Ensin diskantit alkavat särisemään. Sen jälkeen keskiäänet matalilla taajuuksilla.
Nyt on jo toinen erkkasarja hajoamassa. Asennukset on tehty asianmukaisesti, ja ovipahvit vaimennettu. Soittimen säädöt kunnossa. En käytä loudness, bassboost ym korostuksia. Soittimelta luvataan 4x100w joka ei varmaankaan pidä ihan paikkaansa. Kuitenkin soittaa paremmin kuin entiset "4x50w-soittimet" joita ollut kiinni. Etupään olen siis kytkenyt soittimen päätteeseen. Nuo etupäät tuntuu kestävän noin 1-2kk. Onko vika sitten siinä ettei ole "oikeaa" vahvistinta, säädöissä vai kusipäisissä ihmisissä jotka haluavat kuunnella musiikkia volumet kaakossa autossani. Ja sen seurauksena kaiuttimet palaa.. Nykyinen on gz iridium
Erillissarjat ei kestä
Ratinaa
1
116
Vastaukset
- Hifialoittelia
Joo, vaatii vahvistimen, soittaa säröllä ku soittimen vahvistin ei riitä, liika teho ei polta puhekeloja, vaan särö, ehdottomasti vahvistinta ja uutta kunnon sarjaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745