Oamk ilmoitti eilen sivuillaan, että julkaisevat sisään päässeiden alimmat pisterajat iltapäivän aikana. Tuo iltapäivä taitaa olla aika pitkä, koska vieläkään ei ole tullut. Vai onko ne piilotettu jotenkin, että mä en niitä löydä =)
Oamk pisterajat 2016
10
646
Vastaukset
- Kkaaa
Hain sos. - ja terveysalalle kaikkiin hakuvaihtoehtoihin OAMK:iin ja sain sähköpostissa alimmat hyväksytyt pisteet kaikille noille linjoille.. Itsekin odottelin koko eilispäivän, että pisteet julkaistais.
- Narskutin
Paljon oli minimipisteet ensihoitajaksi ja fyssariksi?
- Kkaaa
Tuo fyssari tuolla tuliki, mut ensihoitajaksi oli 59 minimipisteet kokeesta.
- apkirjoittaja
Joo, mullekin tuli lopulta s.postiin ne omat pisteet ja alimmat omalta alalta. Ois kiva tietää muiltakin aloilta.
Sosionomi monimuoto alimmat oli 55 mun hakutavalla ja 53 päiväopiskeluihin (muistaakseni) - Päääääääsiinwuhui
Fysioterapeutiksi alimmat pisteet oli 50
- Qwerty777788
Ja maksimi oli 100?
Pääseekö oikeesti sisälle vähän reilusti puolilla?
No, jos oikein katsoin, niin viime vuonna jonnekin AMKn tradenomikoulutukseen oli päässyt valintakokeen 10-pisteellä (Maksimi 40-p).- Jjcjjf
70 pistettä maximi
- Qwerty777788
OK!
- siiriii
Sh monimuoto raja tais olla 57.5, olisin päässy, mutta ei ollu eka toive. Pääsin eka hakutoiveeseen, jossa samalinja raja 52.
- Ouluuun
Itse etsin myös eri alojen pisterajoja kuumeisesti koko viikonlopun. Tuloksetta. Jospa ne julkaistaisiin tässä alkuviikosta... Niinku jo todettiin, sähköpostista löytyi ainoastaan pisterajat niille aloille mihin itse haki.
Optometrian alin hyväksytty 48 (pelkät koepisteet).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984