Onko luettu juttuja Ellilöilt? ettei iho rupsaha kokonnaa aurinkon takkii. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwiVl9ncxtXNAhWE3SwKHViTBVwQFggZMAA&url=http://anna.fi/muoti-ja-kauneus/kauneus/aurinkovoiteet-ja-after-sun-tuotteet-testissa&usg=AFQjCNFn9mk_Kdv_kFSTSwZ0B4WhR7VH-w
Mites näi heltteell rasvvaus o hanskas?
18
270
Vastaukset
- kahdestipalanut
On purkki hyvää rasvaa. Tuletko rasvaamaan selkäni?
- YKooo
Laita vuan osote ; D. Harkittaa, jos ei pitkä matka ou : ).
- kahdestipalanut
Arvioisin semmonen 150km. 🚗 😉
Nii ja osote oll ; D)). Mull o kyll aika karhheet kämmenet, suattaa tulla ihon kuorintakkii sammaa hinttaa : D)). Onhan tuonne matkkookkii, pitäs tuo puu kuorma tehä viell pilikkeeks : ).
- ERN
Sehän hyvä vaan. On ötökät syöny selän niin tulee raaputtelu samalla.😊
Meinas tännää hyyttyy tuoll metäs tottaalist vaikka tuull ihan mukavast. Mites jokos siell ukkosttaa? Puarmat tiällä oll löytynnä eilen, muuten en sannois otököit kovin paljon olevan : ). Mullakkii meinas oikkee kylyki olla kippee uamull, mutt siin se verty sahates : D)).
- ERN
Oot liikaa heilunu. Ei oo jyrissy, vettä on kyllä tullu. Entä siellä? Paarmoja on ihan v.tusti.😠 Purivat selän aamulla kun leikkasin nurmikon. Nyt otan nokoset. 😏
- YKooo
Ei ou vettä näkynnä, ihan v.lämmin ; D)). Jokunen harsopilivi liikkunna, mutt muuten pilivetön päivä ollunna. Äsken kävin lätäköll pyörähtämäs, ei näkynnä ku yks mustikka ja muurrain. Saitkohan nukuttuu? : ).
- ERN
Just heräsin.😫 No ei vaineskaan. Sain nukuttua pari tuntia ja sitten läksin kattelemassa myös mustikka paikkoja. Kävitkö ihan kalassa?
- YKooo
Katiskoilla kävin : ). Olko mustikoita?
- ERN
Kyllä niitä kerräämään pääsee. 😊 Ei niin paljoo kun viime vuonna. Olikos saalista?
- YKooo
Ei ollunna ku pienen pien hauki. Jaaha ruppeisko aa tuuti lullaa tekemmään : D. Hyvät yöt : ).
- ERN
Hyvää yötä. 😚
- YKooo
😄😄😄
- ERN
😉 Ei nukuta vielä. Johtunee pitkistä päikkäreistä. 😏
- ERN
☔ Tarvitsitko tälläistä aamulla? 😏 Mukavaa päivää sulle.😊
- YKooo
No ei, mutta yö todella hikinen ja sateinen😅Päiviä sinnekkin😂
- rasvanenkurppa
En tartte, on omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483