Niin... kertokaa.
Onko kukaan käynyt Iranissa? Mitä mieltä olette Iranista?
4
2210
Vastaukset
- intiaani
Olen käynyt Iranissa. Ajoin koko maan läpi bussilla.
Hieno maa ja kansa.
Ystävälliset ihmiset.
Todella positiivinen yllätys.
Yksinäiselle naismatkailijalle ehkä ei paras paikka matkustaa. En tiedä pääseekö edes maahan yksinäinen nainen.- Utelias 666
Hei Intiaani.
Ihanaa, että kävit Iranissa.
Halusin vaan muuten sano, että kyllä se on totta yksinäiselle naismatkailijalle ei ole kovin kiva asiaa, mutta tiedän että sinne pääse kyllä yksinäinen naismatkailija ihan hyvin.
En tiedä missä olet käynyt, mutta paras paikka on hyvä mennä Tehran ja Kaspiänmerelle... Tehranissa on hienoja Kahviloita ja ravintoloita. Siellä on taloja kuin linna! Aika paljon rikkaita ihmisiä asuu Teheranissa... ;)Kaspiänmeri on ihana lämmin paikka kesällä mennä uimaan... ;) - kesäl iranis
Utelias 666 kirjoitti:
Hei Intiaani.
Ihanaa, että kävit Iranissa.
Halusin vaan muuten sano, että kyllä se on totta yksinäiselle naismatkailijalle ei ole kovin kiva asiaa, mutta tiedän että sinne pääse kyllä yksinäinen naismatkailija ihan hyvin.
En tiedä missä olet käynyt, mutta paras paikka on hyvä mennä Tehran ja Kaspiänmerelle... Tehranissa on hienoja Kahviloita ja ravintoloita. Siellä on taloja kuin linna! Aika paljon rikkaita ihmisiä asuu Teheranissa... ;)Kaspiänmeri on ihana lämmin paikka kesällä mennä uimaan... ;)siis oon 13 ja kävin kesäl mutsin kaa iranis siel oli tosi kivaa oon itte irani laine nii mul oli paljo helpompaa siel ja paras paikka mun mielest oli ahvaz käyn täst lähtie joka vuos siel....
- Anonyymi
Toista mieltä sotahulluja naisia alistavia sotahulluja rätti päässä pitää kulkea vaikka en ole seksikäs niin paljas iho on peitettävä. Hiki päässä on oltava kun rättiä pitää koko aika pitää ei ole terve kansa. Huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798