Onko akne vaikuttanut teidän itsetuntoon?

sössö232

Mulla on akne, se on vaikuttanut tosi paljon mun itsetuntoon. :( Nyt mulla on lääkitys ja hyvät tuotteet joilla puhdistan ihoni aamuin illoin ja se alkaa olla jo paranemaan päin. Mites teillä?

9

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä juuri oo vaikuttanut mun itsetuntoon.

• ääääliö

On tosiaankin. Se ei parane sitten millään.

• kokeiltu_on

No käytä meikkiä?

• aknenaama16

On vaikuttanu itsetuntoon, kiusattiin koulussakin vähän aknen takia ja lääkityksellä on jo parantunut aika hyvin

• puhdaspärstä

On vaikuttanut. Pilleri aamulla ja pesee muutaman kerran naaman päivässä, niillä pysyy kurissa ja naama on nykyään lähes moitteeton aknen suhteen.

Jos jollain sama ongelma niin älä käytä salisyylihappoja tms. ne vain pahentaa punoitusta, ainenkin mulla. Kuirinta voiteit muutaman kerran kuukaudessa, ei muita aineita. Lääkereseptin saa helposti ja maksaa vain n. 12€/~3kk.

• OispaSöpö

Vaikuttaa, tuntuu etten voi elää itteni kanssa koska sitä ei ole pelkästään naamassa, vaan myös vartalossa.

• rip.hiukset

mulla ei oo oikeestaa vaikkuttanu. Itelläni on otsassa,leuassa ja nenän vierukset ihan täynnä, mutta ei oikeestaan oo vaikuttanu. Leikkautin otsatukan aattelin et se näyttäis kivalt...nyt vihaan sitä se vaikuttaa mun itsetuntoon enemmän kun akne :(

• Ak.ne

Akne on ihosairaus, eihän se itsetuntoon vaikuta :D

• Mr.Finni

Kyllä se vaan voi vaikuttaa, varsinkin yhdistettynä pienikokoiseen penikseen kuten itselläni:(
        Terveisin 17 v finninaama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      392
      2114
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2039
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      97
      1744
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      442
      1715
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1414
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      108
      1163
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      209
      948
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      866
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      812
    10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      70
      794
    Aihe