy

11

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terv.Mirka

      Tässä sen taas näkee, uskovainen Räsänen ei näe mitää vikaa jos kouluissa aivopestään lapsia krustinuskoon. Tälläinen ihminen on vielä politiikkona meillä. Elää täysin harhoissansa ja on tekemässä päätöksiä meille. Aivan järjetöntä. Lapsia on suojeltava uskonnoilta. Ei ole yhtään liioittelua jos esim, "luoja" sana poistetaan oppikirjoista.

      Eduskunnan ja koulujen pitäisi olla 100% uskovaisista ja uskonnoista vapaata aluetta.

      • nhnbhgvtfr

        Mirka, miten saisit aikaan kansanliikkeen asialle? Politiikalla kansan terveyden puolesta. Tai, olisko edes suomessa niin paljon vielä terve järkisiä jäljellä....


      • efrs

      • mnjbhgvfcd

        Mirka, jos tiedät miksi se "Luoja" sana on uskovaisille herkkä sana niin älä kerro sitä heille. Voi joillekin aiheuttaa entistä pahemman mielen häiriön...


      • sdfsfrtgertg
        mnjbhgvfcd kirjoitti:

        Mirka, jos tiedät miksi se "Luoja" sana on uskovaisille herkkä sana niin älä kerro sitä heille. Voi joillekin aiheuttaa entistä pahemman mielen häiriön...

        Voikohan Mirka hyväksyä sanan luonto; kun se viittaa Luojaan ja luotuun....kauheeta mikä sana, täytyisi se kyllä poistaa tästä maailmankaikkeudesta...Miksei vaikka Amnesty ja SETA tee mitään luonto-sanan poistamiseksi...sen käyttöhän on kansanmurhan tasoinen rikos suorastaan.


      • Terv.Mirka

        Evoluutio on luonut meidät. Uskonnot ovat BULLSHITTIÄ.


    • Hei.

      Kyllä, tuosta olisi paljon keskusteltavaa. Mutta jos keskustelu on mustavalkoista, se loppuu alkuunsa. Esimerkiksi, jos vaaditaan että joku paikka on uskontovapaata. Kun meillä on oikeus uskoon ja meitä uskovia on aika tavalla täällä kulkemassa ja elämässä arkeamme ja juhlaamme. Jos aletaan kaikista lauluista (ja silloin kai myös kirjoista? siitähän tuossa oli kyse, koulukirjoista) poistamaan kaikki uskoon, Jumalaan, Luojaan, kirkkoon, rukoilemiseen tms liittyvät sanat, aika vähän jää jäljelle.

      Kesän iloa jokaiselle,
      Pirkko-pappi

      • jhgftrojäki

        Tavallaan tunnustit saatana herra jumalineen jumalakses! Olet niin raukkamainen rikollisuuden edustaja, että et kerro uhreillesi todellista herrojenne!
        Ja
        Samalla, Jeesuksen antama opin mukaan saat tuomiosi ansioittesi mukaan ja kun edelleen siitä tietoisena vastusta Jeesuksen antamaa tietoa, niin joka kerta kun Jeesuksen Niemeä käytät niin VALEHTELET itsesi ja EKSYTTÄMÄSI tänne:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        uskonvapautta koskeva Laki ei kiellä Jumalanaan ja Jeesuksenkaan LAKIEN JA OPPIEN TOTTELEMISTA
        MUTTA
        saatanaa palvelevien herra jumala kieltää Jumalan ja Jeesuksen palvelemiset:
        Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        Monta suomalaista, pikku lastakin on tämän herra jumalan opin mukaan tapettu, tapatettu, raiskattu jne...
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        TÄTÄ KAIKKEA, JA PALJON MUUTAKIN JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN JA OPPIEN VASTAISUUKSIA SAIRAAKSI AIVOPESTY Pirkko-pappi EDUSTAA TUNNUSTAMATTA TODELLISTA herraansa JA VASTAAMATTA USKONTUNNUSTUKSEN JOHDOSTA ASETETTUIHIN KYSYMYKSIIN.
        helevettiin pääsee ilman että elättää valehtelijoita!

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".


    • eroakirkostapirkko

      Erosin kirkosta, koska kirkko on uskon vastainen.

      • lkjhgytfdr

        Kirkosta eromisesi ymmärrän...

        mutta

        uskon vastaisuuden olet ilmeisesti käsittänyt väärin.
        Jeesus on raamatun mukaan kieltänyt uskomasta ja kirkko papistoineen käskee uskomaan (saatanaa jumalaksi) opeillaan.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.


      • lkjhgf

        kirkosta ero on kuitenkin hyvä asia siinäkin mielessä, että et ole rahoittamassa rikollisuuden toimintaa mm lähetystyö saatanallisuuksien suhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe