Pokemon Go

Pokemonfanittaja

Mistä kyseisen pelin saisi?

43

2588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin

      Ihan play kaupasta tai appstoresta

      • dydhrh

        Tuota Ei ole vielä saatavilla suomessa


      • kskmddamaö

        Huomenna sen pitäs tulla


    • Janzzu

      Lataat laittomasti netistä, kirjotat hakukenttään pokemon go apk ja eka hakutulos

      • PoGogogogo

        Laiton lataus voi sisältää takaportin, jonka avulla muut pääsevät pelin asentajan älypuhelimeen käsiksi etäältä. Sinne menevät salasanat ja kaikki muu tarpeeton sälä.

        Parasta on vain odottaa sitkeästi, kunnes peli on saatavilla Google Playssa tai Appstoressa. Se kuitenkin on pelkkä raakile ja vasta joskus vuoden päästä sitä on oikeasti kiva pelata.


      • pippelsonni368464

        onko pokemonien löytäminen keskitetty vaa kaupunkiin vai voiko niitä maaltakin löytää


      • Suomifani

        Voi löytää maaltakin =D


      • PoGogogogo kirjoitti:

        Laiton lataus voi sisältää takaportin, jonka avulla muut pääsevät pelin asentajan älypuhelimeen käsiksi etäältä. Sinne menevät salasanat ja kaikki muu tarpeeton sälä.

        Parasta on vain odottaa sitkeästi, kunnes peli on saatavilla Google Playssa tai Appstoressa. Se kuitenkin on pelkkä raakile ja vasta joskus vuoden päästä sitä on oikeasti kiva pelata.

        Köh. Siihen ei sisälly mitään takaportteja, tai ainakaan mitään viruksia


    • Drowseeonpedari

      Latasin ite tekemällä 'amerikkalaisen' apple id tilin.

    • Teeppäsnäin
    • Ktööt1

      Täält saa tarkat ohjeet myös miten saa pikachun alussa: www.vikingshaveclub.fi/blogs/eeppinen-partahoyla-blogi/pokemon-go-apk-suomi-asennus-ja-salainen-vinkki

    • Juuuukeliispuuukelis

      Androidille saa Aptoidesta

    • OlkaaPoissa

      Älkää tulko yleisille teille sen pelinne kanssa pelaamaan. Nämä ruutuun tuijottelijat ovat aiheuttaneet jo monta vaaratilannetta liikenteessä ja hortoilet kadulla miten sattuu haitaten liikennettä.
      Syyttäkään vaan itseänne, jos säikähdätte kovaääniseen torven soittoon, kun tulette tiellä ja pyöräilijänä kyllä tööttään, että varmasti säikähdätte siitä pelikeskeskeisestä ruutuun tuijottelusta.

      Se mobiilipelin pelaaminen ei kerta kaikkiaan sovellu liikenteen sekaan. Liikenteessä ruuttuun tuijottelijoiden on turha kuvitella, että muut tiellä liikkujat teitä väistäisivät, ette ole sellaisia, että teitä kaikki väistävät, vaan te väistätte muita!

      • PokemonGoonparas

        Turpaa kii


      • PaskaPeli93

        Olen täysin samaa mieltä OlkaaPoissa-käyttäjän kanza.


      • Hyhyyy
        PokemonGoonparas kirjoitti:

        Turpaa kii

        Kännykkä kii..


      • Ettänäin----

        Jokuhan oli jo kävelly auton eteen.


      • sthgt
        PokemonGoonparas kirjoitti:

        Turpaa kii

        Joo pietään..
        Sano vaan nimesi ja osotteesi. Ja tullaan ajaan sun yli..

        Oikeesti!


      • huupi

        auto kuskit paljon pahempi törttöilyn aihe!


