Jatkolento BKK-HKT

Navas

Jos lentää Bangkokiin ja määränpää on Khao Lak niin kantsiiko jatkolento Phuketiin buukata vasta Bangkokissa vai ootteko varaillu jo kotoapäin?

7

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QR840

Miksi et lennä Qatarilla suoraan HKT yhdellä lipulla? Ei tule turhia odotuksia BKK:ssa tai viime hetken lentolipun ostoja.

• Minä olen varannut jatkolennon jo etukäteen. Nok airilta saa edestakaisen lennon noin 50 eurolla, riippuen aika taulusta. Tosin pitää vaihtaa lentokenttää. Mutta lentolipulla saa bussimatkat ilmaiseksi. Busseja menee hyvin tiheään. Vanillakin (mini bussi) matka maksaa 100thb eli n. 2,5 euroa.

Usein lentokentillä näkee thaikkuja luukulla kyttäämässä viimehetken halpoja lippuja. Mielestäni hinnat on tarpeeksi kohillaan, jos ajoissa on liikkeellä.
      http://suvarnabhumiairport.com/en/122-transfer-bus-between-suvarnabhumi-don-muaeng.
      qr 840 on dohan kautta. Se olisi mielestäni hyvä vaihtoehto, jos voi viettää dohassa päivän tai 2. Samoin kuin singaporen kautta mennessä olisi.

• QR840

Paljonko on kokonais matka-aika kun lentää ensin Finnairilla suoraan BKK, vaihtaa BKK->DMK ja lentää DMK-HKT? Qatarilla pääsee lentopäivistä riippuen mennen tullen yhdellä vaihdolla HKT alle 16 tunnin. Eihän tuota BKK-DMK reititystä voi edes hinnan puolesta puolustaa kun QR myy HKT noin 600 eurolla tai parhaimmillaan sai HKT business 1100 eurolla.

• gresyu6uigyuoiu9

Sillä välin kun kyselet typeriä olisit jo varannut lennot esim. momondon kautta. Toki jos et ole varma aikatauluistasi ja haluat säästää muutaman euron tuhlataksesi ne taksimatkaan Suwarnabumin ja DMK:n välille ja miettiä onko aasiassa kuukin kuumempi ja pillu poikittain... Suwarnabhumista menee lentoja HKT:n suuntaan ihan kivasti, noin 40€ suunta. Matkalaukkurumba jää omalle vastuullesi.

• mennessä aikataulut sopivat aika hyvin yhteen. itse olin viimeksi phuketissa n. 12,45.
      Sehän on uskalluksesta kiinni kuinka tiukan aikataulun itselleen laittaa.
      Kotimatkallahan finnairin lento melkein vaatii yöpymisen bangkokissa. ay 89 lähtee helsingistä puoli kuuden maissa. Noin 600e vähän alle, myös itse matkustin. Toki kyttäämäällä finnairin joulun luukku tarjouksia, vai mitä ne nyt nimeltään olivatkaan.

Jos qatarilta saa tuohon hintaan jatkuvasti lentoja, voi se hyvinkin olla seuraavan lennon yhtiö. Saman yhtiön jatkolennot kun usein saattavat joustaa, jos myöhästymisiä sattuu.

Momondolta ei löydy tai ainakaan ei löytynyt talvella esim. nok airin lentoja ollenkaan.
      Usein myös kannattaa tarkistaa hinta myös yhtiön sivuilta. Joskus olen saanut air aasian lennot edullisemmin suoraan niiden yhtiön sivuilta kuin momondon kautta.

Jos pussikyyti kelpaa lentokenttien välille, riittää kun on lentolippu. Ei maksa mitään. Mutta ne bussit eivät ole mitään luksusta.

• Navas

Kiitos vastauksista! Sehän olis ihan parhautta jos lentäis Qatarilla Phukettiin yhdellä pompulla. Mutta eilen pengoin momondon sivuilla hintoja niin aika tyyris oli vielä HEL-HKT. Air Berlin ja Etihad oli halvimpia. Toki vaihtuvat joka päivä. Ennen on lennetty Cathaylla Honkkarin kautta kahdella pompulla, mutta on siinäkin vaan mutkaa sekä Euroopas että Aasian päässä. Ollaan toki neljä viikkoa reissus, niin ehtiihän siinä matkustaakkin! Ajankohta olis helmi-maaliskuussa. :D Joo kyttääjäksi tässä on kyllä oppinut.
      Onko teillä Air Berlinistä tai Etihadista kokemuksia?
      ap

• Qatar.talvella.2017

Krabille pääset paremmilla lentoajoilla ja 4* viikossa 16h/sivu~700 Eco ja business 600€. Matka aika Khao Lak tosin 1h pidempi,no kumminkin yks vaihtoehto :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1453
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1269
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      25
      1248
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1134
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1076
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe