Kiinnostaako ketään

ruma-nainen

Onkohan teissä trans miehissä sitten ketään jota kiinnostaisi erittäin miesmäisen näköinen nainen? Omaan siis miehen luuston, leukapiirteet ja kasvonpiirteet täysin ja vieläpä erittäin maskuliinisen miehen. Pukeudun silti kuin nainen ja olen muuten melko naisellinen olemukselta ja käytökseltä, mutta tää ulkonäkö.

15

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ei ;)

    • Uskon että jokaiselle on joku tässä maailmassa!

    • ruma-nainen

      Niin no ne jotka kiinnostuu niin kiinnostuu yleensä miehisistä ominaisuuksista ja komeista miehistä ja näin käy joskus mun kohdalla eli ne jotka musta kiinnostuu näkee mussa vain sen komean maskuliinisuuden, mutta sitä mä en oikein silti halua, että juuri vain tästä asiasta ollaan kiinnostuneita. Koska tunnen silti itseni erittäin naiselliseksi ja haluni ovat erittäin naiselliset eli haluan jollain lailla sitä miehisyyttä miehestä ja tuntea itseni naiseksi miehen sylissä enkä toisinpäin.

      • Eiköhän jopa meidän transmiesten pienehköön joukkoon mahdu niitä, jotka tietävät sen tunteen kun sisäinen ja ulkoinen ei kohtaa (eikä näin vaadita tieten tahtoen sitä päällisen vihjaamaa maskuliinisuutta väen vängällä), väittäisin jopa että suurimmalla osalla on jotain omia kokemuksia asiasta, vaikkakin käänteisesti. :3 Miksi muuten juuri transmies?


      • ruma-nainen

        En keksi enää muunkaanlaista miestä joka saattaisi kiinnostua musta koska heterot on jo pois pyyhitty ja homotkaan ei pidä koska mulla on pimppa. Enää ei paljon jää vaihtoehtoja eli jos transmies kiinnostuisi ja mieluiten maskuliinisempi trans mies koska tunnen vetoa maskuliinisiin miehiin omasta valtaisasta maskuliinisuudestani huolimatta.


    • tomaattiherne

      Öööh... Miten sinä kuvittelet transsukupuolisuuden vaikuttavan asiaan? Kyllä minä homona transmiehenä olen kiinnostunut ihan miehistä enkä pimpeistä. Heterot transmiehet taas ovat ihan samalla tavalla naisellisten naisten perään kuin muutkin miehet.

      Eiköhän sinullekin joku tästä maailmasta löydy. Se onko hän transmies vai cismies on sitten eri asia. Enkä oikeastaan usko, että olet niin ruma kuin ajattelet itse olevasi.

      • Komppaan tomaattihernettä tässä, kyllä transsukupuolisilla on omat yksilölliset ulkonäkömieltymyksensä jos on ollakseen. Että vaikkei sen peniksen kanssa olla synnytty, niin kyllä sitä voi haikailla silti ihan oppikirjan mukaista naisellista kaunotarta. Mutta kauneutta on monessa muodossa jne. Esim. Qruiserista voi tietysti etsiä sopivaa kumppania oman kuvan kanssa, että jos se oma ulkonäkö tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä esteeltä.


      • ruma-nainen
        Kviini kirjoitti:

        Komppaan tomaattihernettä tässä, kyllä transsukupuolisilla on omat yksilölliset ulkonäkömieltymyksensä jos on ollakseen. Että vaikkei sen peniksen kanssa olla synnytty, niin kyllä sitä voi haikailla silti ihan oppikirjan mukaista naisellista kaunotarta. Mutta kauneutta on monessa muodossa jne. Esim. Qruiserista voi tietysti etsiä sopivaa kumppania oman kuvan kanssa, että jos se oma ulkonäkö tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä esteeltä.

        Niin että pitää teillekin olla missi naisellisuuden perikuva. On se vaikeaa tosiaan ainakin suomessa ja miksei muuallakin kilpailla niiden missien kesken miehistä jopa trans miehistä kun tosiaan pitää olla naisellinen missikaunotar jollaisia tuntuu olevan nykyään lähes jokainen nainen. Mulla ei ole siis mitään mahdollisuuksia. Kyllä mä voisin naamallani saada kenet tahansa homo miehen, mutta kun se pillu . .


      • ohimeniheti

        Luuletko että transmiehille kelpaa kuka vaan vain sen takia että ovat transsukupuolisia? Ei kiinnosta ainakaan tuollainen ajatusmaailma.


      • ruma-nainen
        ohimeniheti kirjoitti:

        Luuletko että transmiehille kelpaa kuka vaan vain sen takia että ovat transsukupuolisia? Ei kiinnosta ainakaan tuollainen ajatusmaailma.

        Ei vaan johan sanoin, että teillekin kuten muillekin mieheille kelpaa vaan se super naisellinen missiskaunotar. Kellekeään miehelle ei tunnu kelpaavan enää tavaviskaan saati sitten ruma kuten mä.

        Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken.


      • Johan_tempun_teit
        ruma-nainen kirjoitti:

        Ei vaan johan sanoin, että teillekin kuten muillekin mieheille kelpaa vaan se super naisellinen missiskaunotar. Kellekeään miehelle ei tunnu kelpaavan enää tavaviskaan saati sitten ruma kuten mä.

        Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken.

        "Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken."

        Nyt nykäisit ihan itse maton altasi.
        Et näköjään tunne näitä sukupuolivähemmistöjen termejä. Transmies on alkuaan kijattu syntymässään tytöksi, mutta hän kokee olevansa mies. Transmiehet ovat hyvinkin miehekkäitä, he eivät laittaudu naisiksi. Ilmeisesti olet erehtynyt että transmies on transvestiitti, mies joka laittautuu naiseksi.
        Sitten vielä se viimeinen niitti: Käytät haukkumasanaa transu - tervemenoa!


      • ruma-nainen
        Johan_tempun_teit kirjoitti:

        "Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken."

        Nyt nykäisit ihan itse maton altasi.
        Et näköjään tunne näitä sukupuolivähemmistöjen termejä. Transmies on alkuaan kijattu syntymässään tytöksi, mutta hän kokee olevansa mies. Transmiehet ovat hyvinkin miehekkäitä, he eivät laittaudu naisiksi. Ilmeisesti olet erehtynyt että transmies on transvestiitti, mies joka laittautuu naiseksi.
        Sitten vielä se viimeinen niitti: Käytät haukkumasanaa transu - tervemenoa!

        Joo ei mua kyllä kiinnosta kumpikaan ei transmies eli tytöksi alunperin syntyneet eivät todellakan, vaikka olisivat kuinka miehekkäiksi muuntuneet leikkauksilla ym. eikä kyllä miehekäs tranvestiittikaan naisen vaatteissa. Joten ei kiitos nämäkään "pellet" eivät olleet mua varten.

        Pärjään ilman miestä paremmin koska huomaan miesten olvan muutenkin ääliöitä suurin osa.


      • trrdeued6r6ud
        ruma-nainen kirjoitti:

        Joo ei mua kyllä kiinnosta kumpikaan ei transmies eli tytöksi alunperin syntyneet eivät todellakan, vaikka olisivat kuinka miehekkäiksi muuntuneet leikkauksilla ym. eikä kyllä miehekäs tranvestiittikaan naisen vaatteissa. Joten ei kiitos nämäkään "pellet" eivät olleet mua varten.

        Pärjään ilman miestä paremmin koska huomaan miesten olvan muutenkin ääliöitä suurin osa.

        Miksi tulit alunperinkään tälle palstalle valittamaan.


      • noooooooooo
        ruma-nainen kirjoitti:

        Ei vaan johan sanoin, että teillekin kuten muillekin mieheille kelpaa vaan se super naisellinen missiskaunotar. Kellekeään miehelle ei tunnu kelpaavan enää tavaviskaan saati sitten ruma kuten mä.

        Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken.

        Ruma ja kaiken lisäksi tyhmä. Ketään ei todellakaan kiinnosta.


    • sorivaann

      Eläkeläisen väsynyt provo, mutta eipä täällä muita olekaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2535
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1619
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1383
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1229
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      319
      963
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      954
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      79
      870
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      845
    Aihe