    • Pokemonit
    • assssaaa
    • pokemonfanittaja

      Onko jollain tätä samaa ongelmaa?
      Latasin playkaupasta pokemon go:n, kuin avasin sen se kysyi ikääni. Sen jälkeen painoin register koska minulla ei ollut käyttäjä tunnuksia.
      Pian jouduin kyseisen pelin nettisivuille, jossa kysyttiin taas syntymä aikaa ja jotain muuta johon kaverini auttoi minua. Sen jälkeen kysyttiin sähköposti osotetta, ensiksi se ei tunnistanut sitä koska ilmeisesti niin moni ihminen halusi päästä sisään koska peli on uusi toisinsanoen siellä oli ruuhkaa. Kuin sähköpostini oli tunnistettu niin se kysyi käyttäjä nimeä ja salasanaa jonka haluan, myöskin se kysyi minun sähköposti osoitetta alempna kahteen kertaan? Pian se päästi sisään ja ylhäällä luki "sign in" ajattelin, että minun pitää kirjautua vielä sisään tällä nettisivulla. Pian se tuli näkymään jossa luki käyttäjä nimeni ja sen alla asetus juttuja? Paljon alempana se kysyi etu, suku ja toista nimeäni ja jopa mottoani joka piti valita. Tässä kohti ajattelin, että pääsisin pelaamaan itse peliä menin peliin ja painoin oranssia nappia jonka jälkeen painoin "sign in" kirjoitin käyttäjä nimeni ja salasanan sen jälkeen se latasi ja tuli teksti jossa minua pyydettiin kokoeilemaan uusestaan. Kokeilin monesti ,mutta sama juttu aina jonkin ajan kuluttua alas ei tullut edes kirjoitus näppäimistöä.
      Voiko tämä johtua siitä että tämä minun puhelimeni on liian huono, nimittäin se on samsung galaxy J1?

      • khda

        oot liian nuori pelaan sitä. mun yhellä tutulla kävi kanssa noin. siinä ihan alussa kun se kysyy sun ikää (ei nettisivustolla) niin siihen mun käsittääkseni on ikäraja 13??


    • huijauspokemon
    • huijauspokemon

      Tai tuolla pystyy vaihtamaan kännykän GPS lokaation toiseen ja pelata sitä peliä mistä hyvänsä

    • Voijee__

      Minä en ainakaan pelaa. Hyödyllisempääkin tekemistä. Pelatkoon ketkä haluu!

    • Niko3478
    • Ghjkuhj

      Perseestä!
      Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä?
      Kuin tuijottaa puhelinta, ja juosta niitten hahmojen perässä.

    • pokemon4

      Tommosta paska peliäbei kannata ees ladata

    • rukuillaräkälentää

      Kertokaa viisaammat, että miksi pokemon go pelaaminen tekee ihmisistä täysin sokeita, eli itsekeskeisiä kyrpän syyliä, tänäänkin piti oikein herättää pelaaja että reagoitas vastaaantuleviin ihmisiin, muuten olis kolissu yhteen. On se perkeleestä koko
      saatanan peli.

      • 4567890

        Voi voi taidat vaan olla kateellinen. Pidä se turpasi kiinni ja jatka sitä ostos TV:n katsomista ja runkkaamista.


      • oikuinkapelottaayhyy

        Pokemon pelaaja on vastaantuleva iso mulkku.


    • Pokemongoonelämä

      Pokémon go on monien elämä tällä hetkellä että jos se peli on sun mielestä paska tapa ittes koska tälläiseksi koko maailma muuttuu Gotta cath them all

    • Heuhaubongasin
    • Innostunut-pelaaja
    • dzfgrzrg

      Eikö sinullakaa ole muuta tekemistä, kuin ravata niitten vitun hahmojen perässä?

    • Shrexcccccfw

      Pokémon go
      En pelaa sitä

    • Pokemon1992

      Reportoikaa heikki (hezemk) pokemon go täys huijari käyttää gps huijausta sekä laitonta iv calcya!

    • Elämäonjaon

      Kyllästyin koko peliin, kun legendaariset ilmesty, nuo raidit on nimittäin syvältä. Tämäkin video on huvittavampi. https://www.youtube.com/watch?v=a1itfTT4FM8 Niin ja täällä vaan selitän pokemon go keskusteluun, vaikka oon olevinaan ihan kyllästynyt... ja voin läimästä itseäni päin pärstää.

    • Shemale_Sonja

      Minut saa pyytää kaveriksi ihan vapaasti Pokemon GO:ssa.

      31 vuotias leidari joka pelailee yksinään iloksi, huviksi ja ajankuluksi kyseistä peliä todella intensiivisesti jo kohta kolmatta vuotta... =) En kaipaa kontakteja/yhteydenottoja, mutta kaveriksi minut saa lisätä kyseisessä pelissä ja TRAINER KOODINI ON SEURAAVA: 4025 5739 7260

      • Poke85

        3637 3937 5127 Lellukka85
        Saa pyydellä ystäväks jos satunnaiset lahjat kiinnostaa. Pelaan ku kerkiää ja jaksaa. Välillä enempi ja useammin välillä harvassa..


    • Anonyymi

      3034

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe