Mulla on akne, se on vaikuttanut tosi paljon mun itsetuntoon. :( Nyt mulla on lääkitys ja hyvät tuotteet joilla puhdistan ihoni aamuin illoin ja se alkaa olla jo paranemaan päin. Mites teillä?
Onko akne vaikuttanut teidän itsetuntoon?
9
219
Vastaukset
Eipä juuri oo vaikuttanut mun itsetuntoon.
- ääääliö
On tosiaankin. Se ei parane sitten millään.
- kokeiltu_on
No käytä meikkiä?
- aknenaama16
On vaikuttanu itsetuntoon, kiusattiin koulussakin vähän aknen takia ja lääkityksellä on jo parantunut aika hyvin
- puhdaspärstä
On vaikuttanut. Pilleri aamulla ja pesee muutaman kerran naaman päivässä, niillä pysyy kurissa ja naama on nykyään lähes moitteeton aknen suhteen.
Jos jollain sama ongelma niin älä käytä salisyylihappoja tms. ne vain pahentaa punoitusta, ainenkin mulla. Kuirinta voiteit muutaman kerran kuukaudessa, ei muita aineita. Lääkereseptin saa helposti ja maksaa vain n. 12€/~3kk. - OispaSöpö
Vaikuttaa, tuntuu etten voi elää itteni kanssa koska sitä ei ole pelkästään naamassa, vaan myös vartalossa.
- rip.hiukset
mulla ei oo oikeestaa vaikkuttanu. Itelläni on otsassa,leuassa ja nenän vierukset ihan täynnä, mutta ei oikeestaan oo vaikuttanu. Leikkautin otsatukan aattelin et se näyttäis kivalt...nyt vihaan sitä se vaikuttaa mun itsetuntoon enemmän kun akne :(
- Ak.ne
Akne on ihosairaus, eihän se itsetuntoon vaikuta :D
- Mr.Finni
Kyllä se vaan voi vaikuttaa, varsinkin yhdistettynä pienikokoiseen penikseen kuten itselläni:(
Terveisin 17 v finninaama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417