Kaipaan pukeutumisvinkkejä maistraadissa vihkimiseen. Miten juhlallinen se on. Kertokaa kokemuksia. Talvi tekee pukeutumisen haasteelliseksi. Tykkään pitkistä mekoista, minkälaiset talvikengät sopii pitkän mekon kanssa. Ajatuksena juhlistaa kotona pyöreitä synttäreitä , jolloon kertoisimme samalla vieraille vihkisestä. Vieraat siis tulivat synttärikahville, jotka olisivat samalla hääkahvit. Mutta mitä päälle, ei kuitenkaan liian juhlallista..
Pukeutumisvinkkejä maistraatissa vihkimiseen talve
4
269
Vastaukset
- Eisääntöjä
Laitat ihan just sellaisen mekon kuin haluat. Toiset vihitään työpäivän lomassa työasussa ja toiset laittavat ihan viimeisen päälle valkoisen hörhelömekon.
Sinä päätät. - stuuska
Juuri niinkuin edellinen kirjoittajakin sanoi: Sinä päätät, ehkä yhdessä puolisosi kanssa. Maistraatista kävelee ulos vihkipareja todella hienoissa häämekoissa ja puvuissa, mutta myös farkuissa tai jakkupuvussa.
Miltä haluaisit näyttää vihkipäivänäsi?
Sisätiloissahan on lämmintä, joten siellä asusi voi olla mikä vain, kengätkin voi vaikka vaihtaa saappaista sisätiloissa minkälaisiin vain ennen vihkimistä. Tai miksipä pitkän mekon kanssa ei kävisi sirot nilkkurit, jotka kuitenkin lämpimät. Mekkokin voi olla mitä tahansa kauppojen tarjonnasta ompelijalla tehtyyn. - hauskakokemus
Laida bunainen mekko (darpeeksi bidkä ja väljä, eddei kamelinvarbaad näy) ja huobadossud.
- Onnellinen2007
Itse menin naimisiin maistraatissa vuonna 2007 ihan hirveessä kuumeessa ja arkivaatteissa. Asteita oli suunnilleen 39, mutta sormus oli jo kaiverrettu niin ei lähdetty päivää enää muuttamaan.
Naimisissa olemme edelleen onnellisesti, että ei kai niiden häiden budjetti ym. ole niin tärkeää, jos toista rakastaa.
Olen aina ihmetellyt näitä överihäitä. Onko se elämä niiden jälkeen niin satumaista? Jaksan epäillä suuresti. Rakkaus tärkeintä, ei raha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807