Löytyiskö täältä mies kämppäkaveriksi?
Asunto sijaitsee helsingin punavuoressa, 45neliötä, 2h, wc suihku, oma sauna, parvike ja autohalli, merinäköalat 7 kerroksesta, vuokra vain 150/kk. Jos ei haittaa niin voimme nukkua samassa sängyssä koska on vain yksi sänky ja yksi makuuhuone, olen kauniiksi kehuttu 20v ja lääketieteen opiskelija.
Ota yhteyttä niin kerron lisää..
[email protected]
Niin, asuntohuijauksia on taas liikkeellä, liian hyvää niin ehkä pidä paikkaansa.
Koska, suomessahan voi rosvota kansalaisia elämisen perusasioilla taskut tyhjiksi niin paljon kuin vain haluaa, voitte olla ihan varmoja että halpaa ja hyvää ei ole!
[email protected]:
Hei ihana mies, maksa vuokravakuus ensin 700 euroa tililleni ja lähetän postitse sinulle avaimet.
Nuori nainen etsii kämppistä
lutmilaxx
2
179
Vastaukset
- näin.se.o
http://yle.fi/uutiset/huippukaksio_pilkkahintaan_helsingin_paraatipaikalta_nain_vuokrahuijari_viestitteli_ylelle/9035082
Huijaus ilmoituksen tunnistaa siitä että jos sinulla on varaa siihen asuntoon niin se ilmoitus tuskin on rehellinen. Suomessa kun meidän kaikesta elämisen perusasioista pitää maksaa maksimaallisen paljon, muuhun ei sitten enää juuri jää rahaa. - Jorma_54
Täällä asutaan Punavuoressa Lutmilan kanssa, oikein mukava nainen ja pesääkin oon jo saanut vaikka olen viinaan menevä lihava mies ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019