ollaan niin saakelin suuria herroja,yritetään alistaa naapurit ja naapurikyläkunnat.Kuitenkin kun aika kuluu niin on vaikeuksia hallita enää itsensä tekemisiä ja itseään,karkaillaan hoitolaitoksista ja työllistetään hoitohenkilökuntaa ja viranomaisia,kannattaisiko yrittää elää sovussa naapureidensa kanssa sekä antaa heillekkin rauha ja vapaakulkuoikeus vaikeuttamatta muiden elämää olemalla suurempi pehtoori kun onkaan.
Mistä näitä Aatuja sikiää
5
253
Vastaukset
- tuokeemakkaroo
Näitä kiven ja kannon pyörittäjä vajakkeja taitaa olla koko suomi täynnä,pelätään yleisiä paikkoja ja siksi korotetaan itseään ja sillä tavalla tuodaan omaa erinomaisuuttaan esiin.
- minunmaanimansikka
Jestas sentään nämä Aatut on niitä äidin kasvatteja joille ruoka suuhun työnnetään ja äityli haukkuu että minun pojalle viina väkisin suuhun kaadetaan,eikä kukaan tule ilmaiseksi auttamaan työhommissa.
- tultapäin
Kuuluukohan nämä Vilmannin puukuljetuksia ajavat kollot samaan rinkiin kun eivät osaa jälkiään ajoteiltä siivota
- saksanmaalletakaisin
YLLÄPIDOLLA taitaa olla posket persikkaa ja takapuolessa pyyhkimätöntä mustikkasoppaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850