Mulla on akne, se on vaikuttanut tosi paljon mun itsetuntoon. :( Nyt mulla on lääkitys ja hyvät tuotteet joilla puhdistan ihoni aamuin illoin ja se alkaa olla jo paranemaan päin. Mites teillä?
Onko akne vaikuttanut teidän itsetuntoon?
9
231
Vastaukset
Eipä juuri oo vaikuttanut mun itsetuntoon.
- ääääliö
On tosiaankin. Se ei parane sitten millään.
- kokeiltu_on
No käytä meikkiä?
- aknenaama16
On vaikuttanu itsetuntoon, kiusattiin koulussakin vähän aknen takia ja lääkityksellä on jo parantunut aika hyvin
- puhdaspärstä
On vaikuttanut. Pilleri aamulla ja pesee muutaman kerran naaman päivässä, niillä pysyy kurissa ja naama on nykyään lähes moitteeton aknen suhteen.
Jos jollain sama ongelma niin älä käytä salisyylihappoja tms. ne vain pahentaa punoitusta, ainenkin mulla. Kuirinta voiteit muutaman kerran kuukaudessa, ei muita aineita. Lääkereseptin saa helposti ja maksaa vain n. 12€/~3kk. - OispaSöpö
Vaikuttaa, tuntuu etten voi elää itteni kanssa koska sitä ei ole pelkästään naamassa, vaan myös vartalossa.
- rip.hiukset
mulla ei oo oikeestaa vaikkuttanu. Itelläni on otsassa,leuassa ja nenän vierukset ihan täynnä, mutta ei oikeestaan oo vaikuttanu. Leikkautin otsatukan aattelin et se näyttäis kivalt...nyt vihaan sitä se vaikuttaa mun itsetuntoon enemmän kun akne :(
- Ak.ne
Akne on ihosairaus, eihän se itsetuntoon vaikuta :D
- Mr.Finni
Kyllä se vaan voi vaikuttaa, varsinkin yhdistettynä pienikokoiseen penikseen kuten itselläni:(
Terveisin 17 v finninaama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432131Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701243Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796- 75722
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665